Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mil1365380270

Ja, det hørtes ut som en god ide. Nesten som poker, satse litt høyt og kanskje vinne mye? jeg må i hvertfall endre på meg, det er jeg klar over.og det må hun også hvis vi skal fortsette. begynne å prioritere forholdet mye mer.

Det er kanskje for sent nå uansett? hvem vet, men i kveld så vet jeg. skriver nok noen innlegg da også for de som liker såpeopera :-) heh, jeg har humor ennå, alt er ikke tapt selv om det er galgenhumor.

tusen takk igjen for gode innlegg! :-)

Fint du har humor. Bare du du skjønner at du kanskje ikke har noe forhold lenger. Og at jo mer tafatt du er, jo fortere blir hun borte. Snakker av erfaring her, skjønner du ;-)

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mjoelner

17

• Luna21365380663

8

• mil1365380270

3

• trissie

3

Fint du har humor. Bare du du skjønner at du kanskje ikke har noe forhold lenger. Og at jo mer tafatt du er, jo fortere blir hun borte. Snakker av erfaring her, skjønner du ;-)

Ja, du har nok rett i det :-) men det er uten tvil at jeg er svak nå, men jeg får prøve å feike at jeg er sterk...

mil1365380270

Ja, du har nok rett i det :-) men det er uten tvil at jeg er svak nå, men jeg får prøve å feike at jeg er sterk...

Det er bare bra å vise følelser, det er når du venter på at ting skal ordne seg av seg selv det går galt :-)

Luna21365380663

Takk for tipsene. Det er godt å lese om andre som er i liknende situasjoner...Det som er litt ille er at jeg leser, og prøver å finne ut av ting, og tenker mye, men så mistenker jeg henne for å ta litt lett på det. hun sa at hun skulle tenke på det i dag, og jeg håper hun gjør det.. det er nok litt vanskelig å tenke på sånt når man er i en jobb der det er kundekontakt også...

hufff. er det noen der ute som kan reparere dette hvis jeg gir 1 million kroner? :-)

Har du en million..??

Jeg reparerer jeg.. bare sett pengene inn på konto ######.. hehe..

Det er forresten bra med galgenhumor!

Du må i alle fall vise at du er noe å satse på. Få henne til å skjønne at det er tabbe å forlate deg. Vise henne at du kan måle deg med den andre typen..

Og ikke vær redd for å være "streng".. Ikke vik unna, ikke føy deg etter henne. Hva trenger hun tid på, forresten? Å forlate han andre? KREV at hun gjør det. Hvis ikke vil hun nok bli hos deg, men ikke være _din_, men du får aldri _henne_ tilbake. Du er i et forhold med henne, hun har lovet å elske og ære deg, og da har du rett til å kreve at hun viser det, eller velger klart noe annet. Det får være hennes valg om hun drar, men du må gi henne et reelt og fristende alternativ.

Jeg har selv tenkt på hvordan det ville være å ha en annen, hvordan vi ville hatt det, og drømt at alt skulle vært så mye bedre. Men nå, når vi har vært sammen en stund, så har som sagt hverdagen tatt over, og vi har "gått lei" av hverandres hverdag, om ikke annet. Og akkurat det samme kommer til å skje med en ny en, og da kan man enten forlate denne, eller velge å jobbe. Det må man i ethvert forhold. Om man er av typen som krangler mye eller om man kjeder seg. Å ønske at ting var bedre er nokså naturlig når alt ikke er bra, og da er den letteste løsningen å gå, og ikke jobbe. Jobber man, tror jeg fullt og fast på at man kommer styrket ut av det som et par. Men det kreves innsats, fra begge partene.

Men du har rett å kreve at hun skal ta et valg. Hun kan i alle fall ikke fortsette slik som nå. Og du må reagere. Kanskje en reaksjon fra din side er det hun er ute etter? Hun vil "teste" deg (beklager uttrykket), om du er villig til å kjempe for henne. Kanskje hun ser deg som en tøffel, og nå vil hun se om det er noe hold i deg, er du villig til å jobbe for henne, er du sjalu på den andre? Vis det! Vær litt helt for en gangs skyld! Vis frem ridderen i deg.. Vis at du vil kjempe for henne, at du ikke godtar slik oppførsel verken fra den andre typen eller fra henne. Det er også spenning, det..! Vis at du har andre sider hun ikke har sett enda, vis at du er interessant. Vis at du duger som typen hennes!

veldig bra svart!! Jeg synes du burde ta betalt for å hjelpe meg nesten! :-)

jeg skal lese nøye igennom og prøve å tilpasse det til meg. Det som er så godt med å få sånne tilbakemeldinger er at da får jeg flere mulige utveier. I går så jeg ikke noenting annet enn å tigge og be om at det ordner seg. Jeg tror at jeg for første gang skal stå på barrikadene.

jeg må jo skjønne at jeg må si klart i fra...

