Gå til innhold

Når kjæresten synes det er greit...

Anbefalte innlegg

Gjest surlompa

Jeg og kjæresten hadde en diskusjon i natt. Jeg fikk beskjed på et tidspunkt at han synes det var greit at jeg lå med en annen gutt. Jeg ble målløs og visste ikke helt hva jeg skulle tro.

Han fortalte videre i all seriøsitet at han synes det var greit om jeg lå med en annen gutt så lenge han fikk rede på hvem det var, hvordan det hadde skjedd osv.

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tenke/mene. Synes selv det virker som han ikke bryr seg om meg når han mener dette.

Hva mener dere?

Fortsetter under...

Annonse

Jeg ville tatt opp saken igjen, sagt at du ikke synes det var greit, og gitt tydelig beskjed om hvor din grense for utroskap går.

Og så fikk dere bestemme dere for om dere kom frem til en felles grense, eller om dere bør avslutte forholdet.

Sjansen for at han har fulgt sin egen regel / grense er vel stor..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...