Gå til innhold

Hvordan be kjæresten

Anbefalte innlegg

Gjest trollettiger

Har dere vært sammen lenge da? Når man er trygg på hverandre er det da ikke noe problem å si sånt. Jeg har da feks bedt min kjære om å trimme nesehårene, det blir jo det samme det?

Bare man sier det på en måte så man ikke føler seg stygg og dum, så er det jo greit. Humor hjelper som regel, men du vet jo best hvordan hun er da, hva hun evt vil reagere på. Er hun utlending?

Har vert ilag et halvtårs tid. Nei hun er ikke utlending

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedame

5

• ShitDiddelyDo

3

• fyrlykt

3

• Lillemus

2

Dette har jeg virkelig grublet på. ;-)

Du gir henne selvsagt en bli-ny dag på en salong hvor hun får stelt håret, nappet øyenbryn og fjernet barten, kanskje litt fotpleie og neglpleie også.

En skikkelig bare-tenke-på-seg-selv-dag som DU gir til henne fordi du er så glad i henne.

På forhånd har du selvfølgelig snakket med de som skal stelle med henne og bedt de om å insistere på å fjerne barten og gjerne snakke med henne om hvor synlig den er og hvor enkelt det er å holde hårene unna!

Lykke til!

Glimrende!! :-)

Har dere vært sammen lenge da? Når man er trygg på hverandre er det da ikke noe problem å si sånt. Jeg har da feks bedt min kjære om å trimme nesehårene, det blir jo det samme det?

Bare man sier det på en måte så man ikke føler seg stygg og dum, så er det jo greit. Humor hjelper som regel, men du vet jo best hvordan hun er da, hva hun evt vil reagere på. Er hun utlending?

"Jeg har da feks bedt min kjære om å trimme nesehårene, det blir jo det samme det?"

Vet ikke helt om jeg synes det er helt sammenlignbart. Nesehår er udelikat, ja, men bart på dame er jo U-feminint, og det er vel litt verre....

Du gir henne selvsagt en bli-ny dag på en salong hvor hun får stelt håret, nappet øyenbryn og fjernet barten, kanskje litt fotpleie og neglpleie også.

En skikkelig bare-tenke-på-seg-selv-dag som DU gir til henne fordi du er så glad i henne.

På forhånd har du selvfølgelig snakket med de som skal stelle med henne og bedt de om å insistere på å fjerne barten og gjerne snakke med henne om hvor synlig den er og hvor enkelt det er å holde hårene unna!

Lykke til!

Smart!

ShitDiddelyDo

Lykke til!

Wow!

*Imponert*

Lykke til!

*Kjempeimponert!*

Annonse

mil1365380270

Lykke til!

Utspekulerte kvinne! Du får det som oftest som du vil, skjønner jeg ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...