Gå til innhold

Singelliv eller parforhold best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ingeria

Parforhold!

Klarer ikke å se en eneste positiv ting med singelliv...

En positiv ting med singellivet som jeg har erfart er at man kan ha guttevenner uten å ha dårlig samvittighet. Men kanskje er det noen som klarer å kombinere det med et forhold?

Annonse

Annonse

Jeg foretrekker å være i parforhold, men synes det perfekte er å ha hver sin leilighet, og så tilbringe bare helger og ferier sammen.

En ukependler er altså den perfekte partneren for meg.

Det er deilig å kunne slurve med middagen, få total lesero når man vil samt herske over fjernkontrollen til hverdags, samtidig som man gleder seg til å treffe kjæresten.

Singellivet har åpenbart sine gode sider-

man kan gjøre hva man vil med hvem man vil, når man vil, man kontrollerer sin egen tid, gjøre egne ting og har mer tid til venner.

Og jeg ville heller vært singel enn i et dårlig parforhold.

Men et godt parforhold- som det jeg er i nå- er tuuuuusen ganger deiligere enn å være alene.

Jeg har en der jeg vet elsker meg og ville gkort alt for meg, jeg slipper å kjede meg og føle meg ensom, jeg får ryggmassasjer og kos når jeg vil, masse komplimenter, har alltid en samtalepartner, og får alltid nok sex!:)

Så nå foretrekker jeg selvsagt et parforhold! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...