Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hehe. Tipper det også blir en del latter når noen fra forlaget Det norske Samlaget er i Sverige.

Å, den tråden. Den er vel sannsynligvis slettet. Det er også mulig den hadde en helt annen tittel. Det er uansett en god stund siden. Jeg skal kikke litt.

Lilleva sier den ble slettet, så da ble den sikkert det! :-)

De "morsomme" trådene blir som regel det...

Fortsetter under...

• Svar 147
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

22

• Ade|ina

19

• morsan

16

• lilleva

14

Mest aktive i denne tråden

Den ble jo slettet av Webbis- jeg var jo delvis skyld i det, siden jeg syntes det var så ulidelig moro å diskutere, med "Den Søkkvåte"..:)

*fnis*

Jaja, nå skal jeg hjem og ha skikkelig inntørka sex med min kjære- eller,nei, jeg tror jeg skal fylle badekaret med glidemiddel og legge meg oppi, så kan vi riktig kose oss! Hehe...

Ha en fin dag alle sammen!

Kos deg! :-)

Annonse

Mary Poppins

Fniiis!

Man kjenner lusa på gangen, ja.

Denne gangen nekter jeg å la meg provosere. Blir dere med på total ignorering?

*strever med å holde meg selv i selen*

lol!:)

hehe strever en del med å ignorere jeg også, ikke lett gitt!

Det komsike er hun betegner segselv som helten vår.. lol! ;)

Mary Poppins

Lilleva sier den ble slettet, så da ble den sikkert det! :-)

De "morsomme" trådene blir som regel det...

hehe ja de morsomme blir som regel det. synd fordi de blir så til de grader banale etterhvert at det kunne vært moro å gått tilbake å lest dem om igjen en dag man trenger en god latter.

Mary Poppins

Velkommen tilbake min lille kranglefant!:)

Denne gangen får du finne deg andre å kverulere med- jeg tar det hele med stoisk ro, og lener meg tilbake for å observere ditt neste trekk, og hvem du har bestemt deg for å krangle med i dag.

Kos deg!

*lener meg tilbake i stolen, gjesper og småler for meg selv*

*lol*

Ja, dere beviser jo det hele tiden at jeg må være det. Hvorfor ellers stadig vekk nevne meg?? Og tilkalle meg??

Vi er jo selvsagt helt avhengige av deg, snuppa vår! :-)

Vi er jo tross alt bare en gjeng inntørka kjedelige kjerringer som ikke har stor glede i livet mens vi venter på plass på aldershjemmet.

Så da skjønner du sikkert hvorfor vi er så utrolig lite kresne på hvem vi har som heltinne i livet!

Ha en fin dag! *S*

Msse klemmer fra

Annonse

Evt denne personen som nektet for at det fantes noen jenter som bruker glidekrem.

H*n påsto at det KUN var hundgamle, inntørka, frigide damer som benyttet seg av dette, og at de alle hadde et elendig sexliv. Og NEKTET plent å innrømme at folk er forskjellige, og at h*ns sexliv ikke nødvendigvis var representativt for alle andre...

Og så brukte personen flere nick osv.

Er det kanskje den samme?:)

Blir iallefall rent sliten av slike folk!:)

Høres ut som samme person, ja :-)

Husker bl.a annet at når noen sa at det var ganske vanlig, så presterte han å si noe sånt som "jeg vet ikke hvilke damner du har med å gjøre, men ingen av de jeg har kjent har hatt det".

Han nektet til og med å innse det når noen gjorde ham oppmerksom på at man sjelden ser slikt, fordi de sojm har det napper det ut :-)

"..........................."

Når det gjelder hun unevnelige bestevenninnen (hun som aldri bruker glidemiddel eller blør om natta og mener at overvektige er late og uten selvdisiplin), tror jeg faktisk ikke hun kun er ute etter å provosere. Jeg tror hun er nokså usikker på seg sev, og at hun lurer på en del.

Men hun har en form som gjør at hun ofte provoserer, og hun har ingen forståelse for at andre tenker annerledes enn henne.

Jeg tror også at hun til daglig er veldig "lydig"og snill og føyer seg etter andre, hun er redd for ikke å bli likt, "enig med sistnevnte taler" og skyr unna krangler og konflikter.

Derfor brenner hun inne med en del aggresjon som hun får ut her inne. Her kan hun være muggen og frekk, utad i det virkelige livet tror jeg hun er snill og blid.

Absolutt en mulig god analyse :-)

"............................."

Høres ut som samme person, ja :-)

Husker bl.a annet at når noen sa at det var ganske vanlig, så presterte han å si noe sånt som "jeg vet ikke hvilke damner du har med å gjøre, men ingen av de jeg har kjent har hatt det".

Han nektet til og med å innse det når noen gjorde ham oppmerksom på at man sjelden ser slikt, fordi de sojm har det napper det ut :-)

"..........................."

Er du sikker på at det var en mann?

Jeg synes liksom dette var kjente toner.

Jeg har ikke hår i rompa - banna bein, og ikke noe tullprat altså - har heller ikke hår rundt brystvortene.

Noe skal man da heldigvis være spart for :-)

Meget mulig at du ikke har noe - det er ikke alle som har dun engang. Men - hadde jeg kunnet sjekke, så mistenker jeg at jeg hadde funnet dun :-)

".............................."

Meget mulig at du ikke har noe - det er ikke alle som har dun engang. Men - hadde jeg kunnet sjekke, så mistenker jeg at jeg hadde funnet dun :-)

".............................."

Dun skal det vel godt gjøres å ikke ha! Selv små barn har jo dun på kroppen. *S*

Men det er ikke alltid en fordel å være "spart" for hår heller. Jeg kjenner noen damer som har så lite kroppshår at de aldri fjerner leggehår eller napper øyenbryn, men de har "til gjengjeld" nokså tynt hår på toppen av hodet også.

Vet ikke om det er en sammenheng her, men hvis det håret jeg fjerner fra leggene er prisen jeg betaler for å ha det litt mer fyldig på knotten, så er det grei skuring! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...