I går sa jeg at det værste ikke var at han kysset hennet, men at jeg kunne miste henne. men seriøst, jeg er jo skikkelig sur på han fyren som jeg vet hvem er at han ikke sa stopp, og i hvertfall sur på dama mi som gjorde dette!!

viktig nå blir å få lagt det fram på en måte som ikke gjør at vi til slutt ender opp med å krangle..

takk igjen :-)

Har du en million..??

Jeg reparerer jeg.. bare sett pengene inn på konto ######.. hehe..

Det er forresten bra med galgenhumor!

Heehe. jeg synes faktisk at hun er verdt minst så mye...vanskelig å sette pris på ei jente da :-) men godt med galgenhumor innimellom ja...

Annonse

Luna21365380663

veldig bra svart!! Jeg synes du burde ta betalt for å hjelpe meg nesten! :-)

jeg skal lese nøye igennom og prøve å tilpasse det til meg. Det som er så godt med å få sånne tilbakemeldinger er at da får jeg flere mulige utveier. I går så jeg ikke noenting annet enn å tigge og be om at det ordner seg. Jeg tror at jeg for første gang skal stå på barrikadene.

jeg må jo skjønne at jeg må si klart i fra...

I går sa jeg at det værste ikke var at han kysset hennet, men at jeg kunne miste henne. men seriøst, jeg er jo skikkelig sur på han fyren som jeg vet hvem er at han ikke sa stopp, og i hvertfall sur på dama mi som gjorde dette!!

viktig nå blir å få lagt det fram på en måte som ikke gjør at vi til slutt ender opp med å krangle..

takk igjen :-)

*takker og bukker for godord*

Men det er jo litt kjipt å kunne komme med svar også, siden jeg kan det bare pga min egen situasjon. Skulle jo ønske at det ikke var slik, og det er lettere å skrive et ok svar, enn å gjøre noe selv..

*takker og bukker for godord*

Men det er jo litt kjipt å kunne komme med svar også, siden jeg kan det bare pga min egen situasjon. Skulle jo ønske at det ikke var slik, og det er lettere å skrive et ok svar, enn å gjøre noe selv..

Huff, ja.. Jeg håper det går bra med dere i hvertfall! Hvis det går galt mellom meg og dama så forteller jeg hva jeg gjorde, så kanskje du kan unngå å komme i samme situasjon :) ingen er like,men det er veldig godt å snakke om ting sammen for det er alltid gode tips å få

Luna21365380663

Huff, ja.. Jeg håper det går bra med dere i hvertfall! Hvis det går galt mellom meg og dama så forteller jeg hva jeg gjorde, så kanskje du kan unngå å komme i samme situasjon :) ingen er like,men det er veldig godt å snakke om ting sammen for det er alltid gode tips å få

Jeg følger jo selvsagt spent med!

Hvordan gikk det? Var du helt?

Vi gjorde det slutt på torsdag, og så reiste jeg til noen venner på lørdag, for å bo der. Jeg har heldigvis veldig gode venner som jeg kan både snakke om alt med og gråte hos, og det betyr veldig mye for meg. Jeg følte ikke det var rett å bo hos henne når jeg elsker henne så mye, og hun ikke har så mye følelser for meg lengre. På søndag kom hun ned til meg her jeg bor, for hun skulle ha eksamen i et fag hun skulle tatt for noen år siden. Egentlig kom hun ned for å møte meg og snakke litt mer, siden hun ikke hadde lest noe på eksamen uansett :-) Vi brukte dagen i går til å snakke mye sammen, og å ringe til foreldrene våre for å fortelle dette grusomme som har skjedd oss. Vi ringte sammen, hun satt på fanget mitt når vi ringte til både mine foreldre og hennes foreldre.Jeg ble fryktelig lei meg, og hun ble fryktelig fryktelig lei seg, og det ble faktisk jeg som måtte trøste henne mye av kvelden.. Det var mye tårer og gråt. Vi sov i samme seng og lå inntil hverandre hele natta.(med undertøyet på... :-( ) Jeg klarte ikke å holde meg og kysset henne på panna, og så spurte jeg henne om det var godt, og så sa hun ja, og så spurte jeg om hun ville ha et til, og så sa hun også ja. kanskje det var i søvne, for hun var veldig utslitt og trøtt? så jeg kysset henne en gang til på panna. Er det bare meg som utsetter det uungåelige tenker jeg.. Når vi sov så kom hun helt inntil meg, og lå med det ene benet oppå meg, og armen hennes rundt meg.. er det gammel vane tro? hun hater meg i hvertfall ikke, og vi kan snakke om alt fremdeles, selv om mye gjør veldig vondt for meg å høre. Når jeg bodde alene her uten hilde fra lørdag til søndag så hadde jeg så psykisk vondt inni meg og fysisk vondt i kroppen, og vennene mine måtte tvinge meg til å spise. Denne dagen og natta når Hilde var her så følte jeg meg så rolig og avslappet og fin og glad, men alt det andre kommer nok tilbake igjen når hun reiser.

