Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Halloen !

Ja, nå er vi igang med fryseforsøk. På grunn av uregelmessig og lange sykluser starter jeg nå med Progynova fra første mensdag. Deretter går det slag i slag med ultralyd for måling av livmorslimhinne osv. i neste uke. Håper de to vi tar opp fra fryseren overlever. Jeg merker at jeg er veldig spent, selv om vi er så heldig å ha en jente på 3 år. Men uansett, følelsen av at dette er veldig spennende kan likevel ingen ta fra oss.

Lovet å gi beskjed når vi var igang, så nå er det gjordt. Veldig stille her på forumet, men jeg kommer sikkert til å mase litt i tiden fremover.

Klem fra meg

(Zabo, om du leser dette kan du ikke gi en status på hvordan det går med deg?)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/175085-vi-er-igang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei Septus

så gøy da. Jeg har jo tro på fryse egg vet du, så dette går bra. Jeg er vel nå i uke 7 og skal på UL neste uke, håper jeg. Er spent på det. Formen er bra, og merker ikke så mye enda. Jeg merket ikke noe sist heller. Blir gøy å se at forhåpentligvis alt er bra på UL. Jeg skal tenke på dere, og ønsker dere masse lykke til:-D Du må si i fra hvordan det går. Når skal du sette inn, tror du?

klem fra zabo

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/175085-vi-er-igang/#findComment-1169465
Del på andre sider

Hei! Du jeg bare lurer på..hvor lenge kan man ha egg i frysern?og er det under selve forsøket man avtaler/gjør rede for om man skal ha eller ikke, egg til frysing? Jeg tenkte kanskje siden du var i gang med dette at du visste litt...

Takk!

T

hei

Jeg svarer jeg... Tror det er litt forskjellig fra sykehus hvor lenge de har egg i fryseren,. men det er 5 år på Riksen. Når eggene er befruktet, så ser de på kvaliteten.Hvis de er fine, så fryser de om det er flere enn 2. Lykke til!

zabo

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/175085-vi-er-igang/#findComment-1169466
Del på andre sider

hei Septus

så gøy da. Jeg har jo tro på fryse egg vet du, så dette går bra. Jeg er vel nå i uke 7 og skal på UL neste uke, håper jeg. Er spent på det. Formen er bra, og merker ikke så mye enda. Jeg merket ikke noe sist heller. Blir gøy å se at forhåpentligvis alt er bra på UL. Jeg skal tenke på dere, og ønsker dere masse lykke til:-D Du må si i fra hvordan det går. Når skal du sette inn, tror du?

klem fra zabo

Hei Zabo !

Så gøy og høre at alt er bra med deg. Ja, det er alltid spennende frem mot UL. Alt er nok i skjønneste orden skal du se. Hold oss oppdatert iallefall.

Jeg vet ikke når det blir innsetting. Skal på UL for å måle slimhinne i livmor på onsdag (2.mars), men er noe usikker på om det idet hele tatt er vits. Som du sikkert har fått med deg har jeg lange sykluser og når mensen først kommer varer den godt over en uke. Jeg har ganske kraftig mens enda (og idag er det søndag), så derfor regner jeg med at jeg ikke kan få tatt noen prøver på onsdag. Jeg skal ringe Haukeland og høre hva vi gjør videre. Jeg regner vel med at jeg må vente noen dager til den har stoppet, for livmorslimhinnen må jo få bygge seg opp igjen.??? Noen som har erfaring med dette så er jeg takknemlig for svar.

Jeg skal holde dere oppdatert.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/175085-vi-er-igang/#findComment-1169598
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...