Gå til innhold

Anbefalte innlegg

"Alle damer jeg vet om som har bart har tykke mørke hårstrå, men langt fra alle damer jeg kjenner som har tykke mørke hårstrå har bart! ;-))"

Du sier noe der. Jeg kjenner ei med mørkt hår som er tykt på strået - hun har bart, men det rare er at hun ikke har mye hår ellers på kroppen. Syntes ikke iallefall, men jeg har da heller aldri sett henne naken - annet enn i bikini, og vet ikke hva hun fjerner eller ikke.

Men hvis hun driter i barten, så ville hun vel heller ikke ha brydd seg om hår på resten av kroppen.

Så pen jente, skjønner ikke at hun ikke fjerner den barten. Vil ikke si noe heller, for hun litt vel sår, for å si det sånn.

Jeg kjenner også de med tykt mørkt hår uten, men det er klart, man vet jo ikke om det er fjernet.

Jeg synes også det er vrart at ikke damer ønsker å fjerne barten.

Kjenner en som er modellpen, nydelig kropp og ansikt, vakkert hår, veldig opptatt av kosthold og trimming etc, men barten lar hun være.

Pussig.

Fortsetter under...

• Svar 147
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

22

• Ade|ina

19

• morsan

16

• lilleva

14

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes også det er vrart at ikke damer ønsker å fjerne barten.

Kjenner en som er modellpen, nydelig kropp og ansikt, vakkert hår, veldig opptatt av kosthold og trimming etc, men barten lar hun være.

Pussig.

"Kjenner en som er modellpen, nydelig kropp og ansikt, vakkert hår, veldig opptatt av kosthold og trimming etc, men barten lar hun være.

Pussig."

Ja det er pussige greier. Nå er vel ikke hun jeg snakker om modellpen, men langt over gjennomsnittet. Men denne barten - ja den har hun hatt i alle år jeg har kjent henne.

Kan jo ikke akkurat si til henne at "nå er det på tide du tar barten" heller.

Kan ikke være pengene heller, for hun har klær i sekkevis (dvs. som hun gir bort eller kaster, når hun vil ha nytt) Nei, jeg skjønner det ikke, men det er vel ikke alt man trenger å skjønne heller :-)

Huff, det er kanskje stygt å si, men jeg får sånn lyst til å ta frem strykhjernet. Noe jeg ikke gjør for ofte akkurat.

Håper jeg ikke sårer noen nå. Det er sikkert ingen dolere som har slik rumpe.

Ikke vis det til gubben, da får han innoverpikk.

"Alle damer jeg vet om som har bart har tykke mørke hårstrå, men langt fra alle damer jeg kjenner som har tykke mørke hårstrå har bart! ;-))"

Du sier noe der. Jeg kjenner ei med mørkt hår som er tykt på strået - hun har bart, men det rare er at hun ikke har mye hår ellers på kroppen. Syntes ikke iallefall, men jeg har da heller aldri sett henne naken - annet enn i bikini, og vet ikke hva hun fjerner eller ikke.

Men hvis hun driter i barten, så ville hun vel heller ikke ha brydd seg om hår på resten av kroppen.

Så pen jente, skjønner ikke at hun ikke fjerner den barten. Vil ikke si noe heller, for hun litt vel sår, for å si det sånn.

Jeg kjenner også de med tykt mørkt hår uten, men det er klart, man vet jo ikke om det er fjernet.

Hvis hun driter i barten, er hun ganske mjuk.

Annonse

Klør du i anus, sier du?

Nei, det er vel heller en anuslignende sak jeg KLØR etter å svare, men lar det være.

Skal vi legge oss tro?

Nei, ikke sammen :-)

Du = Teskjeekjerringa - vriompeis - analytiker, og god på bunn og råtten på toppen, eller var det omvendt?;)

Nei, det er vel heller en anuslignende sak jeg KLØR etter å svare, men lar det være.

Skal vi legge oss tro?

Nei, ikke sammen :-)

Du = Teskjeekjerringa - vriompeis - analytiker, og god på bunn og råtten på toppen, eller var det omvendt?;)

Haha, jeg er pill råtten tvers igjennom.

Nei, ikke legge seg ennå. Jeg drikker rødvin og skal betale regninger i nettbanken.

Så må jeg se om det er noen her jeg kan herje med.

Haha, jeg er pill råtten tvers igjennom.

Nei, ikke legge seg ennå. Jeg drikker rødvin og skal betale regninger i nettbanken.

Så må jeg se om det er noen her jeg kan herje med.

Du kan herje med meg, for det er vel kun jeg som tåler det - kanskje. Jasså du drikker rødvin - godt eller?

Mannen her har lagt seg. Han sovnet i stolen omtrent med det samme han kom fra jobb, og krølla seg bare ned i senga etterpå. Er det rart jeg sitter her?

Vel, da er han opplagt i morgen tidlig etter at ungene har reist til jobb og skole. Får knulle da. Gadd ikke å spørre nå engang, men han hadde sikkert våknet om jeg hadde ;)

Du kan herje med meg, for det er vel kun jeg som tåler det - kanskje. Jasså du drikker rødvin - godt eller?

Mannen her har lagt seg. Han sovnet i stolen omtrent med det samme han kom fra jobb, og krølla seg bare ned i senga etterpå. Er det rart jeg sitter her?

