Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har gått på p-pillen en lang stund nå, men har aldri hoppet over mensen, men no fant jeg ut at det passet dårlig å ha den, og tenkte jeg skulle hoppe over den. Men no 11 dager inn i det nye brette så har jeg fått en sånn brun aktig/slimete utflod og jeg lurte på om det er normalt når man hopper over mensen??Det lukter ikke noe av det, men jeg har vondt i livmor området og det er veldig ubehagelig når man går mesteparten av dagen og ikke får slappe av, smertene minner meg om de vanlige menstruasjons smertene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174951-jeg-lurer-p%C3%A5-noe-om-p-pillen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Bruker du monofasisk pille? det vil si at det er samme hormon i alle pillene, da går det vanligvis greit. Noen kan imidlertid få litt småblødning som du opplever, men det er ikke noe å bekymre seg for. Med trefasepiller (Trionetta, Trindordiol eller Synfase)kan man ikke gjøre det ved å hoppe fra brett til brett. Da vil det som regel komme blødning.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...