Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 197
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

51

• ShitDiddelyDo

21

• cecily

19

• huufsa

13

Mest aktive i denne tråden

Neida, jeg tar satsen i munnen og han svelger den. Da må den jo komme fra min munn til hans munn via et kyss...

Vel; jeg lurte på om det er slik at hvis han slikker deg, kan han kysse deg etterpå, mens han enda har dine kjønssafter i munnen...

Bakgrunnen for spørsmålet er at noen (ikke nødvendigvis deg)er sykelig opptatt av at hvis man skal gjøre noe, må begge være den som "tar imot"

Må "korrigere"/utdype litt: de ALLER fleste "kan" det, men det er bare noen få som enten gjør det automagisk eller trener seg opp og finner ut hvordan.

".............................."

Jeg trodde det var helt vanlig ved en voldsom orgasme jeg. Ikke det altså?

Annonse

Vanlig å ejakulere ved en voldsom orgasme? Neppe - ihvertfall ikke statistisk sett. Ejakulering tranger heller ikke komme i forbindelse med orgasme.

"..........................."

Jaja, da er jeg vel sjelden da.

c",)

Men når ellers skulle en ejakulere annet enn ved orgasme???

"For begge kjønn"...

...visste ikke at kvinner hadde sperma...

*sukk*

Er det virkelig mulig å ikke forstå at jeg snakket om smaken generellt? Altså: smaken av spermen, fittesaften eller hva du er ute etter? Kan du ikke finne noe annet å gjøre hvis du bare er ute etter å kragle helt uten sammenheng med virkeligheten? Gå på bandidos-kafè og krangle på at HD er de beste syklene, f.eks...

".............................."

Jaja, da er jeg vel sjelden da.

c",)

Men når ellers skulle en ejakulere annet enn ved orgasme???

Noen klarer å fremkalle ejakulasjon helt uten orgasme, noen opplever det i "opptakten" til orgasmen, mens andre opplever det under selve orgasmen. Hvilke av disse som er vanligst aner jeg ikke - jeg vet bare at det finnes forskjellige varianter/opplevelser etc.

"............................."

Annonse

Tja, det er nok flere som ikke liker det enn som liker det, vil jeg tro. Men jeg tror også det kanskje kan bli en vanesak, selv synes jeg det var pyton til å begynne med, men ville prøve å like det og nå går det helt fint. Men for alle del, de betyr ikke at alle kan vende seg til det, noen takler det bare ikke.

"selv synes jeg det var pyton til å begynne med, men ville prøve å like det og nå går det helt fint."

Det der er jo en holdning og vilje det står respekt av - og langt i fra noe man kan vente seg at noen er villige til :-)

"..........................."

Gjest ComeAlong

Å herregud - du vil ikke forstå, vil du?

Det betyr omtrent det samme som at "mange menn liker". Hvis du fortsatt ikke forstår, så anbefaler jeg at du oppsøker pedagogisk hjelp.

"............................."

Er Prozak Seksualforumets svar på Sør?

Tenke vel mest på likheten med en viss kranglevoren perpetum mobile i andre fora.

Da bør du vel heller stikke fingeren et visst sted og kjenne etter på deg selv. I denne tråden så er det to andre som har kranglet, tilsynelatende uten noe annet formål enn å krangle, da det kun har vært pisspreik som har kommet. Les tråden, og du vil forstå. Hvis ikke, så kan ikke jeg hjelpe deg.

"................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...