Gå til innhold

Hjelp til eksamensoppgave???

Anbefalte innlegg

Gjest tottlå
Skrevet

"Det er en avkryssningsoppgave vi har, og alternativene er så like, at jeg kommer i tvil, noen ganger!"

Like?

Vel vel, jeg tror du burde bruke tiden din på bøker (helst), og med det samme du er innpå, søke på andre steder på nettet.

Kan da være glupe folk her, det er ikke det jeg sier, men det blir feil å få svaret av andre rett i fanget, istedenfor å jobbe for det selv.

Meningen er jo at du skal kunne dette 100% og ikke krysse i hytt og pine.

Det er mennesker du etterhvert skal jobbe med vet du. Forlanger ikke at du skal kunne alt første året - bevares, men det er ingen fordel å ligge etter heller.

Nei, jeg er ikke moren din :-)

Nå synes jeg du drar dette ut!!!!

Ligger jeg etter?? Hva vet du om det???

Jeg var tilfeldigvis inne på DOL da jeg arbeidet med oppgaven!

Jeg gidder ikke forklare meg, men jeg er overrasket over det dere sier......Dersom dere leser innlegget mitt så ser dere kanskje at dere svarer i hist å pist vær!!

Godt at NOEN gidder å svare meg skikkelig!

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Niobe

13

• Ade|ina

5

• cecily

4

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest tottlå
Skrevet

Nope, for det er stor forskjell på høyre og venstre. *kjefte litt*

Skal en ikke få et lite takk en gang? Nehei, nei *snurt*

Tuuuuuuuuusen takk!!!!!!

:)

Skrevet

Kanskje du har rett i at jeg er bitter. Jeg har mistet nære på grunn av inkompetente sykepleiere, og liker ikke å se holdningene som vises i denne tråden.

Trist å høre. Men jeg tviler sterkt på at det er avgjørende for ens kompetanse som sykepleier, hvorvidt man brukte internett til hjelp på enkelte oppgaver.

Tviler på at du hjelper neste generasjon sykepleiere ved å øse ut din bitterhet...

Gjest tottlå
Skrevet

Vel, "pissed off" var det jeg også ble. En sykepleier må kunne faget sitt. Det at du går på førsteåret har ingen betydning - når skal du lære deg førsteårspensum? Skal du lese både første- og andreåret neste år?

Det er ikke innlegget ditt som er useriøst, det er din holdning til studiene dine som trenger å justeres.

Nå synes jeg det er DU som er useriøs!!!!

Herregud....om jeg får si det!!!

Du har tydeligvis missforstått hele utdannings greia, du! En utdanning er noe man begynner på for å lære faget!!!!! Jeg gjentar: LÆRE!!!!

Målet er å utvikkle kunnskapsnivået over 3 ÅR!!!

Enten så VIL du ikke forstå meg, eller så vet du ikke bedre!

Herregud......les innlegget mitt på nytt! Har jeg rettet noe direkte til deg??? NEI! Hva har jeg gjort deg, som gjør deg så sur?

Gjest tottlå
Skrevet

Trist å høre. Men jeg tviler sterkt på at det er avgjørende for ens kompetanse som sykepleier, hvorvidt man brukte internett til hjelp på enkelte oppgaver.

Tviler på at du hjelper neste generasjon sykepleiere ved å øse ut din bitterhet...

TAKK!!!!!!

Annonse

Gjest helt seriøst
Skrevet

Hvilke holdninger?

Det er da lov å spørre om hjelp. Hadde det vært bedre å spørre en i klassen? Hva er i tilfelle forskjellen?

De alternative svarene ved multiple choice-oppgaver er laget svært like nettopp for å sjekke om eksaminanten forstår hva hun svarer på.

Jeg synes faktisk hun skal lese pensum slik at hun forstår hvordan eksempelvis sirkulasjonen fungerer. Om hun spør noen i klassen er sannsynligheten større for at hun kan avklare mer av det hun ikke forstår, enn om hun spør her.

Skrevet

Nå synes jeg det er DU som er useriøs!!!!

Herregud....om jeg får si det!!!

Du har tydeligvis missforstått hele utdannings greia, du! En utdanning er noe man begynner på for å lære faget!!!!! Jeg gjentar: LÆRE!!!!

Målet er å utvikkle kunnskapsnivået over 3 ÅR!!!

Enten så VIL du ikke forstå meg, eller så vet du ikke bedre!