Jeg kommer ikke til å gi henne opp med en gang, selv om alle strømmer går mot meg. å gi opp ville vært veldig rart etter å vært sammen med ei jente i så mange år og elsket henne så høyt. Har du noen tips om hva jeg kan gjøre for å prøve å lokke fram følelsene i henne igjen? Det er så sprøtt, for jeg vet at det er nesten umulig, men når det gjelder kjærlighet så vil vel mange klatre til mount everest uten klær for å få tilbake kjæresten.. :-) Hilde har heldigvis sagt mange ganger at hun er der for meg, og jeg kan spørre om alt... Hvordan er det mulig å miste ei så fin jente?

Hvordan er det mulig?

Hmm, komme med lua i hånda. Du har jo rett i det. hun mister jo meg hvis det blir slutt. lurer på hvordan jeg kan vise at jeg er en mann på en gentlemanns måte? jeg føler liksom at jeg ikke har så mye jeg skulle sagt. avslappet og bestemt er noe jeg tror jeg må prøve på i kveld. holde meg langt vekke fra snørr og tårer.

tigging må jeg også prøve å unngå...

vanskelig alt dette, men veldig gode tips.

Det er veldig vanskelig for meg å ikke snakke ut om dette nå. hun har hatt relativt god tid til å tenke...

jeg skal bruke noen timer på å forberede meg mentalt til i kveld. hvis alt går galt så tror jeg at jeg må reise til en venn og bo der.

jeg får jo absolutt ikke sove om natta i det hele tatt nå, men hun sover så søtt på siden av meg, og så ligger jeg og koser henne i håret, og så lager hun koselyder i søvne... det blir for mye for meg å være med henne da....

fire timer igjen....

Hvordan gikk/går det med deg? Har dere fått ordnet opp iproblemene?

Føler med deg, og håper alt går bra!

Vi gjorde det slutt på torsdag, og så reiste jeg til noen venner på lørdag, for å bo der. Jeg har heldigvis veldig gode venner som jeg kan både snakke om alt med og gråte hos, og det betyr veldig mye for meg. Jeg følte ikke det var rett å bo hos henne når jeg elsker henne så mye, og hun ikke har så mye følelser for meg lengre. På søndag kom hun ned til meg her jeg bor, for hun skulle ha eksamen i et fag hun skulle tatt for noen år siden. Egentlig kom hun ned for å møte meg og snakke litt mer, siden hun ikke hadde lest noe på eksamen uansett :-) Vi brukte dagen i går til å snakke mye sammen, og å ringe til foreldrene våre for å fortelle dette grusomme som har skjedd oss. Vi ringte sammen, hun satt på fanget mitt når vi ringte til både mine foreldre og hennes foreldre.Jeg ble fryktelig lei meg, og hun ble fryktelig fryktelig lei seg, og det ble faktisk jeg som måtte trøste henne mye av kvelden.. Det var mye tårer og gråt. Vi sov i samme seng og lå inntil hverandre hele natta.(med undertøyet på... :-( ) Jeg klarte ikke å holde meg og kysset henne på panna, og så spurte jeg henne om det var godt, og så sa hun ja, og så spurte jeg om hun ville ha et til, og så sa hun også ja. kanskje det var i søvne, for hun var veldig utslitt og trøtt? så jeg kysset henne en gang til på panna. Er det bare meg som utsetter det uungåelige tenker jeg.. Når vi sov så kom hun helt inntil meg, og lå med det ene benet oppå meg, og armen hennes rundt meg.. er det gammel vane tro? hun hater meg i hvertfall ikke, og vi kan snakke om alt fremdeles, selv om mye gjør veldig vondt for meg å høre. Når jeg bodde alene her uten hilde fra lørdag til søndag så hadde jeg så psykisk vondt inni meg og fysisk vondt i kroppen, og vennene mine måtte tvinge meg til å spise. Denne dagen og natta når Hilde var her så følte jeg meg så rolig og avslappet og fin og glad, men alt det andre kommer nok tilbake igjen når hun reiser.

