Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mjoelner

17

• Luna21365380663

8

• mil1365380270

3

• trissie

3

Det høres jo ut som om hun ikke er likegyldig til deg. Og likegyldighet er jo det verste. Hun viser også varme følelser for deg, ved å legge beinet rundt det, og armen rundt deg. Hun tar ikke bruddet på en likegyldig måte, og det er grunnen til at jeg tror det går an å reparere dette.. men jeg har ingen tips.. Det med at hund holdt rundt deg var nok ikke gammel vane, detvar en veldig bevisst handling fra hennes side.. hva den betyr, vet jeg ikke. Jeg kjenner henne ikke, men skal man tenke det verste, så kan hun gjøre det for å prøve å holde deg enda mer tilbake, og gjøre det vanskelig for deg å slippe taket i henne. Men det tror jeg ikke, Jeg tror hun gjorde det fordi hun ville, fordi hun fremdeles har i alle fall noen varme følelser for deg. Og jeg tror hun digget kyssene på panna.

Du høres forresten ut som en romantisk fyr, rett og slett en flott fyr!

Heia igjen :-)

Jeg vet jo at hun ikke er likegyldig til meg. hun slo opp meg på en veldig fin måte, med måten hun gjorde det på, og alt hun har gjort i ettertid. Jeg tror rett og slett at hun er bare god, og at følelsene ikke kan gjøres noe med, selv om jeg skulle hoppet til månen for å få ordnet det!!

Det med å ligge så tett inntil meg og være med meg siste natta tror jeg må ha vært fint for henne og.. vi skiltes jo tross alt ikke som uvenner, og vi har jo gjort dette de siste fem årene, helt inntil veldig nå nylig. så det var nok godt for henne også?

jeg er bare glad for at det ble sånn og ikke at jeg ble kastet på hodet ut døra alla "jeg har reist på ferie, papirene ligger på bordet og kofferten er pakket. Du er ute når jeg kommer hjem igjen"

Det hadde vært forferdelig. Nå kan vi jo prate sammen, og spørre om ting hvis det er noe. alt det praktiske som skal ordnes vil også gå kjempegreit...(altså, ikke misforstå, når jeg reiser opp for å hente tingene mine så vil jo følelsene mine boble og jeg kommer til å klemme henne i en halvtime....)

Kyssene på panna? kanskje hun sov, og snakket i søvne :-)

jeg skulle ønske jeg var romantisk oftere... nå er jeg jo et oppkom av følelser... hvis jeg var romantisk oftere før, hvem vet hvor jeg hadde vært nå? kanskje hjemme hos henne? men sånt prøver jeg ikke å tenke på.. det hadde vært så mye "tenk om, tenk om tenk om"

En ting er sikkert.. jeg kommer alltid til å se tilbake på disse årene med henne som noen veldig fine år, med mange mange mange gode minner, klemmer, kyss, samtaler, middager .... alt i sammen.

Jeg får si i fra om det skjer noe spennende her senere en gang. Jeg abonnerer i hvertfall på tråden, så jeg kommer til å lese og svare når det skjer noe :-)

Luna21365380663

Heia igjen :-)

Jeg vet jo at hun ikke er likegyldig til meg. hun slo opp meg på en veldig fin måte, med måten hun gjorde det på, og alt hun har gjort i ettertid. Jeg tror rett og slett at hun er bare god, og at følelsene ikke kan gjøres noe med, selv om jeg skulle hoppet til månen for å få ordnet det!!

Det med å ligge så tett inntil meg og være med meg siste natta tror jeg må ha vært fint for henne og.. vi skiltes jo tross alt ikke som uvenner, og vi har jo gjort dette de siste fem årene, helt inntil veldig nå nylig. så det var nok godt for henne også?

jeg er bare glad for at det ble sånn og ikke at jeg ble kastet på hodet ut døra alla "jeg har reist på ferie, papirene ligger på bordet og kofferten er pakket. Du er ute når jeg kommer hjem igjen"

Det hadde vært forferdelig. Nå kan vi jo prate sammen, og spørre om ting hvis det er noe. alt det praktiske som skal ordnes vil også gå kjempegreit...(altså, ikke misforstå, når jeg reiser opp for å hente tingene mine så vil jo følelsene mine boble og jeg kommer til å klemme henne i en halvtime....)

