Gjest Tonemoren Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg har et problem. Jeg har en kjæreste som jeg elsker men jeg føler ikke at jeg er god nok for ham i sengen, vi koser mye og det er helt topp, men når det kommer til samleie så er ikke det helt det store. Jeg har født en gang og kanskje det gjør at jeg er litt vid, men jeg trener knipeøvelser hver dag. Det virker som om når jeg ikke er våt eller det vil si bare er litt våt så føles det litt motstand slik at det kan kjennes godt for begge, men så snart jeg blir våt, så føler ingen av oss noe spesielt, da føles jeg rett og slett for vid. Jeg synes dette er ekkelt og ufordragelig og føler meg mislykket av den grunn, jeg hater å bli så våt, da merker jeg ikke at han er inni meg og han kjenner heller ikke noe. Det er vanskelig å få orgasme, jeg tror ikke han har fått det noen ganger med meg med vanlig samleie, jeg vil ikke ta det skrittet å prøve analsex på grunn av dette, det vil gjøre at jeg føler meg enda mer mislykket. Jeg vet at jeg bli mer våt enn de fleste fordi det har alle de 3 partnerene som jeg har vært sammen med i løpet av den tiden jeg har vært sexuelt aktiv sagt til meg, at de aldri har vært med noen som blir så våt. Er det riktig at en kan føles vid hvis en er veldig våt? Når jeg ikke er våt, hvis vi begynner uten forspill så føles det godt og passelig trangt, men det er når jeg blir våt at jeg ikke føler noe og jeg blir veldig våt og det meget fort og det gjør at det er vanskelig for begge to å ha det godt under vanlig samleie og at vi bruker veldig laaaang tid. Av den grunn føler jeg meg som mislykket. Er det mulig å operere slik at en ikke blir så våt eller kan det rett og slett være at jeg er for vid? Jeg trener knipeøvelser og har kuler. Jeg synes det er vanskelig å ta opp dette med legen min, men jeg vet at jeg har blitt spurt tidligere og det var før jeg fikk barn om jeg hadde lyst å få fjernet litt av slimhinnen, det var under en gynokologisk undersøkelse. Den gangen visste jeg ikek hva det var. Kan dette være en god ide å få fjernet litt av den? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175911-for-v%C3%A5t-eller-for-vid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brevsprekken Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 huff,jeg skjønner veldig godt hva du mener! Jeg har det på samme måten. Har ikke fått barn enda, men føler meg rett og slett for våt, og i samme slengen at jeg blir for vid. Vi har på en måte løst dette greit! Hvis jeg føler at jeg ikke kjenner noe... så trekker han seg ut, jeg tørker meg litt, og så fortsetter vi! Det høres sikkert helt teit ut, men det fungerer for oss,og det er jo det viktigste :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175911-for-v%C3%A5t-eller-for-vid/#findComment-1172999 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.