Gå til innhold

Flere som skal teste rundt 8.mars??

Anbefalte innlegg

Gjest Dolly24

Er inne i 2.pp og er utrolig spent..Har ikke vært så opphengt denne mnd som sist,men tiden fra EL til mensen virker som en evighet når man vil bli gravid.Før tenkte jeg aldri over det..Nå er det bare 6 dager igjen til å teste, hvis ikke mensen kommer før det da..Vil ikke ha mensen!!!Flere i samme bås??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/175952-flere-som-skal-teste-rundt-8mars/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har IKM fredag, dvs den 4. Akkurat nå hører jeg en stemme som sier at jeg må stikke ut over gata og kjøpe en test, men fornuften i meg sier NEI! NEI! NEI!, stikk innom butikken på vei hjem og kjøp bind i stedet.

Det har vært lange dager siden EL uansett.

serendipity

Jeg skal egentlig ha mensen idag/imorgen. Men sist syklus var jeg 6 dager forsiknet så da er jeg kanskje det nå også.. Jeg tester på lørdag om mensen ikke har kommet. Men jeg er sikker på at jeg IKKE er gravid. Kjennes ikke sånn ut iallefall.

Gjest Dolly24

Jeg skal egentlig ha mensen idag/imorgen. Men sist syklus var jeg 6 dager forsiknet så da er jeg kanskje det nå også.. Jeg tester på lørdag om mensen ikke har kommet. Men jeg er sikker på at jeg IKKE er gravid. Kjennes ikke sånn ut iallefall.

Lykke til!!Jeg føler også på meg at jeg ikke er gravid..Hadde noen magesmeter før i uka,og de liknet på mensmage,og jeg bruker å merke menssymptomer 1 uke i forveien,men jeg håper at det ikke var det.. Avgi rapport så vi får høre resultatet..

serendipity

Jeg har IKM fredag, dvs den 4. Akkurat nå hører jeg en stemme som sier at jeg må stikke ut over gata og kjøpe en test, men fornuften i meg sier NEI! NEI! NEI!, stikk innom butikken på vei hjem og kjøp bind i stedet.

Har du testet?

Gjest Dolly24

Har du testet?

Jeg har ikke testet,men jeg kjenner at viljen drar meg mer og mer den veien og fornuften sier at jeg må vente til tirsdag..Åh,lenge å vente..Har en test,men jeg tenkte å spare den til da,for det blir så dyrt å kjøpe tester hele tiden...

Annonse

Gjest Dolly24

Har fornuften vunnet over viljen??Har du testet,eller har du klart å vente til i morgen??

Gjest snartvårtur?

Jeg har ikke testet,men jeg kjenner at viljen drar meg mer og mer den veien og fornuften sier at jeg må vente til tirsdag..Åh,lenge å vente..Har en test,men jeg tenkte å spare den til da,for det blir så dyrt å kjøpe tester hele tiden...

Jeg er også i 2pp. Skal forhåpentlig teste om en ukes tid. Men føler på meg at magen sier noe annet. Vet jo ikke hvordan det føles om jeg skulle være gravid, så jeg håper i det lengste. Helt enig ang. ventetiden! Dagene blir fryktelig lange! Lykke til!

Gjest Dolly24

Jeg testet i morges, men den var negativ. Men jeg synes jeg var flink som ventet til IKM, så man kan jo si at fornuften seiret.

Krysser fingrene for deg!!!

Det var kjempedumt at den var negativ!Føler masse med deg!Fy,å sint en kan bli da,nå som man følte på seg at nå har jeg endelig blitt gravid,men neida.. Har mensen kommet enda da??

Jeg skal teste om 2dgr jeg,og jeg gleder meg såå fælt.Har følt meg så rar i det siste,holdt bl.a. på å besvime 1-2 ganger, og mister følelesen i venstre hånda/fingerene.Slik var hånda da jeg fødte nr.1,men kan ikke huske at det var så tidlig i svangerskapet.

Lykke til!!

Gjest Dolly24

Jeg er også i 2pp. Skal forhåpentlig teste om en ukes tid. Men føler på meg at magen sier noe annet. Vet jo ikke hvordan det føles om jeg skulle være gravid, så jeg håper i det lengste. Helt enig ang. ventetiden! Dagene blir fryktelig lange! Lykke til!

Lykke til!Gi rapport om svaret.Det er så hyggelig å se at andre har fått det til,for da mister man ikke håpet selv.

Det var kjempedumt at den var negativ!Føler masse med deg!Fy,å sint en kan bli da,nå som man følte på seg at nå har jeg endelig blitt gravid,men neida.. Har mensen kommet enda da??

Jeg skal teste om 2dgr jeg,og jeg gleder meg såå fælt.Har følt meg så rar i det siste,holdt bl.a. på å besvime 1-2 ganger, og mister følelesen i venstre hånda/fingerene.Slik var hånda da jeg fødte nr.1,men kan ikke huske at det var så tidlig i svangerskapet.

Lykke til!!

Da kom den, da, 3 dager senere enn forrige mnd. Og jeg som hadde begynt så smått å håpe. Men, men, ikke noe å gjøre med det.

Har allerede begynt å telle ned til neste eggløsning. Tenkte å prøve eggløsningstester denne mnd for å være sikker på at timingen er riktig.

Lykke til! Hold oss informert!!!

Da kom den, da, 3 dager senere enn forrige mnd. Og jeg som hadde begynt så smått å håpe. Men, men, ikke noe å gjøre med det.

Har allerede begynt å telle ned til neste eggløsning. Tenkte å prøve eggløsningstester denne mnd for å være sikker på at timingen er riktig.

Lykke til! Hold oss informert!!!

Så synd! Det er ikke noe gøy med mensen når den ikke er ønsket. Egentlig så er det aldri noe gøy med mensen,..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...