Jeg kommer ikke til å gi henne opp med en gang, selv om alle strømmer går mot meg. å gi opp ville vært veldig rart etter å vært sammen med ei jente i så mange år og elsket henne så høyt. Har du noen tips om hva jeg kan gjøre for å prøve å lokke fram følelsene i henne igjen? Det er så sprøtt, for jeg vet at det er nesten umulig, men når det gjelder kjærlighet så vil vel mange klatre til mount everest uten klær for å få tilbake kjæresten.. :-) Hilde har heldigvis sagt mange ganger at hun er der for meg, og jeg kan spørre om alt... Hvordan er det mulig å miste ei så fin jente?

Hvordan er det mulig?

Huff, jeg synes så synd på deg, og kjenner meg igjen i det du går gjennom. Dessverre er bare livet slik av og til, det er noe vi alle må gjennom.

Men, uansett hvor teit det høres ut, så vil smerten bli mindre etter hvert- det kan ta laaang tid, men det vil den. Det kan til og med hende at du møter en annen jente som får deg til å føle slik for henne som du gjør med denne Hilde.

Men en ting vil jeg si-

tenk mer på deg selv oppi dette, vær mer egoistisk. Det å være rundt henne hele tiden forsterker bare smerten. Du trenger litt tid for deg selv- være med dine venner, gjøre dine egne ting.

Det virker som du gjorde det motsatte av det du ble rådet til.. Du lot henne "få viljen sin", viste at du finner deg i hva som helst. Du lot henne sove med deg, selv om du vet hun ikke har de rette følelsene for deg, og driver på med andre. Da sender du signal til henne om at hun kan ture fram som hun vil, komme til deg om den andre ikke vil ha henne osv. Hun kan få alt hun vil hos deg, uansett hvordan hun behandler deg.... Og da lar du bare hun utnytte deg.

Du fortjener så mye mer enn det, du fortjener en som er trofast og elsker deg, ikke bare kommer løpende til deg kun når ingen andre vil ha henne.. Og det bør du gjøre klart for henne.

Det det er vanskelig å si nei til en du elsker, men neste gang bør du ikke la henne sove med deg. Gjør det klart at hun ikke kan forvente kos og støtte fra deg om hun driver på med andre eller ikke føler noe for deg.

Lykke til uansett- husk at du er verdifull, og at du fortjener EKTE kjærlighet!

*klem*

Annonse

Huff, jeg synes så synd på deg, og kjenner meg igjen i det du går gjennom. Dessverre er bare livet slik av og til, det er noe vi alle må gjennom.

Men, uansett hvor teit det høres ut, så vil smerten bli mindre etter hvert- det kan ta laaang tid, men det vil den. Det kan til og med hende at du møter en annen jente som får deg til å føle slik for henne som du gjør med denne Hilde.

Men en ting vil jeg si-

tenk mer på deg selv oppi dette, vær mer egoistisk. Det å være rundt henne hele tiden forsterker bare smerten. Du trenger litt tid for deg selv- være med dine venner, gjøre dine egne ting.

Det virker som du gjorde det motsatte av det du ble rådet til.. Du lot henne "få viljen sin", viste at du finner deg i hva som helst. Du lot henne sove med deg, selv om du vet hun ikke har de rette følelsene for deg, og driver på med andre. Da sender du signal til henne om at hun kan ture fram som hun vil, komme til deg om den andre ikke vil ha henne osv. Hun kan få alt hun vil hos deg, uansett hvordan hun behandler deg.... Og da lar du bare hun utnytte deg.

Du fortjener så mye mer enn det, du fortjener en som er trofast og elsker deg, ikke bare kommer løpende til deg kun når ingen andre vil ha henne.. Og det bør du gjøre klart for henne.

Det det er vanskelig å si nei til en du elsker, men neste gang bør du ikke la henne sove med deg. Gjør det klart at hun ikke kan forvente kos og støtte fra deg om hun driver på med andre eller ikke føler noe for deg.

Lykke til uansett- husk at du er verdifull, og at du fortjener EKTE kjærlighet!

