anne-mari102 Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 jeg går på p-pillen yasmin 28. jeg har nå kommet til den delen av brettet med hvite piller (uten hormoner) som jeg skal ta i sju dager. må jeg bruke kondom i denne perioden til jeg begynner på nytt brett eller er jeg beskyttet i hele sju dager etter jeg slutter med den vanlige pillen? 0 Siter
Gjest Pimpirian Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Du er beskyttet, så du trenger ikke kondom eller lignende. 0 Siter
anne-mari102 Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Skrevet 20. februar 2005 Du er beskyttet, så du trenger ikke kondom eller lignende. Takk skal du ha for raskt svar! 0 Siter
Gjest jada, det er du Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Når du tar de siste syv pillene, skal du jo få mensen, og det er ikke skikkelig mens, men menslignende blødning, for nå du går på p-piller, så har du ikke eggeløsning... Så man er beskyttet hele tiden;) De syv pillene er ikke nødvendige, for det finnes jo yasmin 21, og da tar du bare piller i 21 dag... 0 Siter
Gjest Det skal visst ikke være enkelt... Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Du vurderte aldri å lese pakningsvedlegget? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Du vurderte aldri å lese pakningsvedlegget? Ja, det er helt utrolig at folk putter i seg medikamenter uten å lese pakningsvedlegget først. 0 Siter
anne-mari102 Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Skrevet 21. februar 2005 Du vurderte aldri å lese pakningsvedlegget? selvfølgelig gjorde jeg det. grundig! det står ingenting om når du er beskyttet. 0 Siter
anne-mari102 Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Skrevet 21. februar 2005 Ja, det er helt utrolig at folk putter i seg medikamenter uten å lese pakningsvedlegget først. jeg gjorde selvfølgelig det. men jeg fant ingenting om når du er beskyttet. jeg er overnervøs for å gjøre noe galt, det er derfor jeg stiller spørsmålet her. 0 Siter
Gjest Det skal visst ikke være enkelt... Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 selvfølgelig gjorde jeg det. grundig! det står ingenting om når du er beskyttet. Da beklager jeg. Dette står på Trinordiol som jeg tar: Følges instruksjonene beskytter Trinordiol 28 mot graviditet hele måneden, selv de dagene du tar placebotablettene. Dersom du ønsker å bli gravid, avslutter du det brettet du har påbegynt, men fortsetter ikke med et nytt. Ta kontakt med legen din hvis du ønsker flere opplysninger. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 jeg gjorde selvfølgelig det. men jeg fant ingenting om når du er beskyttet. jeg er overnervøs for å gjøre noe galt, det er derfor jeg stiller spørsmålet her. Dette står i pakningsvedlegget... "Yasmin 28 tabletter tas kontinuerlig. En går direkte over på neste brett uten opphold. Med dette doseringsregime oppnås full beskyttelse fra første tablett. " 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.