Kyssene på panna? kanskje hun sov, og snakket i søvne :-)

jeg skulle ønske jeg var romantisk oftere... nå er jeg jo et oppkom av følelser... hvis jeg var romantisk oftere før, hvem vet hvor jeg hadde vært nå? kanskje hjemme hos henne? men sånt prøver jeg ikke å tenke på.. det hadde vært så mye "tenk om, tenk om tenk om"

En ting er sikkert.. jeg kommer alltid til å se tilbake på disse årene med henne som noen veldig fine år, med mange mange mange gode minner, klemmer, kyss, samtaler, middager .... alt i sammen.

Jeg får si i fra om det skjer noe spennende her senere en gang. Jeg abonnerer i hvertfall på tråden, så jeg kommer til å lese og svare når det skjer noe :-)

Jeg håper du har gjort det rette! :o)

Ellers tror jeg du kommer til å finne en jente som setter like mye pris på deg, som du setter på henne. Kanskje må du lære deg å sette grenser for hva du tolererer; det er _ikke_ greit å kysse en annen, og gjør man det, kan du _kreve_ at hun kutter han ut, ikke bare toner ned forholdet, da er du for snill. Men forhåpentligvis kommer ikke den neste jenta di til å kysse noen andre enn deg.. :o)

Lykke til! Fortell gjerne hvordan det går!

Jeg befinner meg i en situasjon nærmest klin lik din. Hvordan gikk det?? Kjempespent! Alle bare sluttet å skrive plutselig...

Hvis du kikker på innleggene merket mjoelner, så ser du at et av dem beskriver hvordan det gikk. Det gikk galt :-( Jeg håper veldig at det går bra med deg i hvertfall,for jeg vil ikke at noen skal ha det sånn som dette..

Men hvis det skulle skje, så prøv å gjøre det sånn som hun gjorde det mot meg. det var veldig fint synes jeg

Gjest Samme situasjon!

Hvis du kikker på innleggene merket mjoelner, så ser du at et av dem beskriver hvordan det gikk. Det gikk galt :-( Jeg håper veldig at det går bra med deg i hvertfall,for jeg vil ikke at noen skal ha det sånn som dette..

Men hvis det skulle skje, så prøv å gjøre det sånn som hun gjorde det mot meg. det var veldig fint synes jeg

Det er slutt mellom oss også nå. Hun sier at hun ikke føler det hun burde føle nå lenger..

Det er helt uvirkelig akkurat som du sier. Man vet ikke hva man har før man mister det. Angrer på at jeg av og til har tatt henne for gitt og at jeg har trodd at jeg har "hatt" henne nærmest uansett hva jeg har gjort. Nå er ting snudd helt på hodet og det er JEG som er avhengig av henne og ikke motsatt.

Har lovet bot og bedring så mange ganger at hun ikke tror på meg lenger. Eneste lille håpet jeg har er å endre meg selv og kvitte meg med uvanene mine. Da vinner jeg jo på en måte uansett om jeg får henne tilbake eller ikke.

Det vanskeligste er å vite hvordan jeg skal forholde meg til henne nå. Hun trenger tid alene..kun henne selv sier hun. Hun er så psykisk sliten av å håpe og tro på lovnadene mine og bli skuffet gang på gang. Denne gangen er det annerledes, for det har virkelig gått opp for meg at det er denne jenten jeg vil ha for alltid! Det er henne jeg elsker og henne jeg vil være med. Men hvorfor skulle hun tro meg nå?? Hun kan ikke se inn i hodet mitt, noe jeg virkelig skulle ønsket hun kunne!!

Vet at hun har elsket meg uendelig høyt og at hun har følt seg avhengig av meg og alltid vært litt redd for at jeg ikke følte like sterkt som henne. Dette er kanskje en av grunnene til at jeg har tatt henne litt for gitt..

Vi har fortsatt litt kontakt, og jeg vil gi henne tid samtidig som jeg jobber med meg selv, men jeg kommer aldri til å gi henne opp. Kommer til å kjempe for henne og få henne til å innse at hun gjør sitt livs tabbe, noe jeg er overbevist om at hun gjør..

Får håpe på at det er skjebnen at vi skal være sammen. da slipper hun jo ikke unna uansett ;)

Det er veldig vanskelig å vite hvordan jeg skal gå fram nå. At jeg ikke stresser eller maser på henne slik at begeret igjen flyter over og brenner sjansene mine en gang for alle..

Krysser alt jeg har og håper at det går bra med oss og ikke minst at eksen din får opp øynene og innser at gresset ikke er grønnere på den andre siden og at hun gjør sitt livs tabbe!

Livet mitt er blitt en endeløs klisjee der jeg skjønner alt av love songs og romantiske filmer. Klissete saker som jeg aldri likte før har plutselig begynt å få mening!

Det er hardt, men livet går videre uansett!

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...