Gå til innhold

Hva synes gutter om å "kjøre brannbil"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mary Poppins

Dette er svært individuelt, mange gutter synes det er helt greit og mange synes det er litt ekkelt. Det samme går for jentene. Selv synes både jeg og kjæresten at det er heelt greit, jeg blør ikke så mye uansett, verre er det nok for de som blør masse.

Kommer nok an på, noen syns det er greit, andre orker ikke tanken.

Jeg har ikke mensen lenger, så jeg slipper å bekymre meg for det. Men når det var aktuelt, så var det helt greit mot slutten når jeg ikke blødde for mye.

Men de første dagene med mye blod var det ikke akkurat turn-on, for å si det sånn. Så da ville jeg ikke. Så kom det litt an på de siste dagene av mensen.

Annonse

Min kjære bryr seg ikke nevneverdig, men nå blør jeg ikke altfor mye heller da. Hvis vi er kåte har vi sex uansett, men da gjerne i dusjen, eller vi har et håndkle under i sengen, og så vasker vi oss etterpå.

Men det sier seg selv at det ikke blir altfor mye spontan sex, eller knulling på kjøkkenbenken pga alt griset!:)

Og jeg tror nok både han og jeg foretrekker sex uten mens. Og nå som jeg hopper over den med pillene går jo det fint..:)

Av de gutter jeg har hatt sex med har de fleste syntes det var greit nok med sex under mensen- men ingen av dem har vært like lysten på å slikke meg, forståelig nok. Jeg har bare møtt EN som overhodet ikke ville ha sex under mens, hvilket forsåvidt er en ærlig sak.

Jeg pleier å overlate den avgjørelsen til han jeg skal ha sex med- jeg har jo levd med dette i maaange år, og er jo vant til det.

Men blør jeg ekstremt mye, eller har vondt- ja da vil jeg ikke ha sex uansett, så da må han pent vente!:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...