Luna21365380663 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Veldig godt poeng! Det er det jeg alltid pleier å si når folk er skråsikre på at de alltid klarer å se homser. Jeg hadde en gang en foreleser som så veldig homofil ut. Han gikk med lilla strikkegenser, med rosa og svart møsnter. Han holdt mikrofonen med lillefingeren ut og bevegde seg slik man har en typisk oppfatning av at homofile gjør. Men jeg var fast bestemt på ikke å dømme denne sjarmerende mannen som homofil. Synes det er litt dumt når folk gjør det, for det kan stemple de slik, og jeg vet selv at jeg ikke liker å bli stemplet, verken som det ene eller det andre. Men en dag fikk jeg høre at denne mannen faktisk VAR homo, og at han var sammen med en liten kineser (syns jeg ser det litt for meg..;p ) I tillegg var han en frontfigur i kampen for de homofiles rettigheter til å adoptere, og fra den dagen har jeg bestemt meg for å dømme alle som ser ut som homofile, som homofile.. Men en vakker dag går jeg nok på en smell.. hehe.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175372-ser-forskjell-p%C3%A5-opptatte-og-godt-single-menn/page/2/#findComment-1167389 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det tok en stund før eksen min gjennomskuet meg også, men til slutt sukket han bare:"Du vet hvordan du skal få det som du vil du" når jeg sa at jeg skulle gjerne hatt en stor, sterk mann til å hjelpe meg med noe. ;o) Bare spill aldri så lite hjelpeløs, det trenger ikke være mye!, og mannfolka står i kø for å hjelpe! Helt sant! "Bare spill aldri så lite hjelpeløs, det trenger ikke være mye!, og mannfolka står i kø for å hjelpe! Helt sant! " Det stemmer det. Det skjer hver eneste gang jeg kommer inn på et bilverksted eller noe i den duren. Det er bare å titte litt hjelpeløs eller lost rundt i lokalet, så iler de til med det samme.- Nå er det jo ikke så vanskelig å spille hjelpeløs der, for jeg kan ingenting om biler. Så den biten er lett. Og jammen har det sine fordeler 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175372-ser-forskjell-p%C3%A5-opptatte-og-godt-single-menn/page/2/#findComment-1167398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 "Bare spill aldri så lite hjelpeløs, det trenger ikke være mye!, og mannfolka står i kø for å hjelpe! Helt sant! " Det stemmer det. Det skjer hver eneste gang jeg kommer inn på et bilverksted eller noe i den duren. Det er bare å titte litt hjelpeløs eller lost rundt i lokalet, så iler de til med det samme.- Nå er det jo ikke så vanskelig å spille hjelpeløs der, for jeg kan ingenting om biler. Så den biten er lett. Og jammen har det sine fordeler Men det er kanskje lettere å få hjelp innen de mest "mannsdominerte" områdene? Får en hjelpeløs kvinne hjelp på samme måte i en butikk eller fra den mannlige ansatte i en bhg? ;-)) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175372-ser-forskjell-p%C3%A5-opptatte-og-godt-single-menn/page/2/#findComment-1167402 Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg hadde en gang en foreleser som så veldig homofil ut. Han gikk med lilla strikkegenser, med rosa og svart møsnter. Han holdt mikrofonen med lillefingeren ut og bevegde seg slik man har en typisk oppfatning av at homofile gjør. Men jeg var fast bestemt på ikke å dømme denne sjarmerende mannen som homofil. Synes det er litt dumt når folk gjør det, for det kan stemple de slik, og jeg vet selv at jeg ikke liker å bli stemplet, verken som det ene eller det andre. Men en dag fikk jeg høre at denne mannen faktisk VAR homo, og at han var sammen med en liten kineser (syns jeg ser det litt for meg..;p ) I tillegg var han en frontfigur i kampen for de homofiles rettigheter til å adoptere, og fra den dagen har jeg bestemt meg for å dømme alle som ser ut som homofile, som homofile.. Men en vakker dag går jeg nok på en smell.. hehe.. Det gjør du til daglig. Se rundt deg, hvor mange damer ser ikke ut som traktorlesber? Kort hår, kjedelige briller, direkte grimme utvaskede dongeribukser. Kjedelige sko (ála dem jeg har på i dag haha) osv. Poenget mitt er at damer gjerne må se ut som "menn" uten at vi reagerer på