Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest russelina

Jeg har opplevd det, og det tar som regel litt tid. Har på følelsen at mange tror at det kommer en *stor sprut*, men det tror jeg er av sjeldenhetene. (Jeg kan ikke helt skjønne hvordan det fysisk er mulig, men det er en annen sak.)

Du må holde på til du kjenner tissefølelsen og holde på eeeeenda litt til...

G-punktsorgasmene kommer de gangene du er aller mest kåt. Er ikke som en klitorisorgasme, som man kan

få "uten videre"..

Jeg har opplevd det, og det tar som regel litt tid. Har på følelsen at mange tror at det kommer en *stor sprut*, men det tror jeg er av sjeldenhetene. (Jeg kan ikke helt skjønne hvordan det fysisk er mulig, men det er en annen sak.)

Du må holde på til du kjenner tissefølelsen og holde på eeeeenda litt til...

G-punktsorgasmene kommer de gangene du er aller mest kåt. Er ikke som en klitorisorgasme, som man kan

få "uten videre"..

Hva mener du med en "stor sprut" da? Sist jeg kom så det sprutet var jeg våt over halve hånda + en svær flekk på lakenet! Ble rent overrasket selv, innrømmer det. :o)

Mary Poppins

Jupp har opplevd det, men det er umulig å komme med noen råd fordi det er så individuelt.

For min del, får jeg det kun hvis vi har holdt på med sex leenge (ikke bare samleie altså), og jeg er skikkelig kåt, og vi gjør mange ting jeg virkelig tenner på. DA kan det skje, men ikke alltid.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...