Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Treffer min venn i helgene (pågått i 1 år).Eksen hans bor i nærheten. Han hjelper henne ofte. I dag måtte han kjøre flere mil for å skaffe henne ved.Hadde vært sammen med ham i noen dager nå, så da gjorde det vel ikke noe? Reiste hjem og blir vel ikke å treffes nå på kanskje 3 uker. Neste helg måtte han prøve å få gjort noe uten at jeg var der og "forstyrret". Jeg er gått tom og føler meg dårlig behandlet, rett og slett! Han har vært vant til å være alene og tenker mye på seg selv, men nå har jeg da tross alt vært inne i bildet i over ett år! Bedyrer at han er glad i meg, selv om det ikke skjer så ofte lenger. Mindre er det blitt med kos, kyss og klem også.Han vet hvordan jeg føler det, for det har vi snakket om mange ganger. Han er bare sånn og det må jeg bare godta.Skal man finne seg i alt eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/175597-trenger-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nok prøvd å gjøre meg mer opptatt med mitt i en slik sak.Vær med venner,finn en hobby eller noe.Ikke vær så veldig tilgjengelig neste gang HAN måtte føle for det.Ikke sett på gjerdet og vent på ham.

Slikt vil han merke.Og enten våkner han litt,eller så fortsetter han som han gjør.

Og da er det jo ikke stort for deg å gjøre en å finne ut om du virkelig vil fortsette å ha det slik.

Lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/175597-trenger-r%C3%A5d/#findComment-1171167
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...