Vel, da er han opplagt i morgen tidlig etter at ungene har reist til jobb og skole. Får knulle da. Gadd ikke å spørre nå engang, men han hadde sikkert våknet om jeg hadde ;)

Mannfolk er mannfolk. Min er på reise.

Men nå begynner jeg å bli så fed up av denne uappetittlige overskriften at jeg har lyst til å ta en Sør og endre den.

Jotakk, vinen er god.

Vet du, jeg kom tilfeldig over en ny svensk serie på svensk TV på mandag. Den heter Saltön, og handler om livet på en av de skjønne svenske øyene i skjærgården.

Som en voksen utgave av Vi på Saltkråkan. Veldig bra.

Jeg er helt forelsket i den svenske skjærgården. Har du vært der? Dette er visst på vestkysten.

Det er så idyllisk der at du kan skrike.

Mannfolk er mannfolk. Min er på reise.

Men nå begynner jeg å bli så fed up av denne uappetittlige overskriften at jeg har lyst til å ta en Sør og endre den.

Jotakk, vinen er god.

Vet du, jeg kom tilfeldig over en ny svensk serie på svensk TV på mandag. Den heter Saltön, og handler om livet på en av de skjønne svenske øyene i skjærgården.

Som en voksen utgave av Vi på Saltkråkan. Veldig bra.

Jeg er helt forelsket i den svenske skjærgården. Har du vært der? Dette er visst på vestkysten.

Det er så idyllisk der at du kan skrike.

"Saltön"

Har ikke sett den nei, og har vel ikke sett så mye av svenskekysten heller.

Vestkysten sies vel å være en slags perle over perler. Vi kjøpte riktignok båt i fjor sommer, men den er nok litt for liten til at jeg tør ta sjansen på å reise over sjøveien.

Sverige er fint nok det, hadde det ikke vært for svenskene :-)

Må ærlig innrømme at jeg foretrekker danmark, og vi var i Skagen i sommer - herlig.

Vi gikk helt ut på tuppen, og det er snålt å stå sånn mellom skagerak og kattegatt. Mannen badet på begge sider, selv om det ikke er lov pga. sterke strømmer.

Det var noe spesiellt også, for akkurat denne dagen var det vindstille, og det er ikke akkurat vanlig :-)

Men joda, svenskekysten er fin den - det jeg har sett vel og merke, men jeg kan vel ikke si at den er så veldig mye finere enn vår.

Har vært endel på fjorden, men vil ikke gå nærmere inn på det.

"Saltön"

Har ikke sett den nei, og har vel ikke sett så mye av svenskekysten heller.

Vestkysten sies vel å være en slags perle over perler. Vi kjøpte riktignok båt i fjor sommer, men den er nok litt for liten til at jeg tør ta sjansen på å reise over sjøveien.

Sverige er fint nok det, hadde det ikke vært for svenskene :-)

Må ærlig innrømme at jeg foretrekker danmark, og vi var i Skagen i sommer - herlig.

Vi gikk helt ut på tuppen, og det er snålt å stå sånn mellom skagerak og kattegatt. Mannen badet på begge sider, selv om det ikke er lov pga. sterke strømmer.

Det var noe spesiellt også, for akkurat denne dagen var det vindstille, og det er ikke akkurat vanlig :-)

Men joda, svenskekysten er fin den - det jeg har sett vel og merke, men jeg kan vel ikke si at den er så veldig mye finere enn vår.

Har vært endel på fjorden, men vil ikke gå nærmere inn på det.

Skagen er bare helt nydelig

Annonse

Høres ut som samme person, ja :-)

Husker bl.a annet at når noen sa at det var ganske vanlig, så presterte han å si noe sånt som "jeg vet ikke hvilke damner du har med å gjøre, men ingen av de jeg har kjent har hatt det".

Han nektet til og med å innse det når noen gjorde ham oppmerksom på at man sjelden ser slikt, fordi de sojm har det napper det ut :-)

"..........................."

*fniis*

Det er bare å trekke pusten dypt, og gi blanke blaffen. Det tok litt tid, men nå har jeg "skjønt" det! :)

Gjest brorsan

Vi er jo selvsagt helt avhengige av deg, snuppa vår! :-)

Vi er jo tross alt bare en gjeng inntørka kjedelige kjerringer som ikke har stor glede i livet mens vi venter på plass på aldershjemmet.

Så da skjønner du sikkert hvorfor vi er så utrolig lite kresne på hvem vi har som heltinne i livet!

Ha en fin dag! *S*

Msse klemmer fra

Det er bra dere har noe å leve for da.

"Kjenner en som er modellpen, nydelig kropp og ansikt, vakkert hår, veldig opptatt av kosthold og trimming etc, men barten lar hun være.

Pussig."

Ja det er pussige greier. Nå er vel ikke hun jeg snakker om modellpen, men langt over gjennomsnittet. Men denne barten - ja den har hun hatt i alle år jeg har kjent henne.

Kan jo ikke akkurat si til henne at "nå er det på tide du tar barten" heller.

Kan ikke være pengene heller, for hun har klær i sekkevis (dvs. som hun gir bort eller kaster, når hun vil ha nytt) Nei, jeg skjønner det ikke, men det er vel ikke alt man trenger å skjønne heller :-)

"men det er vel ikke alt man trenger å skjønne heller :-) "

Nei, he he, det er vel like greit å bare la det bli med det! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...