Gå til innhold

Har du kontakt med...

Anbefalte innlegg

Har du kontakt med...

...ekskjæresten(e) din(e)?

For å svare vedr den "mest betydningsfulle"! *S* = NEI

Hvorfor ikke?

Bor ikke i samme del av landet, har ingenting felles med ham og aner ikke hva han bedriver etc etc...

Hvor lenge er det siden det ble slutt?

Tja...godt og vel 17 år

Savner du ev. kontakt med eksen?

Overhodet ikke, men det kunne vært artig å tilfeldigvis støte på ham på gata en dag. Bærer ikke noe nag på noen som helst måte, men helt unaturlig å skulle hold ekontakt med ham nå.

På en skala fra 0-10 hvor 0 er "helt ferdig" og 10 er "fortsatt sterke lidenskapelige følelser" - hvor ligger dine følelser for eksen(e) i dag?

Helt absolutt ferdig! :-)

Hvor lenge er det siden det ble slutt?

Jeg gjentar: 17 år +

Fortsetter under...

Har du spurt eksen om han har følelser, kanskje han trur ved å ha kontakt at det skal blusse opp igjen for deg

Jeg har vært litt inne på den tanken selv. Men nei har ikke spurt, han vet at jeg er i et forhold nå, så jeg regner med at han skjønner at vi bare kan være venner. Men kanskje jeg burde spørre.. ?

"...ekskjæresten(e) din(e)?"

Av og til.

"Hvorfor?"

Fortsatt venner.

"Hvor lenge er det siden det ble slutt?"

Nesten 20 år

"Hadde dere ev. en periode uten kontakt?"

Nei.

"På en skala fra 0-10 ..."

0, hvis du mener romantiske følelser. 8 hvis du mener vennskapelige..

Gjest Elextra

Har litt mailkontakt med min siste eks, men har ikke ønske om å treffe ham. Selv om jeg på de fleste måter er ferdig med ham, er det fremdeles for følsomt (det er seks år siden jeg så ham, han bor langt unna).

Andre ekser har jeg litt kontakt med, det er helt greit, fordi jeg er 100 % ferdig med dem. Men vi har ikke kontakt på den måten at vi gjør avtaler bare vi to.

Gjest Elextra

Vi ble separert for 1 1/2 år siden og hadde det ikke vært for ungene så hadde vi hatt så lite kontakt som mulig vil jeg tro. Vi hadde da vært sammen i 19 år.

På skalaen din ligger vi på 0, vi er nok totalt ferdige med hverandre som kjærester ja. Han har ny samboer og jeg forelsker meg stadig vekk i andre. :o)

Jøss, 19 år..? Det var lenge.

Den eneste exen jeg har kontakt med er far til barna mine...naturlig nok.

Ber ham inn på kaffe ved henting, levering, vi samtaler om gaver osv.

Det er nesten åtte år siden der var slutt om mine følelser for ham på skalaen ligger på 0.

Kunne aldri se meg med følelser for ham igjen, ei heller å bo sammen eller dele noe form for liv sammen utover hva vi deler i dag.

Men vi er lettere venner da pga. barna og jeg stiller opp i den grad jeg kan, trøster når brudd med dame osv.(er slik :/ )

Følelsene mine for ham tok slutt ganske tidlig...han var en flørt i forholdet og fant ny dame før vi endte vårt for å si det sånn. De tre følgende år var harde, da hadde vi uvennperioden vår.

Heldigvis har alt alikavel gått bra i forhold til barna, og det pga barna selvsakt.

Men oss blir det aldri mer...

Har aldri til vane å avslutte forhold med bråk, alikavel savner jeg ikke kontakt med noen ex.

Har noe telefonkontakt en meget sjelden gang i blandt med en ex fra utlandet...men han var en like stor venn til alle i min familie så dette blir liksom noe annet.

Vi var sammen i to år, men dette er vel 15 år siden :)

:)

Annonse

Nei ingen kontakt. treffer den ene av og til i byen eller på kjøpesenteret, og da prater vi litt.

Den andre ser jeg kanskje hvert 3. år, prater med ham da.

Så jeg har altså bare to ex'er, men traff min samboer da jeg var 20 år. Er fullstendig over den første, mens den andre tenker jeg på stadig vekk. Ikke fordi jeg heller ville hatt han, men fordi jeg hadde kjent han siden jeg var liten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...