Gå til innhold

Anbefalte innlegg

J291365380586

Hei!

Har blitt plaget med virus på balansenerven etter en forkjølelse og er sykemeldt fra jobb.. Jeg har hørt at enkelte har hatt dette i flere måneder, lurer på om noen av leserne her har hatt det og om de har vært sykemeldt hele tiden mens de har hatt det??

Hilsen J29

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/175823-virus-p%C3%A5-balansenerven/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest spør en lege

Det kommer seg vel an på hvor plaget du er.

Personen jeg kjenner som hadde dette, han var å ille at han ravet rundt som om han var drita full, han ble fratatt førerkortet og selvfølgelig sykemeldt.

Husker ikke hvor lenge dette pågikk, men ganske lenge.

Luna21365380663

Kan du fortelle litt om hvordan det er? Mistenker at jeg holder på å få noe slikt.. Er svimmel, klarer ikke lese, "faller" til siden, har lite/dårlig balasne. Men dette er bare i perioder.

Ja, jeg vet jeg burde snakke med lege, menog skal ha time snart, men kan ikke du bare fortelle litt om hva det egentlig er??

J291365380586

Kan du fortelle litt om hvordan det er? Mistenker at jeg holder på å få noe slikt.. Er svimmel, klarer ikke lese, "faller" til siden, har lite/dårlig balasne. Men dette er bare i perioder.

Ja, jeg vet jeg burde snakke med lege, menog skal ha time snart, men kan ikke du bare fortelle litt om hva det egentlig er??

Jeg våknet en morgen og var kjempesvimmel (hadde nettopp hatt en halsbetennelse/ forkjølelse) Jeg klarte likevel å karre meg til jobb, trodde det skulle gå over, men det gjorde det ikke.. Det er akkurat som jeg går på et hav, alt bølger når jeg går.. når jeg legger meg snurrer alt rundt en liten stund før det går over. Jeg klarer fint å lese og se på tv, når jeg holder meg i ro går det helt fint. Det er bare når jeg går at det "svimler".. Jeg har hørt mange forskjellige varianter av virus på balansenerven, noen har vært så dårliuge at de ikke har klart å røre seg, mens andre ike har det så ille.. Men du burde uansett gå til legen og få sjekket det, svimmelhet kan være symptom på forskjellige ting ;)

Hilsen meg..

Annonse

Luna21365380663

Jeg våknet en morgen og var kjempesvimmel (hadde nettopp hatt en halsbetennelse/ forkjølelse) Jeg klarte likevel å karre meg til jobb, trodde det skulle gå over, men det gjorde det ikke.. Det er akkurat som jeg går på et hav, alt bølger når jeg går.. når jeg legger meg snurrer alt rundt en liten stund før det går over. Jeg klarer fint å lese og se på tv, når jeg holder meg i ro går det helt fint. Det er bare når jeg går at det "svimler".. Jeg har hørt mange forskjellige varianter av virus på balansenerven, noen har vært så dårliuge at de ikke har klart å røre seg, mens andre ike har det så ille.. Men du burde uansett gå til legen og få sjekket det, svimmelhet kan være symptom på forskjellige ting ;)

Hilsen meg..

Tusen takk for svar! Det satte jeg pris på! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...