Gå til innhold

hva liker ikke gutter å bli kalt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, fjomp er litt søtt. På nivå med nisse. Din jævla fjompenisse.

Det er ikke antydninger til slagkraft i den.

bruk av "jævla" foran gir jo _litt_ slagkraft, da! ;-)

I motsetning til å si "kjære søte lille fjompenissen min" etterfulgt av høylydte smaskelyder på kinnet!! *S*

ShitDiddelyDo

bruk av "jævla" foran gir jo _litt_ slagkraft, da! ;-)

I motsetning til å si "kjære søte lille fjompenissen min" etterfulgt av høylydte smaskelyder på kinnet!! *S*

Men tenk deg denne da:

"Du søte, lille slampen min", etterfulgt av et suss på kinnet.

Slagkraft så det holder!

Annonse

Men tenk deg denne da:

"Du søte, lille slampen min", etterfulgt av et suss på kinnet.

Slagkraft så det holder!

Ekstra stor slagkraft hvis man klarer å smaske skikkelig til, f.eks. ved å lage vakum mot kinnet før man slipper! ;-)

Jeg har noen ganger kalt husbonden for "gubbeluren min", men det er han ikke så begeistret for, merkelig nok!

Er ikke det bare søtt, da? *S*

ShitDiddelyDo

Ekstra stor slagkraft hvis man klarer å smaske skikkelig til, f.eks. ved å lage vakum mot kinnet før man slipper! ;-)

Jeg har noen ganger kalt husbonden for "gubbeluren min", men det er han ikke så begeistret for, merkelig nok!

Er ikke det bare søtt, da? *S*

Jeg er veldig usikker på hva en gubbelure er, men jeg har hørt langt verre ord. :)

Jeg kalte en 44-årig mann for søt for en tid siden. Fikk umiddelbart beskjed om at han var en mann på over 40 og var slett ikke søt! :o) Nå mente jeg ikke av utseende, men av personlighet da, men det spilte visst liten rolle.

En mann som kanskje er ute på sjekker'n (sier ikke at han var det) synes kanskje ikke at "søt" er det han helst vil høre fra dama! ;-)

Men får han høre det av sin kone/samboer, og LIKEVEL ikke liker det, så undres jeg på om han er usikker på sin egen maskulinitet - ?

Det er litt tøft av en mann å godta å være litt søt også! :-)

Det hender at mannen i huset kan tolerere at jeg sier at han er søt, men da må jeg time det ytterst perfekt. Søt på feil tidspunkt blir tatt som en direkte fornærmelse.

De gangene jeg timer det bra smiler han så lurt i skjegget og blir desto enda søtere. Det blir han selvfølgelig fortalt og da smiler han enda lurere og blir om mulig enda søtere.

Slik går no kveldan...

c",)

Hihi. Som regel foretrekker han å bli kalt barsk, tøff, sterk osv.

Ikke noe kallenavn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...