muriel Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Bare under eksamener. (Notatene ble gjort i kileskrift på leirtavler.) Aha! Er det tilfeldigvis et begrep fra utdanningen du går? 0 Siter
Gjest helt seriøs Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Aha! Er det tilfeldigvis et begrep fra utdanningen du går? Nei, ren allmendannelse. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Her er vi jaggu helt på nett, Adelina. Ja, klok du :-) Det er en fordel å kunne det grunnleggende FØR man prøver seg på mennesker. Hvem vil være en prøveklut for noen som bare så vidt det er har seilt igjennom. Med tidspress og mangel på sykepleiere, så blir det desverre ofte ikke så store oppfølgingen heller. Så å ta det som en selfølge at andre passer på, kan de heller ikke regne med. Vel, bare det at "tottelå" velger å bli sint her, viser ikke noe godt tegn. Hun burde vel heller ha tatt det til seg. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 LOL, når kunne alle leger og sykepleiere faget sitt da? La oss håpe at tottå blir en skikkelig sykepleier som vet kan det hun skal men ingen er ferdig utlært før de er ferdige på skolen og har jobbet noen år. Å hvor mange feil skal hun eventuellt få lov til å gjøre i mellomtiden - når den tid kommer? 0 Siter
Gjest ikke til å tro Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Det er umulig å ha tillit til sykepleiere under 50 år etter å ha lest denne tråden. Vurdert et annet "studium"? 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Å hvor mange feil skal hun eventuellt få lov til å gjøre i mellomtiden - når den tid kommer? Nå har jeg ikke jeg, som du sikker har fått med deg ;o), den store tiltro til helsevesenet. De gjør jo ofte feil, mye oftere enn de fleste oppdager, så tottlå skal vel få sin kvote hun også. La oss håpe at hun ar dem som i hvert fall prøver å gjøre ting riktig og ser pasientene som medmennensker 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 OK! Greit at du er så "feig" at du ikke skriver under her. For det første så er jeg ingen hårsår person....tror jeg For det andre, er jeg langt fra ferdig utdannet sykepleier, jeg går første året! For det tredje, kan gud å hver mann komme i tvil av de alterntivene som jeg har på oppgavene mine.....! Er det ikke lov å komme i tvil, da??? Den beste sykepleier kommer til å med i tvil, og da er det vel kanskje lurt å søke etter svar og hjelp fra andre????? Men jeg skal ikke begynne å legge meg opp i hva du mener om meg og mine tråder. Jeg vet selv hva jeg kan ig ikke! Du skal ikke bry deg om alle disse kverulantene her inne. Du vet noen trur de vet best og forteller hva andre kan og ikke kan. De skjønner ikke at du er ute etter å lære. Å lære gjør man ikke bare i bøker. Dette gjør man i tillegg til å spørre på nett og lete der det kan være aktuelt. Slik gjorde jeg da jeg studerte og lærte svært mye av andre også, i tillegg til at jeg sjekket at dette stemte. Syns du er kreativ jeg. Stå på du, jeg tror du blir en god sykepleier. Masse lykke til.... 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Du skal ikke bry deg om alle disse kverulantene her inne. Du vet noen trur de vet best og forteller hva andre kan og ikke kan. De skjønner ikke at du er ute etter å lære. Å lære gjør man ikke bare i bøker. Dette gjør man i tillegg til å spørre på nett og lete der det kan være aktuelt. Slik gjorde jeg da jeg studerte og lærte svært mye av andre også, i tillegg til at jeg sjekket at dette stemte. Syns du er kreativ jeg. Stå på du, jeg tror du blir en god sykepleier. Masse lykke til.... Tuuuuusen takk!!! Godt at neon støtter meg!! Fatter ikke med min beste govilje hva poenget til disse dustene her i tråden mener!!! Jeg VET at jeg blir en god sykepleier!! Koselig med svar fra deg! Takk! 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Tuuuuusen takk!!! Godt at neon støtter meg!! Fatter ikke med min beste govilje hva poenget til disse dustene her i tråden mener!!! Jeg VET at jeg blir en god sykepleier!! Koselig med svar fra deg! Takk! For å prøve å tolke litt, kan det kanskje være misunnelse??? Bare koselig å oppmuntre deg, fordi det er jo det stundenter trenger. Synes du er flink som prøver å finne ut av ting, fordi det er jo absolutt det du gjør. Bare synd at det fins folk som ikke forstår det (0; 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 For å prøve å tolke litt, kan det kanskje være misunnelse??? Bare koselig å oppmuntre deg, fordi det er jo det stundenter trenger. Synes du er flink som prøver å finne ut av ting, fordi det er jo absolutt det du gjør. Bare synd at det fins folk som ikke forstår det (0; Herlig å få slike kommentarer!!! Takk! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 For å prøve å tolke litt, kan det kanskje være misunnelse??? Bare koselig å oppmuntre deg, fordi det er jo det stundenter trenger. Synes du er flink som prøver å finne ut av ting, fordi det er jo absolutt det du gjør. Bare synd at det fins folk som ikke forstår det (0; Misunnelse? Mener du at folk per definisjon er misunnelige på noe(n) de kritiserer? 0 Siter
Gjest med.sek'en Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Seriøst, jeg går på med sek på Næringsakademiet og jeg blir ferdig utdannet på et år... vi har et utrolig stort pensum og vi går relativt fort igjennom det... Men det jeg vil si er at jeg ble rett og slett sjokket over at du ikke kunne svarere på disse spm. Jeg kan dem jo, og jeg får ikke en særlig fancy tittel engang når jeg er ferdig utdannet. Du skal gå tre år og lære , ja mer enn det jeg kommer til å gjøre, men vi bruker de sammen kompendiene som sykepleien gjør. Les i bøkene og notatene dine hvis du skriver det og finn svarene selv. Oppgaven din er nok levert inn alt, men oppriktig talt; TA DEG SAMMEN!!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.