Gå til innhold

østenreise etter innsetting

Anbefalte innlegg

Trill1365380506

Hei!

Jeg og min mann skal i gang med innsetting/icsi om tre uker (går på spray)

Men så har det seg sånn at vi har så forferdelig lyst å reise på ferie to uker etterpå det. dvs ca 10 dg etter innsetting(hvis alt går som det skal på klinikken)

Er det noen av dere som kan svare meg på om dette er noe som ikke anbefales eller frarådes eller ikke?Ja, det er da snakk om en tur til Thailand. Det er den enste gangen vi har mulighet til å reise på ferie i år og vi har så forferdelig lyst.

Men jeg er veldig usikker på om jeg kan eller ikke. Skulle jo egentlig tro at man kunne leve som normalt egntlig, men jeg vet ikke om det er noe spesielt i forhold til medisiner man tar, feste-evnen til eggene osv.

Jeg har prøvd å ringe sjukehuset men de var jo stengt på avdelingen, og nå klarer jeg jo nesten ikke vente til mandag med å få svar. Har gått og tenkt så altfor mye på dette vi går gjennom nå for tida, og begynner å bli sliten og lei av alt. Det hadde passet perfekt med en deilig ferie.

Håper noen vet noe om dette.

På forhånd takk!

T

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/175515-%C3%B8stenreise-etter-innsetting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trill1365380506

Hadde jeg vært dere hadde jeg reist og kost meg masse :-).

Var selv i Sør-Amerika i nesten fire uker helt i begynnelsen av graviditeten og det var ikke noe problem i det hele tatt!!

Lykke til :-)

Klem fra

Åh... det var betryggende å høre. Men var det vandlig graviditet for deg?eller prøverørs?vet du om man må ta flere forsiktighetsregler v/ prøverør?

Hei :-)

Prøverørsgravide trenger neppe å ta andre forholdsregler enn andre gravide, du skal vel teste mens dere er der nede, du?

Vær varsom med å spise rå grønsaker (toksoplasmosefare) og den slags, og ikke rør pusekatter. Vær nøye med å vaske hendene. Og så skal du ikke spise muggoster, rått kjøtt og rå fisk m.m.

Sjekk med legen din om andre forholdsregler før du drar. Da burde du være trygg.

Kos dere!

Hilsen Demeter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...