Gå til innhold

Hva synes gutter om å "kjøre brannbil"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest meg i dag

Mannen min bryr seg ikke om litt blod, men det gjør jeg - jeg føler meg ikke sexy da, selv om jeg ikke er av de som blør mest.

Har ikke lyst på meg selv - om du skjønte, men kan godt kose med mannen min forde. Det er bare deilig ;)

jeg liker ikke brannbil... vi hadde et uhell engang, da jeg fikk mensen når vi hadde sex. Han tok det helt fint, men vil heller ikke ha sex når jeg har mensen. Jeg blør også heller beskjedent.

jeg har det problemet at jeg blir veldig ful på ham enten første, andre eller tredje dagen når jeg har fått mensen. da koser vi oss sammen med hans kjønn, og jeg blir tilfredsstilt på den måten...

jeg liker ikke brannbil... vi hadde et uhell engang, da jeg fikk mensen når vi hadde sex. Han tok det helt fint, men vil heller ikke ha sex når jeg har mensen. Jeg blør også heller beskjedent.

jeg har det problemet at jeg blir veldig ful på ham enten første, andre eller tredje dagen når jeg har fått mensen. da koser vi oss sammen med hans kjønn, og jeg blir tilfredsstilt på den måten...

"jeg har det problemet at jeg blir veldig ful på ham"

Du er ikke trønder, skjønner jeg. Jeg trodde du ble ful(=sint) på han, helt til jeg skjønte sammenhengen!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...