*klem*

Vi har vært sammen om alt fra dag en vi ble sammen. Alltid hengt sammen, alltid vært sammen, alltid gjort ting sammen, og det var veldig godt å gjøre denne biten også sammen. Veldig godt. Jeg vet jo at det kanskje hadde vært bedre å ikke hatt besøk av henne i det hele tatt, men jeg synes det var godt å støtte henne, for helt seriøst, hun har det fryktelig vanskelig med dette hun også. Jeg vet ikke hvor mange ganger hun sa at hun skulle ønske at det ikke ble som det ble.. Men hva kan jeg gjøre med de følelsene nå?

Å prate mye med henne, og få svar på spørsmål av henne og alt det føler jeg er en veldig god, kanskje den beste terapien siden vi fremdeles er så gode venner.

Men helt uten tvil så elsker jeg henne, og kommer nok til å gjøre det lenge lenge. Allikevel så tror jeg at det går bra med meg uansett hva som skjer.

Jeg har et svakt håp om å få henne tilbake, hvem har ikke det ? :-)

vel...

Det går som det går

Vi har vært sammen om alt fra dag en vi ble sammen. Alltid hengt sammen, alltid vært sammen, alltid gjort ting sammen, og det var veldig godt å gjøre denne biten også sammen. Veldig godt. Jeg vet jo at det kanskje hadde vært bedre å ikke hatt besøk av henne i det hele tatt, men jeg synes det var godt å støtte henne, for helt seriøst, hun har det fryktelig vanskelig med dette hun også. Jeg vet ikke hvor mange ganger hun sa at hun skulle ønske at det ikke ble som det ble.. Men hva kan jeg gjøre med de følelsene nå?

Å prate mye med henne, og få svar på spørsmål av henne og alt det føler jeg er en veldig god, kanskje den beste terapien siden vi fremdeles er så gode venner.

Men helt uten tvil så elsker jeg henne, og kommer nok til å gjøre det lenge lenge. Allikevel så tror jeg at det går bra med meg uansett hva som skjer.

vel...

Det går som det går

Jeg håper det går bra med DEG iallefall, uansett hvordan det går med forholdet deres:)

Husk at du er verdifull sånn som du er, alene, eller sammen med en annen.. Og at smerten blekner etterhvert, ja kanskje til og med nok til at du blir like glad i en annen. Det unner jeg det av hele mitt hjerte!

Og igjen- husk å tenke litt på deg selv også, finn på ting du synes er gøy, vær mye sammen med gode venner osv. Det hjelper masse.

Lykke til!

vel...

Det går som det går

Føler med deg.

Likevel var ikke dette helt uventet.

Du er enda for mjuk til å gi henne det hun trenger.

Og det er et spark bak av en bestemt mann. ikke en som tibyr varmen.

Jeg tenkte meg ikke om før mannen min sørget for at oppførselen og holdninge fikk konsekvenser.

Skjønner du ikke at hun bare vil ha deg på gress?

Du har egentlig full kontroll hvis du vil. men nå har hun tatt den kontrollen. Ra den tilbake

Jeg håper det går bra med DEG iallefall, uansett hvordan det går med forholdet deres:)

Husk at du er verdifull sånn som du er, alene, eller sammen med en annen.. Og at smerten blekner etterhvert, ja kanskje til og med nok til at du blir like glad i en annen. Det unner jeg det av hele mitt hjerte!

Og igjen- husk å tenke litt på deg selv også, finn på ting du synes er gøy, vær mye sammen med gode venner osv. Det hjelper masse.

Lykke til!

Jeg bor sammen med bestevennen min akkurat nå. og han passer godt på meg, og sier at han ikke har noe som helst i mot å passe på meg. han vil nok hjelpe meg masse i ukene som kommer. jeg skal nok begynne å gjøre noe fysisk trene og dykke. de sier at det hjelper på en eller annen måte :-) må prøve å ikke miste tråden i all prosjektene jeg har også nå for tiden...

men fy **** jeg vil ha henne tilbake så sårt..

Hvis jeg er en grei kar framover, og ikke plager henne, men minner henne på at jeg er her så vil kanskje følelsene komme tilbake? hvem vet?

men jeg har nå lest i en del forum at jenter ofte har grunnet over slike ting i lang tid og kommet til beslutningen.... vanskelig

jeg får ta et dypt pust å vente på fremtiden. den kommer uansett.

Føler med deg.

Likevel var ikke dette helt uventet.

Du er enda for mjuk til å gi henne det hun trenger.

