Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det du snakker om nå er jo noe helt annet enn det svaret du kom med til trådstarteren. Selfølgelig er det tullete å mase på noe hvis den ene ikke vil det. Men vi menn liker ofte å sprute i både munn og ansikt på kvinnen, ikke p.g.a noe dominans-styr, men fordi det er "den ultimate aksept". For meg oppleves det som et privilegie å få gjøre det, men det er ikke noe jeg MÅ gjøre, og ihvertfall ikke hver gang.

Det blir også litt dumt å sammenligne det med å "spise" sin egen sperm - det er ikke det kvinnen gjør. Den nærmeste sammenligningen som finnes må vel sansynligvis være at kvinne spruter i ansiktet på oss, noe som er en smule mindre vanlig enn at vi spruter :-)

".........................."

"Men vi menn liker ofte å sprute i både munn og ansikt på kvinnen,"

Hvordan kan du vite hva "vi menn" liker å gjøre ovenfor våre kjære.

Det er mulig at du liker å sprute i munnen på din kvinne, men jeg ønsker ikke å gjøre det ovenfor min kvinne.

Så snakk for deg selv, ikke tro at alle er lik deg.

Fortsetter under...

• Svar 197
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

51

• ShitDiddelyDo

21

• cecily

19

• huufsa

13

Mest aktive i denne tråden

"Men vi menn liker ofte å sprute i både munn og ansikt på kvinnen,"

Hvordan kan du vite hva "vi menn" liker å gjøre ovenfor våre kjære.

Det er mulig at du liker å sprute i munnen på din kvinne, men jeg ønsker ikke å gjøre det ovenfor min kvinne.

Så snakk for deg selv, ikke tro at alle er lik deg.

Leser du hva jeg sier, eller sitter du og dikter opp pisspreik? "Vi menn liker ofte" - hva er det du ikke forstår ved den setningen, og som ikke tar høyde for at dette er individuellt? Vennligst forklar.

"............................"

Leser du hva jeg sier, eller sitter du og dikter opp pisspreik? "Vi menn liker ofte" - hva er det du ikke forstår ved den setningen, og som ikke tar høyde for at dette er individuellt? Vennligst forklar.

"............................"

Hvordan vet du at vi menn liker ofte...

Kanskje du liker ofte å sprute i munnen..., men jeg liker det ikke.

Istede for å si vi, burde du heller si Jeg liker...

Hvordan vet du at vi menn liker ofte...

Kanskje du liker ofte å sprute i munnen..., men jeg liker det ikke.

Istede for å si vi, burde du heller si Jeg liker...

Å herregud - du vil ikke forstå, vil du?

Det betyr omtrent det samme som at "mange menn liker". Hvis du fortsatt ikke forstår, så anbefaler jeg at du oppsøker pedagogisk hjelp.

"............................."

Annonse

Det betyr omtrent det samme som at "mange menn liker". Hvis du fortsatt ikke forstår, så anbefaler jeg at du oppsøker pedagogisk hjelp.

"Det betyr omtrent det samme som at "mange menn liker"."

Jeg skjønte det.

Men du har enda ikke svart meg på hvordan du kan vite hva mange menn liker eller ikke liker.

Dessuten virker du en smule hårsår, tåler du ikke at jeg pirker litt borti kommentarene dine.

Du har helt rett her.

Det er mange som har behov for å dra med seg flere for å liksom forsterke , gjøre sine argumenter mer troverdige.

"Det er mange som har behov for å dra med seg flere for å liksom forsterke , gjøre sine argumenter mer troverdige."

Det der er vek noe av det dunmmeste og mest usaklige som har blitt sagt her på en stund. For ikke å snakke om at det er direkte frekt å legge egne oppdiktede meninger og holdninger over på andre. Men for all del - hvis slikt gir deg noe, så får du holde på uten at de fleste bryr seg.

"........................."

"Det betyr omtrent det samme som at "mange menn liker"."

Jeg skjønte det.

Men du har enda ikke svart meg på hvordan du kan vite hva mange menn liker eller ikke liker.

Dessuten virker du en smule hårsår, tåler du ikke at jeg pirker litt borti kommentarene dine.

"Dessuten virker du en smule hårsår, tåler du ikke at jeg pirker litt borti kommentarene dine."

Du kan pirke så mye du vil, men jeg tåler ikke at du legger dine egne oppdiktede meninger og holdninger over på meg.

Og hvis du ikke ønsker å akseptere at akkurat det denne tråden dreide seg om er noe mange menn liker, så får det bli din sak. Imidlertid vil jeg kanskje våge meg på den påstanden at du neppe er særlig opplyst,

".........................."

Annonse

Gjest KariKruskakli

"Det er mange som har behov for å dra med seg flere for å liksom forsterke , gjøre sine argumenter mer troverdige."

Det der er vek noe av det dunmmeste og mest usaklige som har blitt sagt her på en stund. For ikke å snakke om at det er direkte frekt å legge egne oppdiktede meninger og holdninger over på andre. Men for all del - hvis slikt gir deg noe, så får du holde på uten at de fleste bryr seg.

"........................."

Nei, men så la vær å bry deg da.

Gjest hilsen ppt

"Hvordan kan du vite hva "vi menn" liker å gjøre ovenfor våre kjære."

Herr Prozak har fortsatt ikke svart på "psst" sitt meget legitime spørsmål. Trenger han kanskje pedagogisk hjelp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...