Gå til innhold

drømmekvinnen

Anbefalte innlegg

Men i hans øyne kan jeg jo være det?

Og for ar han skal se på meg som sin drømmekvinne stiller han dermed få krav til hva begrepet drømmekvinne innebærer??

Er det det du mener? Du hører vel selv hvor dumt det høres ut??

åå please les no-- For MEG betyr begrepet drømmekvinnen noe som er perekt.og det er INGEN. Derav så får eg min mening..

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

10

• petter smart

7

• lilleva

5

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Eg sier ikkje at du ikkje er pen og alt det der..Men det eg sier er at begrepet drømmekvinnen ser eg på som en som er perfekt og det er ingen..ka du og andre mener om det er ett fett for meg..

Og ka har kjæresten min med dette å gjøre? Eg behandler ikkje hun noe dårligare fordi hun ikkje er drømmekvinnen min.. Hvis du leste ka eg skrev i sted så kunne eg ikkje få en bedre en!!

Så ikkje bland hun inn i dette :)

Om jeg er pen eller ikke har ikke noe med denne diskusjonen å gjøre.

Men ok, jeg ser det ikke er noe vits i å diskutere dette noe mer, vi blir ikke enige, så vi avslutter denne diskusjonen nå.

Om jeg er pen eller ikke har ikke noe med denne diskusjonen å gjøre.

Men ok, jeg ser det ikke er noe vits i å diskutere dette noe mer, vi blir ikke enige, så vi avslutter denne diskusjonen nå.

Ja enig..Må bare beklage til hun eg skrev til at hun ikjke va drømmekvinnen hans.. Sant det at ka vet no eg..Men min mening er ihvetfall at drømmekvinnen ikkje finnes.

Ja enig..Må bare beklage til hun eg skrev til at hun ikjke va drømmekvinnen hans.. Sant det at ka vet no eg..Men min mening er ihvetfall at drømmekvinnen ikkje finnes.

Men det er greit, grunnen til at jeg ble provosert var at du mente det var sånn for alle. Men for all del, du kan jo ha din mening.

Annonse

Er en grunn til at det heter drømmekvinne.. Ingen er en drømmekvinne.alle har feil..derav ingen drømmekvinne

Min mening ihvertfall

Det der kan du bare glemme å diskutere med kvinner.

De vil insistere på at mannen deres er den fineste i verden, selv om alle kan se at han ikke er det.

De har romantiske illusjoner og nekter å innse de objektive realitetene i livet.

Selvfølgelig er ingen perfekte og alle drømmepersoner er perfekte. Dermed vil ingen kunne være noens drømmekvinne.

De vil insistere på at mannen deres er den fineste i verden, selv om alle kan se at han ikke er det.

De har romantiske illusjoner og nekter å innse de objektive realitetene i livet.

Selvfølgelig er ingen perfekte og alle drømmepersoner er perfekte. Dermed vil ingen kunne være noens drømmekvinne.

Som jeg og min partner sier til hverandre- og vi mener det:

Du er ikke perfekt, men du er perfekt FOR MEG!

Og det illustrerer vel saken i et forhold- man innser at den andre ikke er helt perfekt, men h*n ER perfekt for en selv.

Min er ingen Brad Pitt, og han har sine gresselig irriterende sider- men jeg ville ikke hatt noen andre likevel. Han er så nærme perfekt jeg tror jeg kan komme, og er i den forstand virkelighetens drømmemann, selv om han i min fantasi sikkert kunne vært "enda bedre".

Uansett ville jeg ikke ha byttet ham ut med noen!

Hehe, takker så meget :)

Endelig en som mente det samme :)

Gjest mi meining

Kjæresten min er drømmemannen min. Ingen er så fin i mine øyne som han. Selv om jeg ikke har noe problem med å se at Brad Pitt nok vil dra flere damer enn ham. Men hva andre synes spiller ingen rolle for hva JEG synes da. Han er det fineste som finnes.

