Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 147
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

22

• Ade|ina

19

• morsan

16

• lilleva

14

Mest aktive i denne tråden

Gjest IiIIeva

Velkommen tilbake min lille kranglefant!:)

Denne gangen får du finne deg andre å kverulere med- jeg tar det hele med stoisk ro, og lener meg tilbake for å observere ditt neste trekk, og hvem du har bestemt deg for å krangle med i dag.

Kos deg!

*lener meg tilbake i stolen, gjesper og småler for meg selv*

ehm.. altså det var jo dere som "ropte" på meg da.. jeg er ikke her så lenge ingen av dere tilkaller meg. Nå er jeg til deres tjenste (eller til deres beundring da) så lenge dere ikke greier å la dette ligge...

Moro å se at hver gang det er et lite innlegg dere ikke liker, så roper dere på meg, selv om jeg ikke har vært i nærheten av tråden.. før dere roper... Godt å bli beundret da.

ehm.. altså det var jo dere som "ropte" på meg da.. jeg er ikke her så lenge ingen av dere tilkaller meg. Nå er jeg til deres tjenste (eller til deres beundring da) så lenge dere ikke greier å la dette ligge...

Moro å se at hver gang det er et lite innlegg dere ikke liker, så roper dere på meg, selv om jeg ikke har vært i nærheten av tråden.. før dere roper... Godt å bli beundret da.

Ja, vi er så glad i deg så:)

Koselig å se at du er så umåtelig fascinert av nicket mitt, hehe. Beundringen er visst gjensidig:)

Velkommen tilbake min lille kranglefant!:)

Denne gangen får du finne deg andre å kverulere med- jeg tar det hele med stoisk ro, og lener meg tilbake for å observere ditt neste trekk, og hvem du har bestemt deg for å krangle med i dag.

Kos deg!

*lener meg tilbake i stolen, gjesper og småler for meg selv*

... og geiper til Babette, som nok en gang lokket henne fram.

Gjest IiIIeva

Ja, vi er så glad i deg så:)

Koselig å se at du er så umåtelig fascinert av nicket mitt, hehe. Beundringen er visst gjensidig:)

rart du ikke greier å la være? du vet at det er dere som holder liv i meg? men dere vil vel ha meg her da.. koselig..

Apropos nicket.. tenkte det passet med et veldig bitchy nick, og da var du det første jeg tenkte på..

Annonse

Gjest KariKruskakli

Det er ikke deg, ta det helt med ro..:)

Jeg har iallefall ikke krenglet med deg før:)

Nei, det tror ikke jeg heller.

Trodde kanskje Prozak siktet til den sprute i munnen-tråden.

Jeg holder meg stort sett til et nick, hvis det ikke er noe veldig spesielt eller flaut jeg skal spørre om.

rart du ikke greier å la være? du vet at det er dere som holder liv i meg? men dere vil vel ha meg her da.. koselig..

Apropos nicket.. tenkte det passet med et veldig bitchy nick, og da var du det første jeg tenkte på..

Bare hyggelig å være til inspirasjon:)

Nei, det tror ikke jeg heller.

Trodde kanskje Prozak siktet til den sprute i munnen-tråden.

Jeg holder meg stort sett til et nick, hvis det ikke er noe veldig spesielt eller flaut jeg skal spørre om.

Nå må jeg tenke på soleil (hvor er hun blitt av, forresten? Hun er savnet).

Hun skrev at til vanlig var hun soleil, men når hun skulle spørre om noe sensitivt, kalte hun seg Kristin37.

Hehe.

Hun skrev at til vanlig var hun soleil, men når hun skulle spørre om noe sensitivt, kalte hun seg Kristin37.

Hehe.

Hvordan fant du ut det? Skrev hun om sltfor mye "kjente" ting?

Moro at hun liksom "avslørte" mer om seg selv (om det var hennes navn og alder) de gangene hun skrev om sensitive emner..:)

Gjest KariKruskakli

Hehe.

Det nicket (soleil) husker jeg, og jeg mener at jeg har sett det nå i det siste. Kristin 37 har jeg aldri lagt merke til.

