Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

"selv forsøker å framstå som en sexgud."

Der sa du det. Hadde dere ( du og prozak) vært litt mer ydmyke, da hadde ikke denne krangelen oppstått, men i stede så gir dere uttrykk for at dere er "verdensmestere" i teme sex og samliv.

Har noen av oss skrevet at vi er verdensmestre i sex?

Så hva er det du peser over? Må man være usikker på seg selv for å svare på sexspørsmål?

Fortsetter under...

• Svar 197
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

51

• ShitDiddelyDo

21

• cecily

19

• huufsa

13

Mest aktive i denne tråden

Kan hende vi egentlig er enige om veldig mye vi, for det temaet vi nå har berørt favner jo ikke så veldig bredt, da...;-)

Takk for "dialogen"! En dag skal jeg søke på nicket ditt, så jeg kan røntgenundersøke dine meninger om andre ting...

:-O

Weebmaasteer!!

;-)

Kan hende vi egentlig er enige om veldig mye vi, for det temaet vi nå har berørt favner jo ikke så veldig bredt, da...;-)

Takk for "dialogen"! En dag skal jeg søke på nicket ditt, så jeg kan røntgenundersøke dine meninger om andre ting...

Urettferdig at jeg ikke får søkt opp deg og meningene 'dine' forresten...

*mumle-mumle*

Pkt 1.

Jeg har ikke hatt noe problem med å forstå Prozak's budskap. De er rimelig klare. Jeg så imidlertid behov for at noen tok de "Prozak-angrepnes" parti her.

Pkt 2.

Denne tråden har hatt en sur tone, ja, men jeg er ganske overbevist om at den har hatt en viss preventiv effekt.

"Pkt 2. Denne tråden har hatt en sur tone, ja, men jeg er ganske overbevist om at den har hatt en viss preventiv effekt."

Heh-heh. Javisst. Og tatt "signaler" som kommer fra en person som skifter nick etter tråden?

"............................."

"selv forsøker å framstå som en sexgud."

Der sa du det. Hadde dere ( du og prozak) vært litt mer ydmyke, da hadde ikke denne krangelen oppstått, men i stede så gir dere uttrykk for at dere er "verdensmestere" i teme sex og samliv.

"men i stede så gir dere uttrykk for at dere er "verdensmestere" i teme sex og samliv."

Jeg får si som annen her inne pleier å si: kom med eksempler som støtter den påstanden. Eller er det samme egengenererte fantasi-oppgulpet som du begynte dette tullet med?

Hvis du føler deg truet av at andre kan eller vet ting du ikke kan, og føler trang til å reagere med slike barnsligheter som dette, så anbefaler jeg profesjonell hjelp.

".........................."

Annonse

Gjest ComeAlong

"Pkt 2. Denne tråden har hatt en sur tone, ja, men jeg er ganske overbevist om at den har hatt en viss preventiv effekt."

Heh-heh. Javisst. Og tatt "signaler" som kommer fra en person som skifter nick etter tråden?

"............................."

Se der ja...nå opptrer du litt hyggeligere. Flink gutt.

• 2 uker senere...
Gjest blæ deg

*sukk*

Er det virkelig mulig å ikke forstå at jeg snakket om smaken generellt? Altså: smaken av spermen, fittesaften eller hva du er ute etter? Kan du ikke finne noe annet å gjøre hvis du bare er ute etter å kragle helt uten sammenheng med virkeligheten? Gå på bandidos-kafè og krangle på at HD er de beste syklene, f.eks...

".............................."

HA, heter det

Annonse

Da har du virkelig ikke peiling i alle fall. Hva slags mat man spiser påvirker absolutt smaken jo..

Har har sikkert prøvd det en gang. Han spiste et eple rett før han sprutet i munnen på kjæresten, og hun kunne fortelle at det smakte ikke eple i det hele tatt. Ergo, det funker ikke :-)

"....................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...