Men det utelukker ikke at jeg kan se at andre menn er flotte, og at feks Brad Pitt sikkert er mange kvinners drømmemann, men jeg ville aldri tatt i ham for det.

Som jeg og min partner sier til hverandre- og vi mener det:

Du er ikke perfekt, men du er perfekt FOR MEG!

Og det illustrerer vel saken i et forhold- man innser at den andre ikke er helt perfekt, men h*n ER perfekt for en selv.

Min er ingen Brad Pitt, og han har sine gresselig irriterende sider- men jeg ville ikke hatt noen andre likevel. Han er så nærme perfekt jeg tror jeg kan komme, og er i den forstand virkelighetens drømmemann, selv om han i min fantasi sikkert kunne vært "enda bedre".

Uansett ville jeg ikke ha byttet ham ut med noen!

Men drømmemanner er jo nettopp perfekt, ikke bare for deg, men han er perfekt.

Absolutt alle mennesker har feil. Det er alltid ett eller annet som kunne vært bedre. Det er bare i drømmene at folk er perfekte.

Å innrømme at ens kjæreste ikke er perfekt betyr ikke at man vil ha noen andre eller at kjærligheten til vedkommende ikke er "god nok".

Nettopp det at han kunne vært bedre i fantasiens verden betyr at han ikke er drømmemannen.

Kjæresten min er drømmemannen min. Ingen er så fin i mine øyne som han. Selv om jeg ikke har noe problem med å se at Brad Pitt nok vil dra flere damer enn ham. Men hva andre synes spiller ingen rolle for hva JEG synes da. Han er det fineste som finnes.

Men det utelukker ikke at jeg kan se at andre menn er flotte, og at feks Brad Pitt sikkert er mange kvinners drømmemann, men jeg ville aldri tatt i ham for det.

Dvs at du drømte om en mann AKKURAT som han, lenge før du traff han? Det tviler jeg sterkt på.

Du sier jo i praksis at han kunne vært penere. Det kunne vel de aller fleste.

Det betyr ikke at du ikke elsker han eller at du ønsker å bytte han ut.

Men i hans øyne kan jeg jo være det?

Og for ar han skal se på meg som sin drømmekvinne stiller han dermed få krav til hva begrepet drømmekvinne innebærer??

Er det det du mener? Du hører vel selv hvor dumt det høres ut??

Er du perfekt i hans øyne? Da er han enten blind eller har svært lave krav til perfeksjon.

Det høres mye dummere ut å tro at han drømte om en kvinne akkurat som deg, lenge før han traff deg. Det høres dummere ut du tror du er perfekt i hans øyne.

Annonse

Men drømmemanner er jo nettopp perfekt, ikke bare for deg, men han er perfekt.

Absolutt alle mennesker har feil. Det er alltid ett eller annet som kunne vært bedre. Det er bare i drømmene at folk er perfekte.

Å innrømme at ens kjæreste ikke er perfekt betyr ikke at man vil ha noen andre eller at kjærligheten til vedkommende ikke er "god nok".

Nettopp det at han kunne vært bedre i fantasiens verden betyr at han ikke er drømmemannen.

Poenget mitt var at ifølge fantasier om det perfekte er han ikke det- ingen er det i mine øyne- dermed er jeg også enig i at det ikke finnes noen perfekte/drømmemann/kvinne.

Men ifølge virkeligheten kan man finne det som er tilnærmet perfekt.

"perfekt i virkelighetens liv" hvis man kan kalle det det.

(hørtes litt teit ut, men kanskje noen forsto hva jeg mente?:))

Gjest mi meining

Dvs at du drømte om en mann AKKURAT som han, lenge før du traff han? Det tviler jeg sterkt på.

Du sier jo i praksis at han kunne vært penere. Det kunne vel de aller fleste.

Det betyr ikke at du ikke elsker han eller at du ønsker å bytte han ut.

