Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er nok som med alt annet, individuelt. Jeg liker det, og gjør det gjerne, men det er nok mange som ikke liker det også.

Du kan ikke forvente at alle vil gjøre det, men spør henne om hun vil være med på det, så får du svar. Respekter svaret hennes.

Fortsetter under...

• Svar 197
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

51

• ShitDiddelyDo

21

• cecily

19

• huufsa

13

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
  KariKruskakli skrev (På 26.2.2005 den 19.18):

Så sure dere er.

Nei jeg greier ikke å sprute, om jeg er aldri så våt.

Sikkert litt spesiel gammel og inntørka jeg.

Jeg har aldri vært borti noen som spruter, så det er nok ikke spesielt vanlig.

hilsen ppt skrev (På 26.2.2005 den 19.18):

"Hvordan kan du vite hva "vi menn" liker å gjøre ovenfor våre kjære."

Herr Prozak har fortsatt ikke svart på "psst" sitt meget legitime spørsmål. Trenger han kanskje pedagogisk hjelp?

Det har jeg svart på, så mye som det lar seg gjøre. Vil kanskje du også benekte at mange menn liker dette, som var akkurat det jeg sa i utgangspuntet?

".........................."

Annonse

ShitDiddelyDo
  KariKruskakli skrev (På 26.2.2005 den 19.33):

Neivel,men hvorfor da svare så surt over et enkelt spørsmål?

Jeg svarte ikke surt. Man er ikke nødvendigvis sur bare fordi man ikke sprer om seg med smiletegn.

Den eneste som har svart surt i denne tråden, er, ironisk nok, skapningen du forsvarte.

Gjest KariKruskakli
  Prozak skrev (På 26.2.2005 den 19.36):

Vanskelig det, når du lyver om de du diskuterer med med vitende vilje.

"............................"

Da gjelder dette sikkert ikke DEG.

Men på generelt grunnlag så tror jeg ikke jeg lyver.

Dette var faktisk noe jeg lærte på skolen (i norsktimene tror jeg det var) at man ikke skal gjøre.

Men jeg har sikkert gjort det samme selv mange ganger. Men egentlig er det ganske feigt.

KariKruskakli skrev (På 26.2.2005 den 19.41):

Da gjelder dette sikkert ikke DEG.

Men på generelt grunnlag så tror jeg ikke jeg lyver.

Dette var faktisk noe jeg lærte på skolen (i norsktimene tror jeg det var) at man ikke skal gjøre.

Men jeg har sikkert gjort det samme selv mange ganger. Men egentlig er det ganske feigt.

Tja...du legger f.eks meninger som du sikter opp over på meg i denne tråden. Lærte du kanskje ikke at du ikke skulle gjøre slikt på skolen?

"........................."

Prozak skrev (På 26.2.2005 den 19.43):

Tja...du legger f.eks meninger som du sikter opp over på meg i denne tråden. Lærte du kanskje ikke at du ikke skulle gjøre slikt på skolen?

Dikter opp, skulle det være.

"..........................."

ShitDiddelyDo skrev (På 26.2.2005 den 19.37):

Jeg svarte ikke surt. Man er ikke nødvendigvis sur bare fordi man ikke sprer om seg med smiletegn.

Den eneste som har svart surt i denne tråden, er, ironisk nok, skapningen du forsvarte.

"Den eneste som har svart surt i denne tråden, er, ironisk nok, skapningen du forsvarte."

Jeg også - etter at vedkommende viste en ikke-eksisterende vilje til å lese hva som ble skrevet, og heller ville dikte opp sine egne innlegg. DA svarer jeg gjerne litt mindre sukkersøtt :-)

".............................."

Gjest KariKruskakli
  Prozak skrev (På 26.2.2005 den 19.43):

Psst sier at han leser det ikke slik og spør om han kanskje er dum.

Da har jeg lyst til å forsvare han og si at det er han ikke.

Men til ditt forsvar. Mange bruker denne metoden uten å tenke seg om. Helt sikkert jeg også.

Annonse

KariKruskakli skrev (På 26.2.2005 den 19.49):

Psst sier at han leser det ikke slik og spør om han kanskje er dum.

Da har jeg lyst til å forsvare han og si at det er han ikke.

Men til ditt forsvar. Mange bruker denne metoden uten å tenke seg om. Helt sikkert jeg også.

"Men til ditt forsvar. Mange bruker denne metoden uten å tenke seg om. Helt sikkert jeg også."

Å herregud, nå gir jeg opp å snakke fornuftig med deg. Det er ikke snakk om noen "metode" - lær deg hva det ordet betyr før du (igjen) dikter opp ting du legger over på andre.

Hvordan psst leser ting vet jeg ikke, men det var liten tvil om at han var ute etter noen annet enn å krangle. Når du i tillegg trer støttende til, så må du regne med å høre det samme.

"..........................."

Gjest KariKruskakli
  Prozak skrev (På 26.2.2005 den 20.05):

For all del. Vil man dikte opp sine egne fakta i stedet for å bruke hodet på å se litt rundt seg, så har man full rett til det.

"..............................."

Dæven døtte! Farlig å bevege seg inn på sex-forum.

Lenge siden det har blitt noe på dere?

Hva med å begynne å praktisere?

* Piler ut herifra fort som f...*

KariKruskakli skrev (På 26.2.2005 den 20.10):

Dæven døtte! Farlig å bevege seg inn på sex-forum.

Lenge siden det har blitt noe på dere?

Hva med å begynne å praktisere?

* Piler ut herifra fort som f...*

Heh-heh-heh...den var rett og slett for dårlig.

".........................."

Prozak skrev (På 26.2.2005 den 18.39):

Å herregud - du vil ikke forstå, vil du?

Det betyr omtrent det samme som at "mange menn liker". Hvis du fortsatt ikke forstår, så anbefaler jeg at du oppsøker pedagogisk hjelp.

"............................."

Det er mulig jeg husker skjevt her, men jeg har en deja vu følelse om at det ikke er første gangen noen henger seg på nakken din angående påstander om at du generaliserer.

Husker jeg riktig?

Jeg skjønte hva du mente, jeg da. Og jeg syns faktisk du formulerte deg ganske fint, selv om jeg er en av de jentene som ikke vil svelge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...