Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 197
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

51

• ShitDiddelyDo

21

• cecily

19

• huufsa

13

Mest aktive i denne tråden

Nei. Alle jenter kan ikke ejakulere. Noen nekter til og med for at g-punktet eksisterer, og, så vidt jeg vet, er det g-punktsorgasmene som kan resultere i ejakulering.

Stemmer ikke for min del. Men nå har jeg ikke sprut som en høytrykkspyler heller, så kanskje det ikke teller.

c",)

Annonse

Eventuelt er jeg så elendig i senga at potensielle vulkaner ikke har våknet til liv. :)

Det tviler jeg på. ;)

Det er nok heller det at det ikke er så vanlig å sprute så langt.

Vi er forøvrig fornøyde med svarene du har gitt her :)

*går tilbake til msn for å diskutere videre*

hehe

ShitDiddelyDo

Som den Store Don Duanen du ser ut til å være, så står helt sikkert kun dårlig stilt med norske jenters spruteevner.

Jeg er en enmannskvinne, så jeg har nok ikke nedlagt såpass med damer at mine erfaringer er spesielt representative for nordmenn flest.

Annonse

Det er mulig jeg husker skjevt her, men jeg har en deja vu følelse om at det ikke er første gangen noen henger seg på nakken din angående påstander om at du generaliserer.

Husker jeg riktig?

Jeg skjønte hva du mente, jeg da. Og jeg syns faktisk du formulerte deg ganske fint, selv om jeg er en av de jentene som ikke vil svelge.

"Jeg skjønte hva du mente, jeg da. Og jeg syns faktisk du formulerte deg ganske fint, selv om jeg er en av de jentene som ikke vil svelge."

Bra det, da. Og svelge slipper du :-)

"............................"

Nei. Alle jenter kan ikke ejakulere. Noen nekter til og med for at g-punktet eksisterer, og, så vidt jeg vet, er det g-punktsorgasmene som kan resultere i ejakulering.

Må "korrigere"/utdype litt: de ALLER fleste "kan" det, men det er bare noen få som enten gjør det automagisk eller trener seg opp og finner ut hvordan.

".............................."

"Imidlertid vil jeg kanskje våge meg på den påstanden at du neppe er særlig opplyst"

(Våger meg frempå igjen)

Andre er ikke opplyst. Du og ShitDiddeliyDo er derimot svært opplyst.

Så dere er herved utpekt til sex-forumets svar på nhd.

Vel, det er bra du sier det selv. Selv ville jeg aldri sagt det slik.

"..................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...