Gå til innhold

Å "blande" p-piller?

Anbefalte innlegg

Gjest vil det?
Skrevet

Kan jeg ta i bruk et brett p-piller, som er av et annet merke en min, bare for en måneds tid,også fortsette med min etterpå? Altså, jeg bruker min, også den andre typen en måned,også fortsetter på min etterpå, uten pause. Vil det ha noe å si?

Skrevet

Ja, det har noe å si. Hvorfor i all verden skulle du gjøre det?

Gjest vil det?
Skrevet

Ja, det har noe å si. Hvorfor i all verden skulle du gjøre det?

Hva skal det ha å si da? Blir jeg ikke like trygg?

Skrevet

Tror det skulle gå bra. Iallefall om begge typene er trefasepiller eller enfasepiller. Men om ene brettet er trefase og andre er enfase ville jeg nok sjekket det mer ut.

Gjest vil det?
Skrevet

Tror det skulle gå bra. Iallefall om begge typene er trefasepiller eller enfasepiller. Men om ene brettet er trefase og andre er enfase ville jeg nok sjekket det mer ut.

Finner ingen plasser om Cerazette er enfase eller trefasepiller. Vet du noe om det?

Skrevet

Finner ingen plasser om Cerazette er enfase eller trefasepiller. Vet du noe om det?

Ser ut som de er enfase.

Skrevet

Det ser du på om pille 1-21 har ulik farge eller ikke.

Gjest vil det?
Skrevet

Ser ut som de er enfase.

Takk for svar;) da er begge typene enfase, og det skulle gå greit. Håper jeg..

Gjest vil det?
Skrevet

Det ser du på om pille 1-21 har ulik farge eller ikke.

Takk for svar ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...