Gå til innhold

gravid etter p-sprøyte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest snartvårtur?

Er mensen din regelmessig da? Det er det som gjerne er hinderet, at syklusen ikke kommer ordnetlig igang, men da merker du det ved uregelmessig mens...

Jeg har hatt regelmessig mens de to siste månedene, men har begynt å telle dager før el nå. kjenner stresset allerede, lurer på hvordan dette skal gå etterhvert.(hvis det ikke lykkes)

Etter mine egene erfaringer blei jeg gravid etter 2 mnd med normal syklus og mens, men aborterte. Og da hadde det gått 1 år. Da prøvde vi ikke å bli gravid, men nå er det noe anna og det er nå 2 år siden jeg tok siste sprøyta, men jeg er fortsatt ikke gravid.

Jeg har ei venninne som tok siste sprøyta rett etter at jeg skulle ta min, og hu venter barn i april. Så stå på!

Krysser fingrene for dere!!

Lykke til!!!

• 1 måned senere...

Jeg har hatt regelmessig mens de to siste månedene, men har begynt å telle dager før el nå. kjenner stresset allerede, lurer på hvordan dette skal gå etterhvert.(hvis det ikke lykkes)

Jeg fikk raskt tilbake mens etter siste sprøyte, men det tok ca. 6 mnd før mensen ble regelmessig.

Men likevel tok det 2 år før jeg ble gravid:(

Dette er så individuelt, ei venninne av meg ble gravid mens hun brukte p-sprøyta...!

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...