Gå til innhold

Tett nese ved visse "høve"

Anbefalte innlegg

Gjest Ole Si.
Skrevet

Er dert slik at nesen blir trangere for luftpassasje i visse situasjoner? Dersom det er slik, hvordan forklares dette?

Gjest tjohooo
Skrevet

Fordi ved opphisselse blir blodgjennomstrømningen i de forskjellige vev større, og vev vil da utvide seg. Vevet i nesen også.

Tipper jeg:)

Skrevet

Hva har tett nese med seksualitet å gjøre?

Han skrev jo ved "visse høve". Litt treg i dag?

Skrevet

Hehe - trodde det var lagt på feil forum jeg. Joda, jeg er sikkert litt treg idag.

Litt merkelig da at folk ikke kan si (skrive) ting rett ut når man er anonym på et slikt forum.

Skrevet

Jeg har fått et ganske bra svar allerede så noen vet nok hva tett nese har å gjøre med sex.

Skrevet

Jeg har fått et ganske bra svar allerede så noen vet nok hva tett nese har å gjøre med sex.

Hvorfor bytter du nick i samme tråden?

"........................."

Skrevet

Hvorfor bytter du nick i samme tråden?

"........................."

Nybegynner.

Viste ikke at det kunne skape problemer. I dette øyeblikk fant jeg ut hva tråd er i denne sammenheng.Søkar

Skrevet

Hva betyr ved visse "høve"?

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hanndyr som en hingst får utvidelse av veneplexus i nesen ved kontakt med brunstig hoppe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...