Osiris Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg er da ikke blitt hissig, er vel du som er det..? Jeg bare sier at du vet liksom ikke hva du går glipp av før du har prøvd. Har heller ikke sagt du er gammel, men mistenker deg jo selvsagt for å være en litt eldre generasjon da, siden du ikke barberer bikinilinjen engang, og også virker som du har et ganske anstrengt forhold til kropp og sånn. At lukta i hårene er gammel har jeg sagt, og det er jo fakta, men jeg har jo også sagt at om dere liker det sånn så bare fortsett. Er bare litt usikker på om dere faktisk liker det... "At lukta i hårene er gammel har jeg sagt, og det er jo fakta, men jeg har jo også sagt at om dere liker det sånn så bare fortsett." Dette er jo bare tull og tøys! Det er ikke mer urenslig med hår enn uten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/4/#findComment-1175418 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Du er ganske så langt ute på viddene som vanlig. Jeg har da aldri hatt noen klinsj med D`SDD. Må ikke tro at jeg har æren for alt her inne da, selv om jeg jo blir smigret. Og du er inntørket. Du sa jo selv at du er tørr som et flattbrød 2-3 dager i forbindelse med hver mens, det er flere prosent av dagene det, ikke promille som du selv sier. Kanskje du skal ta opp igjen matten? Og gå et sex-kurs også for sikkerhetsskyld. Mulig du også kan få en papirpose til å ha over hodet når du har sex, så går det kanskje litt fortere for typen din, så slipper du å bli så sår. *fnis* Du er artig du, dukker opp hver _eneste_ gang jeg kaller, det slår ALDRI feil! Og gjett om jeg har det moro med det! Lurer på hvem som har minst å gjøre i RL, når du tydeligvis sitter og overvåker DOL for å se om det er noen som roper på deg, hehe... *ler så jeg ramler av stolen* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/4/#findComment-1175421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ujer Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 "At lukta i hårene er gammel har jeg sagt, og det er jo fakta, men jeg har jo også sagt at om dere liker det sånn så bare fortsett." Dette er jo bare tull og tøys! Det er ikke mer urenslig med hår enn uten. Ikke direkte urenslig for om det sitter gammel lukt i hårene, men jeg synes nå det er best å slippe det jeg da. MIN mening er at det er mer renslig uten hår enn med. Eksemplet med hår på hodet vs uten beskriver jo dette bra da. Lettere å holde hodebunnen ren uten håret som "suger" til seg skitten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/4/#findComment-1175446 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillevatt Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 *fnis* Du er artig du, dukker opp hver _eneste_ gang jeg kaller, det slår ALDRI feil! Og gjett om jeg har det moro med det! Lurer på hvem som har minst å gjøre i RL, når du tydeligvis sitter og overvåker DOL for å se om det er noen som roper på deg, hehe... *ler så jeg ramler av stolen* hehe.. ja dufår nå tro hva du vil. Jeg kommer ikke hver gang dere roper, så godt klarer jeg faktisk ikke følge med. Snapper det opp når det så åpenlyst er meg dere snakker om i overskrifter. Dere vil jo at jeg skal komme tydleigvis siden dere ikke skjuler det. Dere er dessverre eller heldigvis, alt ettersom, utrolig langt ute på jordet når det gjelder å gjette hvem jeg er da, for av en eller annen merkelig grunn tror dere alt rart her inne er meg. Men det er kanskje ikke så rart heller, dere fremviser ikke akkurat noen utpreget inteligens, og da mangeler vel evnen til ressonement også, og da er det letter å si at alt er meg. Da slipper dere jo å tenke, og det er jo normalen for dere. Tørkeitd nå eller siden du er så amper? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/4/#findComment-1175449 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 hehe.. ja dufår nå tro hva du vil. Jeg kommer ikke hver gang dere roper, så godt klarer jeg faktisk ikke følge med. Snapper det opp når det så åpenlyst er meg dere snakker om i overskrifter. Dere vil jo at jeg skal komme tydleigvis siden dere ikke skjuler det. Dere er dessverre eller heldigvis, alt ettersom, utrolig langt ute på jordet når det gjelder å gjette hvem jeg er da, for av en eller annen merkelig grunn tror dere alt rart her inne er meg. Men det er kanskje ikke så rart heller, dere fremviser ikke akkurat noen utpreget inteligens, og da mangeler vel evnen til ressonement også, og da er det letter å si at alt er meg. Da slipper dere jo å tenke, og det er jo normalen for dere. Tørkeitd nå eller siden du er så amper? Jeg er faktisk mer amper i vanningstiden;) Så det er vel der jeg er nå, hehe.