Gå til innhold

Til deg som har/har hatt nedfallen livmor

Anbefalte innlegg

Gjest Min tur nå?

Hvor gammel var du første gang du merket det? Og hvordan merket du det?

Tror det må være det jeg har fått. Er det i det hele tatt noe en kan gjøre med det når en merker livmora øverst i skjeden, eller er alle anstrengelser for sent? Knipeøvelser og slikt, mener jeg. Må alle operere?

Takknemlig for svar. Jeg er 50. Har forresten også hemorroider, Veldig hard i magen de siste dagene, kan det ha noe å si? Mye pressing ved dobesøk, Bare lurer jeg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174785-til-deg-som-harhar-hatt-nedfallen-livmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk beskjed fra gynekologen om at jeg hadde nedfallen livmor. Jeg var 31 år gammel og dette skyldes fødsel av to store barn hvor den siste var en styrt fødsel. Jeg ble henvist til sykehus for operasjon. Grundigere undersøkelser viste at det var nedfallen urinblære og ikke nedfallen livmor.

Operasjonen var med lokalbedøvelse (jeg fikk noe å sove på!) og var over på en time. Veldig greit. Ikke noe problemer i ettertid og ingen store smerter, bare ømhet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...