mil1365380270 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Du har nok gjerne rett Mil.Søren,jeg vil ikke miste bestevennen min. Vil det si at gutter ikke bare kan være venn med en jente?ligger det alltid noe bak et slikt vennskap? Hmmm.dette må jeg finne ut av ja. Sikkert noen som kan det. Min er faring er dessverre ikke sånn. Da jeg ble singel etter mange år, kom tre av guttevennene min "ut av skapet". Men sett deg i motsatt situasjon. Man kan sikkert godt være venner med noen og tenke seg muligheten for noe mer, uten at man stryker med om det ikke blir sånn. Noen er kjæresteemner selv om man bare er venner. Og da kan man sikkert bli litt sjalu på evt. nye, selv om man neste uke kan godt kan finne seg en egen kjæreste for det. Vet ikke jeg, men kanskje det er sånn? Får håpe det ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175472-gutterse-her/page/3/#findComment-1172702 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.