Og det er et spark bak av en bestemt mann. ikke en som tibyr varmen.

Jeg tenkte meg ikke om før mannen min sørget for at oppførselen og holdninge fikk konsekvenser.

Skjønner du ikke at hun bare vil ha deg på gress?

Du har egentlig full kontroll hvis du vil. men nå har hun tatt den kontrollen. Ra den tilbake

Kanskje jeg går på gress?

Når jeg lukker øynene og kun slipper fornuften til, så sier den at det er slutt(punktum) Når jeg åpner øynene og slipper følelsene til så sier de til meg at jeg har enda en sjangse...

jeg er en myk mann, og har nok som du sier unngått å si i fra hvis jeg føler noe er urettferdig. men nå har det seg sånn at jeg på ordentlig glemmer sånne ting jeg kanskje burde sagt fra om så fort, og de tingene kommer ikke tilbake og forfølger meg.. så da blir det bare sånn at jeg ikke sier fra...

det kan jeg kanskje angre på nå, kanskje det hadde gått bedre? jeg orker ikke å tenke mere..

:-)

dere er snille som skriver med meg i hvertfall

Jeg bor sammen med bestevennen min akkurat nå. og han passer godt på meg, og sier at han ikke har noe som helst i mot å passe på meg. han vil nok hjelpe meg masse i ukene som kommer. jeg skal nok begynne å gjøre noe fysisk trene og dykke. de sier at det hjelper på en eller annen måte :-) må prøve å ikke miste tråden i all prosjektene jeg har også nå for tiden...

men fy **** jeg vil ha henne tilbake så sårt..

Hvis jeg er en grei kar framover, og ikke plager henne, men minner henne på at jeg er her så vil kanskje følelsene komme tilbake? hvem vet?

men jeg har nå lest i en del forum at jenter ofte har grunnet over slike ting i lang tid og kommet til beslutningen.... vanskelig

jeg får ta et dypt pust å vente på fremtiden. den kommer uansett.

Det høres ut som om du har både gode og fornuftige venner - og også en del gode rasjonelle tanker selv om den situasjonen du er oppe i.

Fra egen erfaring kan jeg råde deg til noe av det samme som du har tanker om selv.

Bruk så mye tid og ressurser som du orker på deg selv nå. Selv om du kanskje ikke føler for (har lyst til) å utføre ulike aktiviteter som før virket litt forlokkende, så GJØR DET likevel.

Tving deg til det, og du vil raskt finne ut at du da blir nødt til å konsentrere deg og tenke på helt andre ting enn henne og dere.

Det er den beste "medisinen" du kan gi deg selv, og du vil uansett hvordan det går fremover få erfaringer og opplevelser som du vil ha godt av.

Bruk tiden på deg selv nå, men ikke ved at du synker ned i selvmedlidenhet. Vær aktiv og forsøk så godt du kan å delta i aktiviteter med gode venner - og gjerne noen nye mennesker.

Og selv om du ikke skal legge så mye vekt på det, så vil det også kunne få din "eks" til å se på deg med litt nye øyne. Men som sagt - legg ikke for mye vekt på det.

Nå kommer våren snart, og det er en super tid også å være singel i. Masse ting å finne på, og du behøver ikke ta hensyn til andre enn deg selv.

Ta deg i nakken, og lær deg å nyte livet på egen hånd igjen. Uansett hvordan det går, så har du alle muligheter til å oppleve en super vår med nye eventyr - uansett om disse "eventyrene" involverer noen nye damer eller ei.

Lykke til!

Luna21365380663

Hvordan er det mulig?

Det høres jo ut som om hun ikke er likegyldig til deg. Og likegyldighet er jo det verste. Hun viser også varme følelser for deg, ved å legge beinet rundt det, og armen rundt deg. Hun tar ikke bruddet på en likegyldig måte, og det er grunnen til at jeg tror det går an å reparere dette.. men jeg har ingen tips.. Det med at hund holdt rundt deg var nok ikke gammel vane, detvar en veldig bevisst handling fra hennes side.. hva den betyr, vet jeg ikke. Jeg kjenner henne ikke, men skal man tenke det verste, så kan hun gjøre det for å prøve å holde deg enda mer tilbake, og gjøre det vanskelig for deg å slippe taket i henne. Men det tror jeg ikke, Jeg tror hun gjorde det fordi hun ville, fordi hun fremdeles har i alle fall noen varme følelser for deg. Og jeg tror hun digget kyssene på panna.

Du høres forresten ut som en romantisk fyr, rett og slett en flott fyr!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...