det. Menn har lite spekter før de skiller seg ut og blir oppfattet som homofile. Hvem er det synd for? Jo, heterofile menn. Men, nå har man jo dannet et nytt begrep for heteromenn som liker å pynte seg: metrofil. Nuvel. Bare noen tanker herfra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175372-ser-forskjell-p%C3%A5-opptatte-og-godt-single-menn/page/2/#findComment-1167403 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Men det er kanskje lettere å få hjelp innen de mest "mannsdominerte" områdene? Får en hjelpeløs kvinne hjelp på samme måte i en butikk eller fra den mannlige ansatte i en bhg? ;-)) Joda, det stemmer nok det at det er mest i de mannsdominerte områdene. Men de er ganske kjappe til å hjelpe på butikker også, hvis det er noe jeg ikke finner, og det virker ikke som de har noe imot det - tvert imot finner de det jeg spør om med iver, hehe Men nå er det ikke så ofte jeg ber om hjelp av menn i såkalte kvinnedominerte områder da. Så det stemmer vel med det du sier. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175372-ser-forskjell-p%C3%A5-opptatte-og-godt-single-menn/page/2/#findComment-1167413 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det gjør du til daglig. Se rundt deg, hvor mange damer ser ikke ut som traktorlesber? Kort hår, kjedelige briller, direkte grimme utvaskede dongeribukser. Kjedelige sko (ála dem jeg har på i dag haha) osv. Poenget mitt er at damer gjerne må se ut som "menn" uten at vi reagerer på det. Menn har lite spekter før de skiller seg ut og blir oppfattet som homofile. Hvem er det synd for? Jo, heterofile menn. Men, nå har man jo dannet et nytt begrep for heteromenn som liker å pynte seg: metrofil. Nuvel. Bare noen tanker herfra. Ja, alle tar vi "feil" hver dag! Man tror at noen er homser uten at de er det, men enda oftere så tar man det for gitt at noen er hetero uten at de egentlig er det! ;-) Derfor tror jeg ikke på dem som sier at de har en "gaydar", selv om noen sikkert er "flinkere" enn andre. Og når det er sagt: Jeg har aldri skjønt vhorfor det på død og liv skal være så viktig å slå fast om en person er det ene eller det andre. Eks: Satt en gang på kafé med en venninne. Kelneren var både pen, blid, høflig og serviceminded! Da jeg kommenterte overfor venninnen min at kelneren var hyggelig, sa hun med bedrevitende mine: "Helt sikker homo!" So what??!!! JEG var jo ikke intr i å sjekke ham - jeg var bare ute etter en hyggekig kelner!! ;-) Den eneste personen som jeg virkelig bryr meg om hva slags legning han har, er mannen min! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175372-ser-forskjell-p%C3%A5-opptatte-og-godt-single-menn/page/2/#findComment-1167424 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna21365380663 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det gjør du til daglig. Se rundt deg, hvor mange damer ser ikke ut som traktorlesber? Kort hår, kjedelige briller, direkte grimme utvaskede dongeribukser. Kjedelige sko (ála dem jeg har på i dag haha) osv. Poenget mitt er at damer gjerne må se ut som "menn" uten at vi reagerer på det. Menn har lite spekter før de skiller seg ut og blir oppfattet som homofile. Hvem er det synd for? Jo, heterofile menn. Men, nå har man jo dannet et nytt begrep for heteromenn som liker å pynte seg: metrofil. Nuvel. Bare noen tanker herfra. Nei, vet du hva, lesber ser jeg ikke! Jeg aner virkelig ikke hvem som er lesbisk eller ikke. Møtte en gang en ung jente som jeg senere fikk høre var lesbisk. Hun var så feminin og vakker, at jeg nesten fikk lyst å være lesbisk selv.. hehe.. Hun er vel den siste jeg ville trodd var lesbisk. Men homofile _menn_ de har jeg "lært" meg å dømme. Denne foreleseren min var slett ikke "pyntet", eller meterofil, det var vel egentlig bare fargen på genseren, og bevegelsene hans som "tipset" meg.. Men det er jo kanskje litt dumt å dømme, men jeg fikk det liksom bekreftet at de (eh.. han ene) jeg trodde var homo, faktisk var det. Og det attpåtil når jeg hadde bestemt meg for ikke å dømme "som alle andre".. Da ble det hele litt ironisk, syns jeg.. hehe.