Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet noe om "surt" miljø nedtil kan være noen hinder for å bli gravid. Jeg sliter mye med at det er surt, har prøvd forskjellige piller.( blir heller ikke så våt som tidligere, når vi skal ha sex) Kjøpte meg Lactal igår (hjelper mot ph.) Men så leste jeg pakningsvedlegget og det står det man ikke kan bruke den hvis man prøver å bli garvid..... Noen som ahr noen tips? Det er ikke sopp, har hatt det mange ganger tidligere... ( ikke klompete utflod)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at det ikke er som det skal da? Det SKAL være litt surt der nede... Tviler sterk på at det har noe å si ang. graviditet så lenge du ikke er syk eller har infeksjon. Ta deg en tok til gynekologen hvis du tror det noe galt der nede.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei. Har ikke tips om hva som hjelper for din ph, men dersom du trenger "smøring", har jeg lest at rapsolje kan være bra. Den har en ph som cellene trives i, og som ikke dreper dem.

Verdt å prøve

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...