Gjest Dolly24 Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 I følge disse eggløsningkalendrene så skal jeg ha eggløsning i dag,men nå har jeg hatt sånn el-mage helt fra i går ettermiddag,og har det enda..Har ikke merket det slik før,men det er vel fordi jeg følger mer med på det nå enn før vil jeg tro.Jeg og samboeren hadde sex i går fordi det tydet på el..Synes dere at jeg burde ha sex i dag også i tilfelle el driver å lurer meg og for å være på den sikre siden??? (Har ikke bare hatt sex i går i denne syklusen). 0 Siter
Spirello Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Vi hadde sex hver dag før EL, på selve dagen og dagen etter - først da satt spira! : ) Så vis litt innsats og hopp i høyet! *tvi tvi* Moro er det og! : ) Jo mere sex man har, jo mere får man lyst på... Ganske bra! 0 Siter
Gjest Dolly24 Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Vi hadde sex hver dag før EL, på selve dagen og dagen etter - først da satt spira! : ) Så vis litt innsats og hopp i høyet! *tvi tvi* Moro er det og! : ) Jo mere sex man har, jo mere får man lyst på... Ganske bra! Ja,da er det bare å hoppe i høyet skal det bli en spire inni meg.. Uhh,for å si det sånn så blir man ganske sliten av all tenking på sykluser og el osv.og ikke minst sliten et annet sted også gitt... Spirello:hvor mange pp tok det før spira satt,og hvor mange mndr på vei er du?? 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jadda, bare å hoppe i høyet. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.