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175372-ser-forskjell-p%C3%A5-opptatte-og-godt-single-menn/page/2/#findComment-1167429 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Joda, det stemmer nok det at det er mest i de mannsdominerte områdene. Men de er ganske kjappe til å hjelpe på butikker også, hvis det er noe jeg ikke finner, og det virker ikke som de har noe imot det - tvert imot finner de det jeg spør om med iver, hehe Men nå er det ikke så ofte jeg ber om hjelp av menn i såkalte kvinnedominerte områder da. Så det stemmer vel med det du sier. Og motsatt kan kvinner være kjappe med å hjelpe menn på "kvinneområdene". F.eks. ombord i fly med baby: Jeg fløy alene med ham mange ganger jeg, uten å få så veldig mye ekstraservice! Men en gang husbonden fløy alene med ham skal jeg si at flyvertinnene vartet dem opp, ja! *he he* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175372-ser-forskjell-p%C3%A5-opptatte-og-godt-single-menn/page/2/#findComment-1167432 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamta Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 *S* Men en klassisk filmscene mht slips er jo den i Pretty Woman hvor Julia Roberts knyuter slipset til R. Gere, og da han lurer på hvorfor hun kan det, så svarer hun: "I screwed the whole debate team at high school." *LOL* Ellers helt enig mht stryking. Det er skikkelig kjedelig! Derfor unngår jeg i størst mulig grad tøy som må strykes. Når det gjelder duker, så har jeg følgende tips spisebordet krever 3 m lang duk...): Jeg har noen duker i tynt stoff. Disse sentrifugeres nesten ikke, og så tar jeg dem 5 minutter i trommel (kald) uten noe annet tøy, og henger det deretter opp over rekkverket på hemsen. Blir mer enn bra nok til hverdagsbruk! ;-) De finere, tykkere dukene leverer jeg til vask og rull på renseriet. De tar kr 50 pr lengdemeter, og det er vel anvendte penger!! *S* Apropos stryking av duker... Dette er absolutt siste sort, men etterat min mor anskaffet seg elektrisk rull for et par år siden, er saken grei. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175372-ser-forskjell-p%C3%A5-opptatte-og-godt-single-menn/page/2/#findComment-1167434 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Apropos stryking av duker... Dette er absolutt siste sort, men etterat min mor anskaffet seg elektrisk rull for et par år siden, er saken grei. Men er ikke det veldig plasskrevende? Jeg kjøpte en gammel håndrulle på loppings for et par år siden. Den står fortsatt i garasjen i påvente av at jeg 1) skal gidde og ta den inn og vaske den, og 2) skal finne en plass for den slik at den faktisk blir brukt. Faren er vel stor for at den havner på loppings igjen innen kort tid! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175372-ser-forskjell-p%C3%A5-opptatte-og-godt-single-menn/page/2/#findComment-1167448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hmm.. kanskje mannen min burde få begynne å abonnere på noe slikt da..? Står det ofte sånne artikler i disse bladene? Og er Vi Menn like bra? Hvor ofte har de slike artikelr forresten? Dette var jammen en idè jeg tente på! Kan nok leve med at han glaner på andre damer så lenge han gjør husarbeid.. hehe.. Det står alt mulig i FHM, både moroting, ekle ting og nyttige. Jeg synes ikke Vi Menn er et spesielt godt blad, litt for sleivete etter min smak. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175372-ser-forskjell-p%C3%A5-opptatte-og-godt-single-menn/page/2/#findComment-1167450 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna21365380663 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det står alt mulig i FHM, både moroting, ekle ting og nyttige. Jeg synes ikke Vi Menn er et spesielt godt blad, litt for sleivete etter min smak. Eh.. er ikke ud en mann?? Trodde menn likte litt "sleivete" ting, jeg.. Må kanskje tipse typen om FHM, da. Han kjøper vanligvis Vi Menn, nemlig.. Siden midtsidepikene ligner så mye på meg, liksom.