_Dvs at du drømte om en mann AKKURAT som han, lenge før du traff han? Det tviler jeg sterkt på._

Selvsagt ikke, men veldig nære. Man drømmer jo ikke om en bestemt person, men om visse kvaliteter. Høy, mørk, sexy, snill osv. De har han alle av. Akkurat hvordan detaljene er vet man jo ikke, før man ser ham på en måte. Det er ikke noe problem for meg å se at han er drømmemannen - FOR MEG:)

_Du sier jo i praksis at han kunne vært penere. Det kunne vel de aller fleste._

Ikke det jeg sier, i mine øyne kunne han ikke vært noe bedre. Men jeg skjønner jo at han ikke er alle andres drømmemann. Skjøner jo at andre ikke ser ham på samme måte som meg.

_Det betyr ikke at du ikke elsker han eller at du ønsker å bytte han ut_

Hva da?

Er du perfekt i hans øyne? Da er han enten blind eller har svært lave krav til perfeksjon.

Det høres mye dummere ut å tro at han drømte om en kvinne akkurat som deg, lenge før han traff deg. Det høres dummere ut du tror du er perfekt i hans øyne.

Herregud!

At han har drømt akkurat meg har han selvfølgelig ikke gjort, men etter å ha møtt meg og blitt kjent med meg mener han at jeg er det - hans drømmekvinne, altså han ville ikke byttet meg med noen annen, skjønner? Kanskje vi definerer drømmekvinner annerledels enn det du gjør.

Men det provoserer meg at du kan komme her å si at sånn og sånn er det. Også å begynne å trekke inn at han stiller få krav til drømmekvinne fordi han er sammen med meg, hvem sier sånt egentlig??

Men ok, kanskje han stiller få krav da, og kanskje han ikke synes særlig høyt om segselv, ettersom hans stiller så få krav. Så patetiske er vi.

Herregud!

At han har drømt akkurat meg har han selvfølgelig ikke gjort, men etter å ha møtt meg og blitt kjent med meg mener han at jeg er det - hans drømmekvinne, altså han ville ikke byttet meg med noen annen, skjønner? Kanskje vi definerer drømmekvinner annerledels enn det du gjør.

Men det provoserer meg at du kan komme her å si at sånn og sånn er det. Også å begynne å trekke inn at han stiller få krav til drømmekvinne fordi han er sammen med meg, hvem sier sånt egentlig??

Men ok, kanskje han stiller få krav da, og kanskje han ikke synes særlig høyt om segselv, ettersom hans stiller så få krav. Så patetiske er vi.

At han ikke vil bytte deg ut med noen andre sier bare at han elsker deg og synes du er den beste kvinnen han har møtt/fått. Kanskje finnes det ingen bedre kvinner for han, men det betyr ikke at du er perfekt. Det betyr ikke at det ikke er noe han gjerne skulle hatt annerledes med deg.

Jeg sa at han stiller få krav til en drømmekvinne dersom du oppfyller dette 100%. Såpass selvinnsikt bør du også ha. Du kan være den beste kvinnen i verden uten å oppfylle kravene til en drømmekvinne. En drømmekvinne er perfekt, uten menneskelige lyter eller feil.

ShitDiddelyDo

At han ikke vil bytte deg ut med noen andre sier bare at han elsker deg og synes du er den beste kvinnen han har møtt/fått. Kanskje finnes det ingen bedre kvinner for han, men det betyr ikke at du er perfekt. Det betyr ikke at det ikke er noe han gjerne skulle hatt annerledes med deg.

Jeg sa at han stiller få krav til en drømmekvinne dersom du oppfyller dette 100%. Såpass selvinnsikt bør du også ha. Du kan være den beste kvinnen i verden uten å oppfylle kravene til en drømmekvinne. En drømmekvinne er perfekt, uten menneskelige lyter eller feil.

"En drømmekvinne er perfekt, uten menneskelige lyter eller feil."

Det er i hvert fall ikke min drømmekvinne. Min drømmekvinne har både lyter og feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...