Grokko Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 jeg har gått på p-pillen en lang stund nå, men har aldri hoppet over mensen, men no fant jeg ut at det passet dårlig å ha den, og tenkte jeg skulle hoppe over den. Men no 11 dager inn i det nye brette så har jeg fått en sånn brun aktig/slimete utflod og jeg lurte på om det er normalt når man hopper over mensen??Det lukter ikke noe av det, men jeg har vondt i livmor området og det er veldig ubehagelig når man går mesteparten av dagen og ikke får slappe av, smertene minner meg om de vanlige menstruasjons smertene. 0 Siter
tiliti Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Ja, det er vanlig. Du kan ta den vanlige "pausen" når det passer, det bruker gi seg etterpå. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Bruker du monofasisk pille? det vil si at det er samme hormon i alle pillene, da går det vanligvis greit. Noen kan imidlertid få litt småblødning som du opplever, men det er ikke noe å bekymre seg for. Med trefasepiller (Trionetta, Trindordiol eller Synfase)kan man ikke gjøre det ved å hoppe fra brett til brett. Da vil det som regel komme blødning. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.