Gjest Kvinnelig naturist. Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Har i lengre tid sett/lest alle spørsmål om menn og størrelse, og nå også et spørsmål om "Kan vi mindre pene også gå rundt naken i huset?" Fikk lyst til å kommentere dette. Trur mye av dette komme av dårlig selvtillit og komplekser, jeg hadde det selv i mange år. Men etter at jeg ble naturist og fikk se mange andre folk naken. Så forsto jeg at mange andre folk heller ikke var noe bedre en meg. Det er kvinner i alle aldre, fasonger og størrelser, med og uten hengpupper og mave. Menn med lite, middels og stort utstyr, med og uten mave. Og alle hadde et meget avslappet forhold til kroppen sin. Ingen som kommenterte noen, virket som alle var fornøyd med det dem var utrustet med fra skaperen. Jeg vil på det foreslå for dere som har de samme tankene som jeg hadde, og ta dere en tur på en naturist plass, så får dere se at andre folk heller ikke er noe adledes en dere selv. Og så er det jo helt nydelig å sole seg og bade naken. Jeg ble i vertfall som et nytt menneske etter at jeg ble naturist, alle komplekser ble som blåst bort. Og en naturist plass er ikke en sex areal. På en organisert plass så blir dem som er ute etter sex utvist med en gang. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175816-svar-til-vi-mindre-pene-og-st%C3%B8rrelse-p%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.