Herregud......les innlegget mitt på nytt! Har jeg rettet noe direkte til deg??? NEI! Hva har jeg gjort deg, som gjør deg så sur?

Vedkommende studerte i steinalderen og måtte hogge eksamensoppgavene inn i steintavler... Det kan jo gjøre hvem som helst litt småsure... ;)

Gjest helt seriøst
Skrevet

Du synes det er greit å hente inn hjelp til en eksamensbesvarlese når man ikke forstår spørsmålene? Du tror ikke holdninger har noe å si for hvor mye man gidder å lære seg?

Gjest helt seriøst
Skrevet

Vedkommende studerte i steinalderen og måtte hogge eksamensoppgavene inn i steintavler... Det kan jo gjøre hvem som helst litt småsure... ;)

Jeg er student ved et profesjonsstudium nå.

Gjest tottlå
Skrevet

De alternative svarene ved multiple choice-oppgaver er laget svært like nettopp for å sjekke om eksaminanten forstår hva hun svarer på.

Jeg synes faktisk hun skal lese pensum slik at hun forstår hvordan eksempelvis sirkulasjonen fungerer. Om hun spør noen i klassen er sannsynligheten større for at hun kan avklare mer av det hun ikke forstår, enn om hun spør her.

Akuratt DET blir vel mitt problem.....hvordan jeg løser det!!!! Ikke sant!!!

Skrevet

Du synes det er greit å hente inn hjelp til en eksamensbesvarlese når man ikke forstår spørsmålene? Du tror ikke holdninger har noe å si for hvor mye man gidder å lære seg?

Hehe, skal vedde mye på at du aldri har vært student.

Gjest tottlå
Skrevet

Ja tydeligvis!!! Noe så useriøs person har jeg aldri opplevd før, her på DOL!!!!

Jeg blir mildt sagt forbanna!!!

:)

Annonse

Gjest helt seriøst
Skrevet

SÅ lenge du forstår det, ja. Lykke til og god kveld.

Gjest helt seriøst
Skrevet

Hehe, skal vedde mye på at du aldri har vært student.

Dyktig å lese mellom linjene du. :o

Skrevet

Vel, "pissed off" var det jeg også ble. En sykepleier må kunne faget sitt. Det at du går på førsteåret har ingen betydning - når skal du lære deg førsteårspensum? Skal du lese både første- og andreåret neste år?

Det er ikke innlegget ditt som er useriøst, det er din holdning til studiene dine som trenger å justeres.

LOL, når kunne alle leger og sykepleiere faget sitt da?

La oss håpe at tottå blir en skikkelig sykepleier som vet kan det hun skal men ingen er ferdig utlært før de er ferdige på skolen og har jobbet noen år.

Gjest gidder ikke å legge meg ut med alle fintfølende her
Skrevet

Det virker som om du mener at problemet er å få riktig svar på oppgaven. Men det virkelige problemet er å forstå stoffet, og hvorfor det er lett å svare på oppgaven. Hvis du hadde skjønt stoffet ville det ikke vært noe å lure på i det hele tatt. Du har ikke løst problemet ved å få fasiten på DOL. Du har bare skjult symptomet på at du ikke har skjønt stoffet ennå.

Skrevet

"Det er en avkryssningsoppgave vi har, og alternativene er så like, at jeg kommer i tvil, noen ganger!"

Like?

Vel vel, jeg tror du burde bruke tiden din på bøker (helst), og med det samme du er innpå, søke på andre steder på nettet.

Kan da være glupe folk her, det er ikke det jeg sier, men det blir feil å få svaret av andre rett i fanget, istedenfor å jobbe for det selv.

Meningen er jo at du skal kunne dette 100% og ikke krysse i hytt og pine.

Det er mennesker du etterhvert skal jobbe med vet du. Forlanger ikke at du skal kunne alt første året - bevares, men det er ingen fordel å ligge etter heller.

Nei, jeg er ikke moren din :-)

Her er vi jaggu helt på nett, Adelina.

Skrevet

LOL, når kunne alle leger og sykepleiere faget sitt da?

La oss håpe at tottå blir en skikkelig sykepleier som vet kan det hun skal men ingen er ferdig utlært før de er ferdige på skolen og har jobbet noen år.

Og da er de ikke ferdig utlærte engang:) Jeg lærer så lenge jeg har elever.

Skrevet

Og da er de ikke ferdig utlærte engang:) Jeg lærer så lenge jeg har elever.

LOL, jeg lærer stadig opp både sykepleier og leger når jeg er på sykehuset så det tviler jeg ikke på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...