Gå til innhold

Føler meg dum fordi jeg bare vil ha sex!

Anbefalte innlegg

Gjest single4ever

Har kuttet ut å prøve å få meg dame på byen og på nettet. Jeg er mann, 32 og jeg er den eneste mannen på min alder jeg vet om som ikke forlengst har barn og samboer/kone. Jeg derimot, er evig fornøyd ungkar og kommer til å forbli det resten av livet. Har en genfeil som ikke er alvorlig for meg men som kan gjøre ev. barn multihandikappede.

Men jeg føler meg som en full, tilbakestående fjortis når jeg glaner på damer. Det er liksom ikke meningen at folk på min alder skal jakte på fitte på byen, vi skal ha huset fullt av unger, ikke være einstøinger på jakt etter damer. Jeg vil jo ha meg et ligg som alle andre, det er jo helt naturlig, men føler meg likevel som en total taper.

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Det er mange menn på din alder som er ute etter et ligg og bare et ligg. Det finnes også mange kvinner på din alder som er ute etter et ligg og bare et ligg.

Når en mann som er ute etter et ligg og bare et ligg, møter en kvinne som er ute etter et ligg og bare et ligg, kan resultatet fort bli et ligg.

Så det er ingen grunn til å fortvile.

Gjest single4ever

Det er mange menn på din alder som er ute etter et ligg og bare et ligg. Det finnes også mange kvinner på din alder som er ute etter et ligg og bare et ligg.

Når en mann som er ute etter et ligg og bare et ligg, møter en kvinne som er ute etter et ligg og bare et ligg, kan resultatet fort bli et ligg.

Men ser ikke kvinner ned på menn som ikke er ute etter familie og stasjonsvogn?

Annonse

Gjest single4ever

Tviler på at de kvinnene som også er ute etter sex, ergo de du er ute etter, gjør det.

Jeg er en skikkelig nerd...

Fakta er at jeg var skikkelig feit fra jeg var 5 til jeg var 30 -- har gått ned 40 kilo på 4 år, så jeg hadde en ganske innaktiv ungdomstid. Føler at jeg er en 17-åring i kroppen til en 32-åring. Sitter og hører på Metal min generasjon forlengst har glemt og glaner på ungjenter. Veit jeg ikke har sjans på damer jeg synes er fine, men kan ikke tenke meg å melde meg inn i Thai-klubben heller.

og er hun ikke bare ute etter et ligg så er det bare å ligg unna:)

Gjest single4ever

Jeg tror ikke du vil ha kun et ligg, men ei dame å dele livet med, men du er redd og har liten selvtillit.

Nei! Jeg har for mye problemer til å ville ha ei dame som må stole på meg! Jeg tenner på damer jeg ikke kan få. Som sagt har jeg tilbrakt hele livet mitt med huet i kjøleskapet istedenfor ute blant folk. Ok, holder på å få et normalt utseende nå, men ser fprtsatt på meg selv som en tilbakestående raring fordi jeg er jomfru og så satans sexfiksert.

Annonse

Nei! Jeg har for mye problemer til å ville ha ei dame som må stole på meg! Jeg tenner på damer jeg ikke kan få. Som sagt har jeg tilbrakt hele livet mitt med huet i kjøleskapet istedenfor ute blant folk. Ok, holder på å få et normalt utseende nå, men ser fprtsatt på meg selv som en tilbakestående raring fordi jeg er jomfru og så satans sexfiksert.

Det er ikke det minste rart om du er sexfikser om du er jomfru i en alder av 32?

Tøyser du med oss - ja det er bare et spørsmål, og for all del, ta det ikke ille opp om det er tilfelle, for da skjønner jeg godt at du har lyst.

Men uansett, det finnes noen for alle der ute, og du er helt sikkert ikke rarere enn andre - du bare har et ekstremt dårlig selvbilde.

Jobb det opp :-)

Jenter liker ikke en som sitter og sturer for seg selv og sutrer (jo kanskje noen), men de liker en som er glad i livet og seg selv, samme om han ikke ser ut som en gresk gud.

Skjønner du?

Gjest Birgeranne

De fleste menn på 32 kikker da på damer? Og de fleste single menn på 32 kikker vel ekstra mye, og ønsker seg sex? Og de fleste jomfruer på 32 vil nok veldig sterkt ønske seg sex, og kikke ekstra mye på damene. Hvorfor skulle du føle deg dum av den grunn? Det er da helt naturlig. Og det fins mange damer som kan tenke seg sex også, uten at du bør tenke på dem som "gratishorer". Det er utrolig nedverdigende betegnelse. Tror ikke du kommer til å ha god sex med ei dame som du tenker på som det i ditt stille sinn.

Kanskje du burde gå til en ekte hore forresten, og få det unnagjort. Mulig du da vil slappe litt mer av?

De fleste menn på 32 kikker da på damer? Og de fleste single menn på 32 kikker vel ekstra mye, og ønsker seg sex? Og de fleste jomfruer på 32 vil nok veldig sterkt ønske seg sex, og kikke ekstra mye på damene. Hvorfor skulle du føle deg dum av den grunn? Det er da helt naturlig. Og det fins mange damer som kan tenke seg sex også, uten at du bør tenke på dem som "gratishorer". Det er utrolig nedverdigende betegnelse. Tror ikke du kommer til å ha god sex med ei dame som du tenker på som det i ditt stille sinn.

Kanskje du burde gå til en ekte hore forresten, og få det unnagjort. Mulig du da vil slappe litt mer av?

Slutter meg til det du sier.

I tillegg vil jeg påpeke at det å se på jenter som horer- også dem som er mulige å få seg et ligg med- er, som du sier, utrolig nedverdigende, og jeg er tilbøyelig til å tro at dette kvinnesynet er med på å bidra til at trådstarter ikke får seg noe...

Svært få kvinner vil ha noen som ser på dem som horer- så han bør slutte med det!

Jeg kan ikke løpe langt nok vekk fra menn som vil ha familie og all den røkla der. Og jeg er ikke alene.

(Jeg riktignok heller ikke på markedet for kjappe ligg, men tenkte jeg skulle stikke hull på myten om at alle jenter til syvende og sist vil sprøyte ut unger og ser etter en lommebok/sperm-donor i en mann).

*ler så jeg griner*

SDD, du er bare så hærlig!

:-)

Jeg er godt over 30, og singel. Og når jeg er ute etter et ligg, så er det faktisk det jeg er ute etter :)

Stasjonsvogn og unge har jeg fra før, så det er ikke tema :)

Du er ikke annerledes enn andre.. -bare slapp av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...