Gå til innhold

Ser forskjell på opptatte og godt single menn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

20

• damedame

10

• Luna21365380663

8

• Babette

4

Mest aktive i denne tråden

Thomas Numme er vel ikke spesielt femi... ;-)

Kort, mørkt hår? Tynn?

Det virket slik i beskrivelsen i bladet, iallefall. Og av det minimale jeg har sett av ham på tv, så er han mer svirrevippfemi enn noen av mine mannlige homovenner.

Hehe.. ja det er sant! Håper du har funnet en mann med en legning som passer deg, da..! ;o)

Jeg scanner ikke omverdenen i jakt etter å finne de homofile. Det har jeg ingen glede av. De får være hva de vil, men når jeg ser noen (eks foreleser, som jeg ikke kan unngå å se), og det slår meg at han må være homo, så prøver (prøvde) jeg som sagt å ikke dømme. Men nå som det ble tilbakevist, så er jeg ikke lenger så opptatt av å ikke skulle dømme, siden det viste seg å stemme likevel. Men dette er vel mer på det ironiske plan. Dette var for et år siden, og jeg har ikke siden det "oppdaget" en homo i min omverden..

Alle driver jo og "oppdager" homofile rundt omkring. Ikke noe galt i det.

Men "dømme" er for meg et begrep jeg ikke vil bruke i en slik sammenheng, for hvis jeg dømmer noen til å være intolerante, konemishandlere el lign, så mener jeg samtidig at dette personlighetstrekket/væremåten etc er negativt.

Men jeg har på følelsen at for deg er dette bare en talemåte, men vær dog obs på at andre kan misforstå det! ;-)

Luna21365380663

Nei, jeg er ikke mann. Men jeg har en mann. ;o)

Han er heller ikke spesielt glad i Vi Menn.

FHM er også et typisk gutteblad, men av adskillig høyere kvalitet enn Vi Menn.

Hmm.. så neste gang jeg ser typen min skal til å kjøpe et slikt mannfolkblad, så bør jeg kanskje få han til å prøve et annet, altså..?

Shall do!

Ps: beklager at jeg ikke så hvilket kjønn du var.. Det er ikke alltid like lett i denne cyberverdenen..

Kort, mørkt hår? Tynn?

Det virket slik i beskrivelsen i bladet, iallefall. Og av det minimale jeg har sett av ham på tv, så er han mer svirrevippfemi enn noen av mine mannlige homovenner.

Numme er jo ganske slaskete i tøyet, på håret etc. Han er alt for ufiks til at jeg ville gjettet at han var homo! ;-)

Luna21365380663

Alle driver jo og "oppdager" homofile rundt omkring. Ikke noe galt i det.

Men "dømme" er for meg et begrep jeg ikke vil bruke i en slik sammenheng, for hvis jeg dømmer noen til å være intolerante, konemishandlere el lign, så mener jeg samtidig at dette personlighetstrekket/væremåten etc er negativt.

Men jeg har på følelsen at for deg er dette bare en talemåte, men vær dog obs på at andre kan misforstå det! ;-)

Oi.. tenkte ikke over det..

Men håper at folk forstår at jeg ikke har noe imot de. Jeg holdt jo som sagt på å bli lesbisk selv.. hehe..

Men hva skulle jeg brukt? Stemple? Plassere som homofil? Anta at noen var homo.. ?? Har noen en ordbok??

Annonse

Hmm.. så neste gang jeg ser typen min skal til å kjøpe et slikt mannfolkblad, så bør jeg kanskje få han til å prøve et annet, altså..?

Shall do!

Ps: beklager at jeg ikke så hvilket kjønn du var.. Det er ikke alltid like lett i denne cyberverdenen..

Det er helt greit - nicket mitt er relativt nøytralt! ;o)

Men FHM anbefales altså. Fortrinnsvis det britiske, men det norske er også lesbart.

Numme er jo ganske slaskete i tøyet, på håret etc. Han er alt for ufiks til at jeg ville gjettet at han var homo! ;-)

Ok. Jeg har for lite kjennskap til fyren til å uttale meg tydeligvis, selv om jeg syntes han virket "spinkel". Kun 5-10 min på tv og ett DetNye-intervju.

Oi.. tenkte ikke over det..

Men håper at folk forstår at jeg ikke har noe imot de. Jeg holdt jo som sagt på å bli lesbisk selv.. hehe..

Men hva skulle jeg brukt? Stemple? Plassere som homofil? Anta at noen var homo.. ?? Har noen en ordbok??

Anta, tro, mene

Ikke stemple eller dømme eller noe annet som indikerer en fordømmelse.

Annonse

HÆ??? Hvordan klarte du å hsuke det ut fra forrige innlegg???

Men ser ikke bort fra at jeg har uttalt at jeg liker avkrysningsskjemaer! ;-))

Det er vel nærmere to år siden vi toan dannet vår lille avkrysningsklubb - husker du? :)

Kom på det da du korrigerte Luna's formuleringer. Det fikk meg til å tenke på ord og ord fikk meg til å tenke på "alternativer" og "alternativer" til avkrysninsskjemaer og direkte til den lille avkrysningssklubben. Samtidig så jeg litt av humoren din og den var det visst en link til også, fra forrige gang.

Så, svar avgitt.

Det er vel nærmere to år siden vi toan dannet vår lille avkrysningsklubb - husker du? :)

Kom på det da du korrigerte Luna's formuleringer. Det fikk meg til å tenke på ord og ord fikk meg til å tenke på "alternativer" og "alternativer" til avkrysninsskjemaer og direkte til den lille avkrysningssklubben. Samtidig så jeg litt av humoren din og den var det visst en link til også, fra forrige gang.

Så, svar avgitt.

*he he* Jeg husker flere hyggelige "samtaler" med deg, men har glemt dette med avkrysningsklubben!

Artig resonnement, forresten!

*he he* Jeg husker flere hyggelige "samtaler" med deg, men har glemt dette med avkrysningsklubben!

Artig resonnement, forresten!

Vet du, jeg forbinder alltid signaturen din med "morsom" :)

--

Nei, nå skal dd gjøre noe matnyttig.

Ha en god helg!

Og motsatt kan kvinner være kjappe med å hjelpe menn på "kvinneområdene".

F.eks. ombord i fly med baby: Jeg fløy alene med ham mange ganger jeg, uten å få så veldig mye ekstraservice! Men en gang husbonden fløy alene med ham skal jeg si at flyvertinnene vartet dem opp, ja!

*he he*

Samme her - tropper jeg opp på Obs! Bygg og skal ha maling får jeg masse gode råd helt uten å spørre. Eksen får aldri det sier han.

Men send ham på apoteket for å kjøpe noe til ungene?! Han kommer ut igjen smekkfull av gode råd! Der får ikke jeg noe gratis gitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...