Ingen av dem er meg ihvertfall. Jeg har bare hatt 2 nick. Det nåværende og det andre vet du.

Det nicket (soleil) husker jeg, og jeg mener at jeg har sett det nå i det siste. Kristin 37 har jeg aldri lagt merke til.

Ingen av dem er meg ihvertfall. Jeg har bare hatt 2 nick. Det nåværende og det andre vet du.

Nei, det var jo bare soleil-humor. Typisk soleil-humor.

Hva er vitsen med å skjule seg, hvis man kunngjør det alternative nicket på forhånd? Hehe.

Nei, da er det bare å ignorere henne. Men dette med alder er nok også et ømt punkt. Hun er jo 29, men framstår som nokså umoden. Og hun er veldig nøye på at hun er jente, ikke kvinne.

Og så tror hun at alle andre er så mye eldre enn henne selv. Så også en gang hun kalte seg "ungjenten".

Så jeg tror hun har et litt traumatisk forhold til dette med aldring, og det er nok derfor alt som har sammenheng med dette er hennes yndlingsskjellsord.

jeg fikk ikke med meg den tråden. Husker du hva den het?

Annonse

Hvordan fant du ut det? Skrev hun om sltfor mye "kjente" ting?

Moro at hun liksom "avslørte" mer om seg selv (om det var hennes navn og alder) de gangene hun skrev om sensitive emner..:)

Nei, det var hun selv som sa det. Jeg syntes det var fryktelig morsomt. Og det var jo selvsagt bare tull.

Er du gal, jeg ville da aldri avsløre noe slikt.

Gjest KariKruskakli

Nei, det var jo bare soleil-humor. Typisk soleil-humor.

Hva er vitsen med å skjule seg, hvis man kunngjør det alternative nicket på forhånd? Hehe.

Aha, nå skjønner jeg. Er litt treig i topplokket.

Får skylde på at det er så varmt på kontoret her :o)

jeg fikk ikke med meg den tråden. Husker du hva den het?

Hvilken tråd?

I går kveld fikk jeg forresten lyst til å tulle litt med en skriveleif. Det var ei som skrev at etter et sameie hadde hun fått noe utslett etter noe.

Da hadde jeg lyst til å spørre om dette skjedde på årsmøtefest i Coop eller noe slikt.

Sameie kan være farlig.

Hvilken tråd?

I går kveld fikk jeg forresten lyst til å tulle litt med en skriveleif. Det var ei som skrev at etter et sameie hadde hun fått noe utslett etter noe.

Da hadde jeg lyst til å spørre om dette skjedde på årsmøtefest i Coop eller noe slikt.

Sameie kan være farlig.

Vi hadde en gammel ærverdig mann som foreleser, hvor han blant annet skulle snakke om ulike former for sameie.

Og selvsagt sa han en gang feil, og sa samleie! han ble superflau og helt prepleks og det var ganske komisk å se på! *he he*

Den tråden jeg spør om er den hvor man snakket om glidemiddel og hun mente andre var frigide eller noe sånt.

Vi hadde en gammel ærverdig mann som foreleser, hvor han blant annet skulle snakke om ulike former for sameie.

Og selvsagt sa han en gang feil, og sa samleie! han ble superflau og helt prepleks og det var ganske komisk å se på! *he he*

Den tråden jeg spør om er den hvor man snakket om glidemiddel og hun mente andre var frigide eller noe sånt.

Hehe. Tipper det også blir en del latter når noen fra forlaget Det norske Samlaget er i Sverige.

Å, den tråden. Den er vel sannsynligvis slettet. Det er også mulig den hadde en helt annen tittel. Det er uansett en god stund siden. Jeg skal kikke litt.

Den ble jo slettet av Webbis- jeg var jo delvis skyld i det, siden jeg syntes det var så ulidelig moro å diskutere, med "Den Søkkvåte"..:)

*fnis*

Jaja, nå skal jeg hjem og ha skikkelig inntørka sex med min kjære- eller,nei, jeg tror jeg skal fylle badekaret med glidemiddel og legge meg oppi, så kan vi riktig kose oss! Hehe...

Ha en fin dag alle sammen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...