Gå til innhold

å møtes via internett..

Anbefalte innlegg

Gjest fy faen.....  :(

Du får trøste deg med at du fant ut dette etter å ha møtt han bare en gang.

Selv så hadde jeg nok aldri greid å bli forelsket i eller følelsesmessig engasjert i noen jeg bare har mailet med eller snakket med på telefonen.

Mulig jeg er gammeldags, men jeg har litt problemer med å forstå denne formen for sjekking.

Hvordan greider du å bli foresket gjennom en dataskjerm?

Nei dette var ikke den trøsten du ønsket kanskje, men jeg greier ikke helt å forstå skuffelsen din.

Er enig med det Hawkwind skriver under her, det er personligheten som jeg ble "forelsket" i. Når det er sagt, så kan jeg nok ikke bli ordentlig forelsket uten å ha møtt noen heller. Men betatt og en slags avstandsforelskelse var det nok.

Da jeg møtte han og han var den jeg "trodde", så bare eksploderte forelskelsen. Vi hadde noen fantastiske møter, og nei ikke bare sex... Men bare det å være sammen, kommunikasjonen, humoren... alt..

Trist syns jeg.. men det går bittelitt bedre nå :)

Fortsetter under...

Gjest KariKruskakli

Er enig med det Hawkwind skriver under her, det er personligheten som jeg ble "forelsket" i. Når det er sagt, så kan jeg nok ikke bli ordentlig forelsket uten å ha møtt noen heller. Men betatt og en slags avstandsforelskelse var det nok.

Da jeg møtte han og han var den jeg "trodde", så bare eksploderte forelskelsen. Vi hadde noen fantastiske møter, og nei ikke bare sex... Men bare det å være sammen, kommunikasjonen, humoren... alt..

Trist syns jeg.. men det går bittelitt bedre nå :)

Jeg føler med deg. Må ikke tro noe annet.

Men nå viser det seg jo at peronligheten ikke var den du trodde.

Beklager men jeg har hørt for mange historier om menn som mailer, sender sms, ringer, men ikke har tid til møter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...