lilleva Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 En mann som kanskje er ute på sjekker'n (sier ikke at han var det) synes kanskje ikke at "søt" er det han helst vil høre fra dama! ;-) Men får han høre det av sin kone/samboer, og LIKEVEL ikke liker det, så undres jeg på om han er usikker på sin egen maskulinitet - ? Det er litt tøft av en mann å godta å være litt søt også! :-) Litt enig med deg der. Min kjære synes vel ikke det er det kuleste å bli kalt søt, men han liker det jo litt likevel, han blir glad for alle positive ting jeg sier til ham. Dessuten er jeg jo flink til å si at han er sexy og mandig også da, så han tar det ikke som noen "trussel" mot hans maskulinitet at jeg sier han er søt. Sånn bare for å erte ham litt kaller jeg ham sussebass og sukkerklump, og andre liknende "femi" ting, og han himler med øynene da, men smiler likevel. Han driver på på samme måte med meg, og mye av det er tåpelige navn og betegnelser- men man må jo tåle å spøke litt også! Og så lenge det hele er positivt og sagt i kjærlighet, synes ikke jeg det gjør så mye at han f.eks kaller MEG rumpetumpen, koseklump, tøs, hora hans (positivt ment altså!) osv. Om han hadde sagt noe av dette i full offentlighet, eller kalt meg tøs e.l i fullt alvor- ja da hadde saken vært en helt annen. Jeg regner med det er slik for ham også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175068-hva-liker-ikke-gutter-%C3%A5-bli-kalt/page/2/#findComment-1172692 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.