Gjest for ung Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Vet ikke helt hvor jeg skal poste dette men jeg prøver her. Jeg er redd jeg har kommet i overgangsalderen selv om jeg er 29 år. Vi var ufrivillig barnløse i mange år og jeg har derfor hatt fem seks runder med pergotime kurer, noe hormoner i forbindelse med innseminasjon samt to IVF forsøk.(Fikk til slutt tvillinger på andre forsøk) Jeg erderfor vant til å følge med på syklusene mine, og har lært når jeg har eggløsning osv. De siste fire fem månedene har jeg merket at jeg ikke har hatt særlig med eggløsningslim. Den siste måneden har jeg begynt å få hetetokter! Jeg har alltid vært en frysepinne og fryser stort sett bestandig, så disse hetetoktene merker jeg godt. Jeg blir snart 30 år men begynner å lure. Kan dette være overgangsalder? Mener å huske at det kunne være en bivirkning av all hormonbruken? Hvilke andre symptomer er det på overgangsalder, eller kan dette være noe annet? Håper noen kan hjelpe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175897-overgangsalder/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.