Gå til innhold

Den kommer så fort. Hva er løsningen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. ta en ronk litt før samleie

2.bruke to kondomer oppå hverandre.

3. Bruke kondom med følsomhetsnedsettende krem- heter Performa

4 trekke deg ut like før det går og feks slikke jenta til du har fått roet det litt ned for så å fortsette igjen.

Lykke til

ShitDiddelyDo

Øvelse gjør mester.

Jeg vil tro grunnen til tidlig utløsning ofte er psykologisk (for egen del er det i hvert fall det), og da hjelper det lite å stresse med å dra på seg en pakke kondomer med bedøvelsesvirkning.

Slapp av. La det gå. Bruk fingre og tunge, og kjør på igjen.

ShitDiddelyDo

Øvelse gjør mester.

Jeg vil tro grunnen til tidlig utløsning ofte er psykologisk (for egen del er det i hvert fall det), og da hjelper det lite å stresse med å dra på seg en pakke kondomer med bedøvelsesvirkning.

Du kan selvfølgelig også trene opp pc-muskelen din. Slik at du etter hvert blir så sterk i den at du rett og slett kan holde igjen orgasmen.

Søk på denne muskelen på nettet, også her på dol, og du vil finne ut hva du skal gjøre.

Øvelse gjør mester.

"Jeg vil tro grunnen til tidlig utløsning ofte er psykologisk (for egen del er det i hvert fall det), og da hjelper det lite å stresse med å dra på seg en pakke kondomer med bedøvelsesvirkning."

Hmmm så du er altså følelsesløs mellom beina...

Jeg har engang i tiden brukt kondomer med bedøvelseskrem,den gjør penis helt følelsesløs, kjenner ingen ting før virkningen begynner å gå ut.

Jeg er enig at mye sitter i hodet, på det psykiske plan, men kom ikke her å si at ikke du kjenner noe fysisk.

Kondomene kan brukes til både å sette ned følelsen, slik at man ikke kommer så fort, men også for å dempe smertene ved "hard"sex.

Selfølgelig så fins det mange andre metoder man kan bruke, men å påstå at det ikke hjelper med bedøvelse er tull.

Annonse

ShitDiddelyDo

"Jeg vil tro grunnen til tidlig utløsning ofte er psykologisk (for egen del er det i hvert fall det), og da hjelper det lite å stresse med å dra på seg en pakke kondomer med bedøvelsesvirkning."

Hmmm så du er altså følelsesløs mellom beina...

Jeg har engang i tiden brukt kondomer med bedøvelseskrem,den gjør penis helt følelsesløs, kjenner ingen ting før virkningen begynner å gå ut.

Jeg er enig at mye sitter i hodet, på det psykiske plan, men kom ikke her å si at ikke du kjenner noe fysisk.

Kondomene kan brukes til både å sette ned følelsen, slik at man ikke kommer så fort, men også for å dempe smertene ved "hard"sex.

Selfølgelig så fins det mange andre metoder man kan bruke, men å påstå at det ikke hjelper med bedøvelse er tull.

Har jeg sagt det er tull? At jeg er følelsesløs mellom beina?

Hvis du vil bedøve pikken så du ikke kjenner noe som helst må du gjerne gjøre det. Tannlegen har sikkert noen fine sprøyter du kan låne hvis du virkelig vil ta den helt ut.

Jeg ville derimot tatt tak i problemet og trent meg opp - med følelse.

Har jeg sagt det er tull? At jeg er følelsesløs mellom beina?

Hvis du vil bedøve pikken så du ikke kjenner noe som helst må du gjerne gjøre det. Tannlegen har sikkert noen fine sprøyter du kan låne hvis du virkelig vil ta den helt ut.

Jeg ville derimot tatt tak i problemet og trent meg opp - med følelse.

Du har sagt at det ikke hjelper med bedøvelse,

Vel, jeg var nok litt "spiss i mitt svar til deg, beklager.

Jeg mener at når "Han" sier at det går for han i løpet av 1 min. da hjelper det ikke å trene seg opp nå, innen han er utlært har vel jenta gått lei av han.

Dermed må det settes inn strakstiltak eks. bedøvelse eller flere kondomer utenpå hverandre.

Forøvrig så bruker jeg ikke bedøvelse, men har prøvd det en gang i tiden.

.

ShitDiddelyDo

Du har sagt at det ikke hjelper med bedøvelse,

Vel, jeg var nok litt "spiss i mitt svar til deg, beklager.

Jeg mener at når "Han" sier at det går for han i løpet av 1 min. da hjelper det ikke å trene seg opp nå, innen han er utlært har vel jenta gått lei av han.

Dermed må det settes inn strakstiltak eks. bedøvelse eller flere kondomer utenpå hverandre.

Forøvrig så bruker jeg ikke bedøvelse, men har prøvd det en gang i tiden.

.

Men mindre fyren er av typen som har sex i ett minutt for så å sovne, eventuelt bruker lang tid før han igjen er klar, ville jeg mye heller latt det gå, gjøre andre ting, og så fortsette. Tviler på at det tar ett minutt også andre og tredje gang.

Og fyren er sikkert ung og kan kjøre på umiddelbart etter orgasme. Gjerne fortsette uten stopp.

Hvis han stresser med dette, anser det som et problem, vil han rimelig sikkert tenke enda mer på det, og han ender i en ond sirkel hvor han er så redd for å komme at han eksploderer før han i det hele tatt er inne i dama.

Men hvis han ikke har alternativene, altså flere samleier hyppig, eller av en eller annen grunn ikke kan bruke fingre og tunge umiddelbart etter orgasmen, er det mulig bedøvelse funker.

For meg ville det ikke gjort det. Det der sitter utelukkende i hue mitt.

Men pc-muskelen kan også trenes opp så man får full kontroll på når man skal komme, uten at jeg selv har noen erfaring med det og kan si stort mer om den saken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...