Gå til innhold

Endringer i underlivet

Anbefalte innlegg

Gjest Hindrer mitt sexliv

Jeg har i den siste tiden merket endringer i underlivet. Før hadde jeg vanlig fuktighet og noe utflod, men ikke klomper som nå. Det er blitt slik som med mensen, at det klomper seg litt sammen. Dette hemmer meg i mitt sexliv. Det ser ut som skikkelig snørrklyse, avog til.

Jeg vet det kan virke litt ekkelt, men jeg vil helst spørre her før jeg kontakter lege.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/175335-endringer-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hindrer mitt sexliv

Sorry, jeg blingsa og trodde innlegget lå på forum for Graviditet...

Du kan ikke ha sopp da?

Det vet jeg ikke. Har tenkt tanken selv. Jeg klarer ikke å bare dusje på utseiden, så jeg skyller alltid innvendig også. Jeg lurer på om dette kan ha ødelagt noe av "selvrenselsen".

Annonse

Det vet jeg ikke. Har tenkt tanken selv. Jeg klarer ikke å bare dusje på utseiden, så jeg skyller alltid innvendig også. Jeg lurer på om dette kan ha ødelagt noe av "selvrenselsen".

Innvendig? Spyler du skjeden? Dropp det da, du har nok forstyrret den naturlige surhetsbalansen der nede og pådratt deg en soppinfeksjon. Canesten salve + stikkpille (til skjeden) fås reseptfritt på apoteket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...