Gå til innhold

Flere som hopper i høyet??

Anbefalte innlegg

Gjest Dolly24

Er nå inne i pp 2,og eggløsningen er rett rundt hjørnet,så her i gården har det blitt mye hopping i høyet i det siste.Gubben blir helt ør i hodet av alt mitt snakk om babylagning hele tiden,så nå har jeg prøvd å slappe av litt siden forrige pp, for jeg er sikker på at hvis man kjaser og maser for å bli gravid,så tar det lenger tid..De 14 dagene etter eggløsningen fram til mens/ikke mens er foferdelig laaange.Håper det klaffer denne gangen.Er jo bare 2 pp,så jeg skal jo ikke klage hvis det ikke gjør det.Det er mange det tar mye lengre tid for. Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174879-flere-som-hopper-i-h%C3%B8yet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen i det du skriver der :) Rart hvor oppslukt man plutselig blir i sin egen syklus! Og tiden etter EL går fryktelig sent, ja.

Det klaffet for oss i 2./3. pp (var litt for sene i 1. pp, så den teller kanskje ikke), så aldri si aldri. Jeg hadde også trodd at vi skulle prøve i maaange måneder først, siden "alle" bruker så lang tid...

Søren, nå telte jeg etter, vi er faktisk i åttende syklus etter p-pilleslutt. Helsiken heller!

Jaja, pytt sann. Dagene før og etter beregnet eggløsningstid var laaaaaange de første syklusene, og dagene er faktisk nesten like lange. Ikke helt, men nesten like lange. Jeg er fortsatt veldig gira på baby og etter sigende så er jeg fryktelig aktiv her inne c",)

Men jeg er ikke så frustrert for tiden, det hjelper faktisk å konsentrere seg om å ikke tenke baby og sykluser hele tiden. En skulle kanskje ikke tro det etter innleggene mine, men jeg slapper mye bedre av nå.

Lykke til med høyhoppingen, og så regner jeg med at vi får et referat av hvordan det går med hoppingen og evt resultater.

Yepp, selv etter å ha fått diagnosen pcos synes jeg plutselig at jeg kjente eggløsningen og den berømmelige utfloden. Rakk ikke å ta en runde før dagen etter jeg oppdaget utfloden, så jeg hper ikke det var i seneste laget. Ifølge eggløsningskalkulatorer var det riktig tidspunkt dersom syklusen ikke klusser til denne gangen.

Det kan bli spennende tider i begynnelsen av mars. Lenge å vente....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...