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175372-ser-forskjell-p%C3%A5-opptatte-og-godt-single-menn/page/2/#findComment-1167455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamta Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Men er ikke det veldig plasskrevende? Jeg kjøpte en gammel håndrulle på loppings for et par år siden. Den står fortsatt i garasjen i påvente av at jeg 1) skal gidde og ta den inn og vaske den, og 2) skal finne en plass for den slik at den faktisk blir brukt. Faren er vel stor for at den havner på loppings igjen innen kort tid! ;-) Eh, det er jo min mor som ruller dukene, da, så jeg vet faktisk ikke. Men hun har stor kjeller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175372-ser-forskjell-p%C3%A5-opptatte-og-godt-single-menn/page/2/#findComment-1167457 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna21365380663 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Ja, alle tar vi "feil" hver dag! Man tror at noen er homser uten at de er det, men enda oftere så tar man det for gitt at noen er hetero uten at de egentlig er det! ;-) Derfor tror jeg ikke på dem som sier at de har en "gaydar", selv om noen sikkert er "flinkere" enn andre. Og når det er sagt: Jeg har aldri skjønt vhorfor det på død og liv skal være så viktig å slå fast om en person er det ene eller det andre. Eks: Satt en gang på kafé med en venninne. Kelneren var både pen, blid, høflig og serviceminded! Da jeg kommenterte overfor venninnen min at kelneren var hyggelig, sa hun med bedrevitende mine: "Helt sikker homo!" So what??!!! JEG var jo ikke intr i å sjekke ham - jeg var bare ute etter en hyggekig kelner!! ;-) Den eneste personen som jeg virkelig bryr meg om hva slags legning han har, er mannen min! :-) Hehe.. ja det er sant! Håper du har funnet en mann med en legning som passer deg, da..! ;o) Jeg scanner ikke omverdenen i jakt etter å finne de homofile. Det har jeg ingen glede av. De får være hva de vil, men når jeg ser noen (eks foreleser, som jeg ikke kan unngå å se), og det slår meg at han må være homo, så prøver (prøvde) jeg som sagt å ikke dømme. Men nå som det ble tilbakevist, så er jeg ikke lenger så opptatt av å ikke skulle dømme, siden det viste seg å stemme likevel. Men dette er vel mer på det ironiske plan. Dette var for et år siden, og jeg har ikke siden det "oppdaget" en homo i min omverden.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175372-ser-forskjell-p%C3%A5-opptatte-og-godt-single-menn/page/2/#findComment-1167466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Ja, alle tar vi "feil" hver dag! Man tror at noen er homser uten at de er det, men enda oftere så tar man det for gitt at noen er hetero uten at de egentlig er det! ;-) Derfor tror jeg ikke på dem som sier at de har en "gaydar", selv om noen sikkert er "flinkere" enn andre. Og når det er sagt: Jeg har aldri skjønt vhorfor det på død og liv skal være så viktig å slå fast om en person er det ene eller det andre. Eks: Satt en gang på kafé med en venninne. Kelneren var både pen, blid, høflig og serviceminded! Da jeg kommenterte overfor venninnen min at kelneren var hyggelig, sa hun med bedrevitende mine: "Helt sikker homo!" So what??!!! JEG var jo ikke intr i å sjekke ham - jeg var bare ute etter en hyggekig kelner!! ;-) Den eneste personen som jeg virkelig bryr meg om hva slags legning han har, er mannen min! :-) For oss homofile så kan jo det være gøy å ha gaydar - og med hånda på hjertet: min fungerer utmerket, selv om jeg nok også unngår å registrere noen. Kjenner iallefall til en del damer jeg aldri ville tatt for å være homofile, om jeg ikke tok dem på blikk eller div. utsagn. Gaydaren piper dog på mer enn utseende (eks hvordan man formulerer seg når man prater om kjærester/kjærlighet/parforhold). Veldig spennende område, synes jeg. Før jeg avslutter: Er det Thomas Numme han heter, fyren jeg tenker på? Leste et intervju med ham i Det Nye. Det er visstnok en veldig feminin fyr - men han sier selv han er hetero. Vel. Heterofyrer kan også være rimelig femi - og takk og pris for det! Har selv en onkel som tripper lettere på tå enn meg - hetero han også. Man kan nok finne mange eksempler om man ser etter det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175372-ser-forskjell-p%C3%A5-opptatte-og-godt-single-menn/page/2/#findComment-1167468 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Eh, det er jo min mor som ruller dukene, da, så jeg vet faktisk ikke. Men hun har stor kjeller. *S* Så praktisk for deg! :-) Det hadde ikke hjulpet å plassere en slik en hos min mor, for det er både lengre vei og dyrere å komme seg dit med dukene enn å dra til renserier! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175372-ser-forskjell-p%C3%A5-opptatte-og-godt-single-menn/page/2/#findComment-1167473 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Eh.. er ikke ud en mann?? Trodde menn likte litt "sleivete" ting, jeg.. Må kanskje tipse typen om FHM, da. Han kjøper vanligvis Vi Menn, nemlig.. Siden midtsidepikene ligner så mye på meg, liksom.. Nei, jeg er ikke mann. Men jeg har en mann. ;o) Han er heller ikke spesielt glad i Vi Menn. FHM er også et typisk gutteblad, men av adskillig høyere kvalitet enn Vi Menn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175372-ser-forskjell-p%C3%A5-opptatte-og-godt-single-menn/page/2/#findComment-1167474 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Ja, alle tar vi "feil" hver dag! Man tror at noen er homser uten at de er det, men enda oftere så tar man det for gitt at noen er hetero uten at de egentlig er det! ;-) Derfor tror jeg ikke på dem som sier at de har en "gaydar", selv om noen sikkert er "flinkere" enn andre. Og når det er sagt: Jeg har aldri skjønt vhorfor det på død og liv skal være så viktig å slå fast om en person er det ene eller det andre. Eks: Satt en gang på kafé med en venninne. Kelneren var både pen, blid, høflig og serviceminded! Da jeg kommenterte overfor venninnen min at kelneren var hyggelig, sa hun med bedrevitende mine: "Helt sikker homo!" So what??!!! JEG var jo ikke intr i å sjekke ham - jeg var bare ute etter en hyggekig kelner!! ;-) Den eneste personen som jeg virkelig bryr meg om hva slags legning han har, er mannen min! :-) Så hjertens enig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175372-ser-forskjell-p%C3%A5-opptatte-og-godt-single-menn/page/2/#findComment-1167477 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 For oss homofile så kan jo det være gøy å ha gaydar - og med hånda på hjertet: min fungerer utmerket, selv om jeg nok også unngår å registrere noen. Kjenner iallefall til en del damer jeg aldri ville tatt for å være homofile, om jeg ikke tok dem på blikk eller div. utsagn. Gaydaren piper dog på mer enn utseende (eks hvordan man formulerer seg når man prater om kjærester/kjærlighet/parforhold). Veldig spennende område, synes jeg. Før jeg avslutter: Er det Thomas Numme han heter, fyren jeg tenker på? Leste et intervju med ham i Det Nye. Det er visstnok en veldig feminin fyr - men han sier selv han er hetero. Vel. Heterofyrer kan også være rimelig femi - og takk og pris for det! Har selv en onkel som tripper lettere på tå enn meg - hetero han også. Man kan nok finne mange eksempler om man ser etter det. Thomas Numme er vel ikke spesielt femi... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175372-ser-forskjell-p%C3%A5-opptatte-og-godt-single-menn/page/2/#findComment-1167479 Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hehe.. ja det er sant! Håper du har funnet en mann med en legning som passer deg, da..! ;o) Jeg scanner ikke omverdenen i jakt etter å finne de homofile. Det har jeg ingen glede av. De får være hva de vil, men når jeg ser noen (eks foreleser, som jeg ikke kan unngå å se), og det slår meg at han må være homo, så prøver (prøvde) jeg som sagt å ikke dømme. Men nå som det ble tilbakevist, så er jeg ikke lenger så opptatt av å ikke skulle dømme, siden det viste seg å stemme likevel. Men dette er vel mer på det ironiske plan. Dette var for et år siden, og jeg har ikke siden det "oppdaget" en homo i min omverden.. "Dette var for et år siden, og jeg har ikke siden det "oppdaget" en homo i min omverden.." Artig å lese Spesielt dersom du bor i en by større en Gjøvik. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175372-ser-forskjell-p%C3%A5-opptatte-og-godt-single-menn/page/2/#findComment-1167480 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.