Gå til innhold

Usikker og frustrert..

Anbefalte innlegg

mil1365380270

Ok,tusen takk for dine reflekterte svar, satte stor pris på de... :-)))

Jeg vet mer om hvordan jeg skal takle dette nå, og mest sannsynlig må han fortsette aleine..

Jeg liker han veldig godt, og trives i hans selskap. Men, jeg klarer ikke å røre ved han. Frykten for aldri å blekne minnet av kvinnen han engang elsket, eller kanskje fremdeles elsker er for stor. Kan ikke stole på han. Det river meg opp innvendig, smerten blir for stor til å leve i det...

Det tror jeg også. Og tenk på all aggresjonen du tross alt må ha gjemt inne i deg, etter det han har gjort. Tror den ville kommet opp når forholdet deres hadde blitt mer stabilt. Men du hadde aldri blitt ferdig med det, all den tid han stadig vil ha kontakt med eksen p.g.a. barna.

Du fortjener bedre enn det der! Lykke til, og fortell gjerne hvordan det går :-)

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

9

• trissie

7

• morsan

2

• Hawkwind

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest -StiTo -

Det tror jeg også. Og tenk på all aggresjonen du tross alt må ha gjemt inne i deg, etter det han har gjort. Tror den ville kommet opp når forholdet deres hadde blitt mer stabilt. Men du hadde aldri blitt ferdig med det, all den tid han stadig vil ha kontakt med eksen p.g.a. barna.

Du fortjener bedre enn det der! Lykke til, og fortell gjerne hvordan det går :-)

Har gjemt en del aggresjon ja, det kan du banne på.. ;-))))))))

Barna er ikke hennes da, og de er forsåvidt store.

En annen ting er at hun har funnet seg en ny kjæreste allerede etter det fire år lange forholdet disse to hadde sammen hvor de begge elsket hverandre dypt. Kanskje de skulle finne tilbake til hverandre istedet for å late som med andre..??

En annen ting er at hun har funnet seg en ny kjæreste allerede etter det fire år lange forholdet disse to hadde sammen hvor de begge elsket hverandre dypt. Kanskje de skulle finne tilbake til hverandre istedet for å late som med andre..??

Kan du med ny innsikt hjelpe dem å forstå det?

mil1365380270

Ja, det skal du ikke se bort fra. Kanskje begge to har trøstet seg litt på si, og finner tilbake til hverandre om en stund. Like barn leker best.

Fritt for å ikke være midt oppe i den suppa der i alle fall ;-)

Gjest -StiTo -

Kan du med ny innsikt hjelpe dem å forstå det?

Det var det jeg hadde håpet da jeg fortalte henne det. For da tenkte jeg at hun slapp å mistenke han lenger, og han slapp å skjule noe for henne. Så da håpet jeg at de vil prøve en gang til.

Ikke visste jeg at han ville ta opp kontakten med meg etter alt dette..!!

Takk for refleksjonenen underveis, de har vært veldig til nytte for meg... :-))))))

Det var det jeg hadde håpet da jeg fortalte henne det. For da tenkte jeg at hun slapp å mistenke han lenger, og han slapp å skjule noe for henne. Så da håpet jeg at de vil prøve en gang til.

Takk for refleksjonenen underveis, de har vært veldig til nytte for meg... :-))))))

Det forstår jeg!

Da tror jeg også at hun vil forstå dine motiver litt mer positivt dersom du hadde sendt henne hele denne tråden.

Den viser både omtanke og refleksjoner fra din side.

Og at du vil ta valg utfra litt dypere motiver.

Kanskje den også gir dem noen hint om hva dette kunne ført til positivt, for dem, dersom de våget å være litt mer reflekterte?

Jeg har jo selv opplevd at slike ting har vekket meg opp.

:-)

Annonse

Gjest - StiTo -

Det forstår jeg!

Da tror jeg også at hun vil forstå dine motiver litt mer positivt dersom du hadde sendt henne hele denne tråden.

Den viser både omtanke og refleksjoner fra din side.

Og at du vil ta valg utfra litt dypere motiver.

Kanskje den også gir dem noen hint om hva dette kunne ført til positivt, for dem, dersom de våget å være litt mer reflekterte?

Jeg har jo selv opplevd at slike ting har vekket meg opp.

:-)

Ja, det skal ikke være lett..

Det er noen vriene forviklinger, og jeg føler meg egentlig litt tom nå da jeg ikke har tenkt på noen annet enn dette den siste tiden.

Takk igjen for at du har lytta, og gitt meg feedback :-))

Gjest zickzack

Det er da vel ikke din oppgave å gjøre noe som helst for at de to skal bli sammen igjen? har du dårlig samvittighet fordi du sladra til samboeren og hun gikk? Uansett er det mannen som var utro (eller var ikke det?), samboeren som gikk, og mannen og samboeren sin sak om de prøver igjen eller ikke. Har ikke du gjort nok her?

Det virker merkelig alt det du skriver om at de føler en slik dyp kjærlighet og respekt for hverandre. Det vet du ingen ting om og det har du ingenting med.

Hvis du(kvinne 2?) blir sammen med ham igjen derimot, er det selvsagt relevant om han elsker sin eks fortsatt. Men hvorfor skulle du ønske at han og sambis fant tilbake til hverandre, det virker jo som om du vurderer å ta ham tilbake selv?

Gjest -StiTo -

Det er da vel ikke din oppgave å gjøre noe som helst for at de to skal bli sammen igjen? har du dårlig samvittighet fordi du sladra til samboeren og hun gikk? Uansett er det mannen som var utro (eller var ikke det?), samboeren som gikk, og mannen og samboeren sin sak om de prøver igjen eller ikke. Har ikke du gjort nok her?

Det virker merkelig alt det du skriver om at de føler en slik dyp kjærlighet og respekt for hverandre. Det vet du ingen ting om og det har du ingenting med.

Hvis du(kvinne 2?) blir sammen med ham igjen derimot, er det selvsagt relevant om han elsker sin eks fortsatt. Men hvorfor skulle du ønske at han og sambis fant tilbake til hverandre, det virker jo som om du vurderer å ta ham tilbake selv?

Jeg skjønner at du reagerer på det. Historien er lang, og jeg ønsket å fortelle henne om det for at hun skulle kunne få velge ut fra fakta i og med at hun tidligere hadde gitt utrykk for at hun var minstenksom.

På det tidspunktet hadde jeg ingen anelse, og jeg trodde vel heller ikke at han ville dumpe inn i livet mitt igjen etter dette.

Når han nå har gjort det, og vi startet forholdet med å etablere et vennskap, er det vanskelig å kaste det igjen da vi har det hyggelig i hverandres selskap og føler et bånd på det området.

Ja, det er merkelig.. :-)

Ikke for å bli sammen i utgangspunktet.

Men for å oppklare tidligere misforståelser er ikke det dumt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...