Gjest Timari Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 og hva har dere endt opp som? jeg skulle bli skuespiller (driver med amatørteater i dag) og jobbe med hester. I dag fatter jeg ikke hvor disse hestetankene kommer fra. Var ikke så interessert i hester, men hadde en slektning som jobbet med det og ville gjerne gjøre det samme som henne. 0 Siter
Elbereth Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Skulle i alle fall ikke bli en mor - for det så så slitsomt ut. Så for meg bleier og oppkast, og masses vasking. Jeg husker at jeg var veldig imponert over disse tøffe karene som hang bakpå søppelbilen - det var stilig jobb, det Senere var jeg gjennom popstjerne-filmstjerne-berømthetfasen, deretter flyvertinne og guide i syden... Endte opp som regnskapsfører, akterutseilt sådan etter fire svangerskapspermisjoner, og er nå i ferd med å forvandles til sykepleier. Hvem vet hva man ender opp som 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Jeg ville bli dyrlege, for jeg elsker dyr. Men da jeg fikk høre at veterinærer må grave inni rumpa på kyr etc.,slo jeg raskt tanken fra meg;) Jeg er utdanna journalist, men har ikke jobba som det. Nå studerer jeg til ernæringsfysiolog (på første året). 0 Siter
Velouria Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Jeg ville bli Jagerpilot, men så ble jeg ikke høy nok... Også ville jeg bli Lokfører for det var pappa, lærer, fotograf, sanger og kokk. Aller helst ville jeg bli mann ;o) Jeg har utdannelse som kokk og jobber frilans som skribent. 0 Siter
citoyen Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Jeg skulle bli lastebilsjåfør eller trommeslager. Men jeg har ennå ikke lappen, og det eneste jeg spiller er CDer. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Jeg ville bli detektiv. Kommer nok av jeg var veldig fasinert av frøken dekektiv. I dag kunne jeg tenke meg å bli advokat, men ble noe helt annet. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Jeg ville bli lærer, forfatter eller skuespiller. Ble journalist. 0 Siter
Gjest ikke student Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Apropos, jeg så et intervju en gang med noen barnehagebarn (studentbarnehage). Barna ble spurt hva de skulle bli når de ble store. En av smårollingene svarte: "Jeg vil kanskje bli lege. Men en ting jeg værtfall ikke skal bli, det er student! Sånn som pappa, for han har aldri tid til noe!" He he.. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Apropos, jeg så et intervju en gang med noen barnehagebarn (studentbarnehage). Barna ble spurt hva de skulle bli når de ble store. En av smårollingene svarte: "Jeg vil kanskje bli lege. Men en ting jeg værtfall ikke skal bli, det er student! Sånn som pappa, for han har aldri tid til noe!" He he.. Hehe, for leger har jo SÅ god tid:) Hvis jeg bare fikk betalt, hadde jeg ikke hatt noe imot å fortsette som student en 20 års tid..proff som sådan;) Det er MASSE jeg kunne tenkt meg å studere! 0 Siter
Gjest Etsi einai Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Jeg ville bli dyrlege, for jeg elsker dyr. Men da jeg fikk høre at veterinærer må grave inni rumpa på kyr etc.,slo jeg raskt tanken fra meg;) Jeg er utdanna journalist, men har ikke jobba som det. Nå studerer jeg til ernæringsfysiolog (på første året). Jeg ville bli verdens peneste jente :-) Ble lege.. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Da jeg var ganske liten, ville jeg jobbe på knekkebrød fabrikk og lage hullene i knekkebrødene :-) !!! En lang periode, kanskje fra 12-15 år, ville jeg studere teologi, kanskje blir prest. Deretter ville jeg studere fysikk på NTH... eller bli fransk fagoverstter. Var vel litt innom musikkfag og biologi og... Jeg endte med natur- og økonomifag på NLH. De siste årene har jeg jobbet med miljø i næringslivet. Vet ikke hva jeg hadde valgt om jeg skulle valgt om igjen. Kanskje lege eller sykepleier? Eller lærer? Funderer litt på å ta noe ped, så jeg har mulighet for å kunne undervise. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Da jeg gikk i barnehagen skulle jeg bli sykepleier husker jeg. Så var det en tid utforkjører (!) av alle ting sto øverst på lista! Til dags dato har jeg ikke engang hatt en alpinstøvel på beina tror jeg... Så var det en periode jeg skulle jobbe med hest jeg også - i alle fall IKKE med data! Og hva gjør jeg? Sitter og knatrer på en pc store deler av dagen... ) Jobber i bibliotek og storkoser meg! 0 Siter
monass Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Jeg skulle bli advokat, trikkefører eller ambassadør i et fjerntliggende land. I tenårene var ønsket å bli evig student... Nå er jeg snart 40 år og ... joda, fremdeles student ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Jeg var fast bestemt på å bli fiolinist! Måtte bare huske på å slå av høreapparata for lyden fra fiolinen klarte jeg bare ikke ;o) 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Jeg ville bli verdens peneste jente :-) Ble lege.. Var dette svaret til meg egentlig? Ikke verst å ha blitt lege, da..Kanskje du kan satse på å bli verdens peneste lege nå? 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Jeg ville bli politi eller førskolelærer, jeg ble førskolelærer:) 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 har alltid ville bli danser..og i hesteperioden min ville jeg bli rideinstruktør eller jobbe med hester. 0 Siter
Gjest someoneoutthere Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Jeg ville bli dyrlege, for jeg elsker dyr. Men da jeg fikk høre at veterinærer må grave inni rumpa på kyr etc.,slo jeg raskt tanken fra meg;) Jeg er utdanna journalist, men har ikke jobba som det. Nå studerer jeg til ernæringsfysiolog (på første året). leste at du studerte til ernæringsfysiolog og er utdanna journalist..jeg er veldig interessert i de to yrkene så lurte på om du kunne være så snill og fortelle meg litt om hvordan det er,hvor du tar utdanningen,hvilke krav som stilles til å bli ernæringsfysiolog osv..har lest litt om det,men er litt usikker fordi man må ha en del matte og kjemi kunnskaper?og det er ikke akurat mine sterkeste fag..er det lurt å være god i disse? tusen takk hvis du kan svare.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.