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/4/#findComment-1175452 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hygienisk med hår Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ikke direkte urenslig for om det sitter gammel lukt i hårene, men jeg synes nå det er best å slippe det jeg da. MIN mening er at det er mer renslig uten hår enn med. Eksemplet med hår på hodet vs uten beskriver jo dette bra da. Lettere å holde hodebunnen ren uten håret som "suger" til seg skitten. Renslighet / hygiene har jo med bakterievekst osv å gjøre og kan egenlig ikke måles etter hva man synes "ser" renslig / hygienisk ut. Du kan måle det estetiske aspektet etter hva du synes, men hårveksten har jo en funksjon som øker hygienen (hårene skaper luft til huden, transporterer fukt vekk fra huden osv). Så det kan ikke bli mer hygienisk i skrittet eller under armene ved å barbere vekk håret. Tvert i mot, men så lenge man vasker seg regelmessig, fungerer både med og uten hår greit mht hygiene. Men det kan se penere ut for deg (og for meg, jeg fjerner også håret), men det er av estetiske og ikke hygieniske årsaker. Estetikk (hva man synes er pent) kan man "synse" om, og mene hva man vil, men hårenes hygieniske funskjon blir ikke mindre ved at du og jeg mener det er stygt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/4/#findComment-1175454 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 hehe.. ja dufår nå tro hva du vil. Jeg kommer ikke hver gang dere roper, så godt klarer jeg faktisk ikke følge med. Snapper det opp når det så åpenlyst er meg dere snakker om i overskrifter. Dere vil jo at jeg skal komme tydleigvis siden dere ikke skjuler det. Dere er dessverre eller heldigvis, alt ettersom, utrolig langt ute på jordet når det gjelder å gjette hvem jeg er da, for av en eller annen merkelig grunn tror dere alt rart her inne er meg. Men det er kanskje ikke så rart heller, dere fremviser ikke akkurat noen utpreget inteligens, og da mangeler vel evnen til ressonement også, og da er det letter å si at alt er meg. Da slipper dere jo å tenke, og det er jo normalen for dere. Tørkeitd nå eller siden du er så amper? Eller, nå ler jeg jo bare av deg, så kanskje jeg er i tørketiden likevel? Hm, nå ble jeg forvirret.. Jaja, ikke annet å vente fra mitt uintelligente, inntørkede blonde hode.. *lol* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/4/#findComment-1175455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IiIIeva Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg er faktisk mer amper i vanningstiden;) Så det er vel der jeg er nå, hehe.. Var utrolig heldig som traff på deg i den tiden sa, siden det er så sjelden. Det blir ikke noe på deg selv om det er vanningstid da, han er vel blitt så vant til at det er ørkern, så han ikke gidder prøve engang.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/4/#findComment-1175465 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ujer Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Renslighet / hygiene har jo med bakterievekst osv å gjøre og kan egenlig ikke måles etter hva man synes "ser" renslig / hygienisk ut. Du kan måle det estetiske aspektet etter hva du synes, men hårveksten har jo en funksjon som øker hygienen (hårene skaper luft til huden, transporterer fukt vekk fra huden osv). Så det kan ikke bli mer hygienisk i skrittet eller under armene ved å barbere vekk håret. Tvert i mot, men så lenge man vasker seg regelmessig, fungerer både med og uten hår greit mht hygiene. Men det kan se penere ut for deg (og for meg, jeg fjerner også håret), men det er av estetiske og ikke hygieniske årsaker. Estetikk (hva man synes er pent) kan man "synse" om, og mene hva man vil, men hårenes hygieniske funskjon blir ikke mindre ved at du og jeg mener det er stygt. "Renslighet / hygiene har jo med bakterievekst osv å gjøre og kan egenlig ikke måles etter hva man synes "ser" renslig / hygienisk ut." Eh.. har jeg sagt at det er fra et ståsted om hva som ser mest hygienisk ut? Jeg merker jo at det er mye lettere å tørke seg når en er på do, vaske seg osv, nÅr det ikke er hår der, altså det praktiske aspektet ved det. At det i tillegg SER mer delikat ut med hensyn på renslighet blir jo da en bonus. "Du kan måle det estetiske aspektet etter hva du synes, men hårveksten har jo en funksjon som øker hygienen (hårene skaper luft til huden, transporterer fukt vekk fra huden osv). Så det kan ikke bli mer hygienisk i skrittet eller under armene ved å barbere vekk håret. Tvert i mot, men så lenge man vasker seg regelmessig, fungerer både med og uten hår greit mht hygiene." Hår er noe som henger igjen fra da vi bodde i huler. Hadde vi blitt så gamle hadde vi nok oplevd at dette også forsvant. Problemet med dårlig "lufting" i underliver er nok mer pga av syntetiske stoffer i truser, og trange klær en mangel på hår. "Men det kan se penere ut for deg (og for meg, jeg fjerner også håret), men det er av estetiske og ikke hygieniske årsaker." For meg er det like mye av hygiensike da. "Estetikk (hva man synes er pent) kan man "synse" om, og mene hva man vil, men hårenes hygieniske funskjon blir ikke mindre ved at du og jeg mener det er stygt." Som sagt, tror jeg ikke de hårene lenger har noen funskjon for "det moderne mennesket". Vi har jo uansett klær utenpå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/4/#findComment-1175473 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Illeva Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Eller, nå ler jeg jo bare av deg, så kanskje jeg er i tørketiden likevel? Hm, nå ble jeg forvirret.. Jaja, ikke annet å vente fra mitt uintelligente, inntørkede blonde hode.. *lol* Nope, der har du for en gangs skyld rett. Man forvneter ikke stort av sånne som deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/4/#findComment-1175474 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Var utrolig heldig som traff på deg i den tiden sa, siden det er så sjelden. Det blir ikke noe på deg selv om det er vanningstid da, han er vel blitt så vant til at det er ørkern, så han ikke gidder prøve engang.. Ørken? Kaktus, mener du vel. Jeg er kaktus- du er fossefall. Frk. Kaktus og Miss Fossefall kan vi heretter kalle oss! Oi, nå var jeg lur! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/4/#findComment-1175483 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym for øyeblikket2.... Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 "Renslighet / hygiene har jo med bakterievekst osv å gjøre og kan egenlig ikke måles etter hva man synes "ser" renslig / hygienisk ut." Eh.. har jeg sagt at det er fra et ståsted om hva som ser mest hygienisk ut? Jeg merker jo at det er mye lettere å tørke seg når en er på do, vaske seg osv, nÅr det ikke er hår der, altså det praktiske aspektet ved det. At det i tillegg SER mer delikat ut med hensyn på renslighet blir jo da en bonus. "Du kan måle det estetiske aspektet etter hva du synes, men hårveksten har jo en funksjon som øker hygienen (hårene skaper luft til huden, transporterer fukt vekk fra huden osv). Så det kan ikke bli mer hygienisk i skrittet eller under armene ved å barbere vekk håret. Tvert i mot, men så lenge man vasker seg regelmessig, fungerer både med og uten hår greit mht hygiene." Hår er noe som henger igjen fra da vi bodde i huler. Hadde vi blitt så gamle hadde vi nok oplevd at dette også forsvant. Problemet med dårlig "lufting" i underliver er nok mer pga av syntetiske stoffer i truser, og trange klær en mangel på hår. "Men det kan se penere ut for deg (og for meg, jeg fjerner også håret), men det er av estetiske og ikke hygieniske årsaker." For meg er det like mye av hygiensike da. "Estetikk (hva man synes er pent) kan man "synse" om, og mene hva man vil, men hårenes hygieniske funskjon blir ikke mindre ved at du og jeg mener det er stygt." Som sagt, tror jeg ikke de hårene lenger har noen funskjon for "det moderne mennesket". Vi har jo uansett klær utenpå. Hei! Jeg regner med det er du som er "Llleva" osv. osv. - i denne tråden og at det er deg de "roper på.. Uansett vil jeg si en ting; jeg synes du i starten av denne tråden har mange fornuftige ressonement, - og jeg er enig i det meste av det du skriver... Flere av oss "tenker" sikkert mye av det du sier rett ut ,- dvs. du er svært direkte og pakker ingenting inn. Synes det er fint jeg, at vi på et diskusjonsforum kan være helt oppriktig og ærlige i forhold til hva vi mener og står for. Ellers ville det bare bli jatting.. Det som synes utrolig synd, er at disse diskusjonene nesten uten unntak ender med å bli dårlig humor og skittkasting rundt noe som kunne vært en helt grei diskusjon. Hvem som har skylden, er for meg litt uklart. Noen ganger deg, - andre ganger synes de andre virkelig gjør det de kan for å fremprovosere "det verste i deg"... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/4/#findComment-1175494 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IiIIeva Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ørken? Kaktus, mener du vel. Jeg er kaktus- du er fossefall. Frk. Kaktus og Miss Fossefall kan vi heretter kalle oss! Oi, nå var jeg lur! Ikke akkurat. Kaktuser er ikke så tørre som de gir inntrykk av da lille venn. Nettopp fordi de har vannreserver inne i seg kan de overleve tørken. Ørken er nok det rette ordet på deg. Igjen glimter din intelligens med sitt fravær. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/4/#findComment-1175495 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei! Jeg regner med det er du som er "Llleva" osv. osv. - i denne tråden og at det er deg de "roper på.. Uansett vil jeg si en ting; jeg synes du i starten av denne tråden har mange fornuftige ressonement, - og jeg er enig i det meste av det du skriver... Flere av oss "tenker" sikkert mye av det du sier rett ut ,- dvs. du er svært direkte og pakker ingenting inn. Synes det er fint jeg, at vi på et diskusjonsforum kan være helt oppriktig og ærlige i forhold til hva vi mener og står for. Ellers ville det bare bli jatting.. Det som synes utrolig synd, er at disse diskusjonene nesten uten unntak ender med å bli dårlig humor og skittkasting rundt noe som kunne vært en helt grei diskusjon. Hvem som har skylden, er for meg litt uklart. Noen ganger deg, - andre ganger synes de andre virkelig gjør det de kan for å fremprovosere "det verste i deg"... Jeg er _lilleva_, med SMÅ bokstaver, og jeg er stort sett hyggelig. Og jeg foretrekker å gi fornufteige svar, og ikke slenge dritt. Det andre er detIlleva LILLEVA, Lilleva osv som står for. Jeg har kun en variasjon av navnet mitt, de andre er ikke meg. Men jeg synes hun har morsomme innlegg likevel jeg- drittslenging eller ikke. Det er det hun lever av, og jeg synes det er moro å lokke henne frem. Ingenting å ta seg nær av. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/4/#findComment-1175505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ikke akkurat. Kaktuser er ikke så tørre som de gir inntrykk av da lille venn. Nettopp fordi de har vannreserver inne i seg kan de overleve tørken. Ørken er nok det rette ordet på deg. Igjen glimter din intelligens med sitt fravær. Jaja. Masse vann inni meg jeg og- har drukket mine 2 liter allerede. Så kanskje jeg er en kaktus likevel? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/4/#findComment-1175507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Illeva Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei! Jeg regner med det er du som er "Llleva" osv. osv. - i denne tråden og at det er deg de "roper på.. Uansett vil jeg si en ting; jeg synes du i starten av denne tråden har mange fornuftige ressonement, - og jeg er enig i det meste av det du skriver... Flere av oss "tenker" sikkert mye av det du sier rett ut ,- dvs. du er svært direkte og pakker ingenting inn. Synes det er fint jeg, at vi på et diskusjonsforum kan være helt oppriktig og ærlige i forhold til hva vi mener og står for. Ellers ville det bare bli jatting.. Det som synes utrolig synd, er at disse diskusjonene nesten uten unntak ender med å bli dårlig humor og skittkasting rundt noe som kunne vært en helt grei diskusjon. Hvem som har skylden, er for meg litt uklart. Noen ganger deg, - andre ganger synes de andre virkelig gjør det de kan for å fremprovosere "det verste i deg"... Jeg mener aldri og har aldri ment noe "stygt" i utgangspunktet jeg. Men jeg sier det jeg mener uten innpakning rundt. Og det mener jeg det bør være takhøyde for på et sted som dette. Man er tross alt anonym og det jeg sier er ikke et personlig angrep, siden jeg jo ikke vet hvem personen er. Men når folk stadig skal trakassere meg, påstå at alle drittfolk her inne er meg, så går fanden i meg og jeg spiller med, bare for å terge disse folka ytterligere. DA blir det personlig! Hadde de ikke stadig ropt "ulv" så hadde det heller ikke vært noen ulv, ikke i meg hvertfall. Hva andre gjør kan ikke jeg stå for da. Synes det har utartet seg til noe latterlig, men tydeligvis er mange her inne veldig hårsåre, også på andres vegne, og noen virker som ikke har annet å gjøre enn å "ta" slike som meg, pga av savr de ikke "liker". Dette gjør at forumet blir dårlig. At folk har sterke meninger som meg, og som står for dem, sier de rett ut og samtidig setter spørsmålstegn ved andres meninger, for virkelig å prøve å forstå hvordan andre tenker,synes jeg burde være lov. Folk har da ingen grunn til å ta det så personlig? Vil de ikke diskutere med meg, så er alt de trenger å gjøre å avstå fra å svare meg. De heller jo bare bensin på bålet ved å være ekkel mot meg, for da blir jeg ekkel tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/4/#findComment-1175546 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IiIIeva Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jaja. Masse vann inni meg jeg og- har drukket mine 2 liter allerede. Så kanskje jeg er en kaktus likevel? Mulig det, bare at ikke noen "greiner" fører fuktigheten dit den trengs... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/4/#findComment-1175550 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym for øyeblikket2.... Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg mener aldri og har aldri ment noe "stygt" i utgangspunktet jeg. Men jeg sier det jeg mener uten innpakning rundt. Og det mener jeg det bør være takhøyde for på et sted som dette. Man er tross alt anonym og det jeg sier er ikke et personlig angrep, siden jeg jo ikke vet hvem personen er. Men når folk stadig skal trakassere meg, påstå at alle drittfolk her inne er meg, så går fanden i meg og jeg spiller med, bare for å terge disse folka ytterligere. DA blir det personlig! Hadde de ikke stadig ropt "ulv" så hadde det heller ikke vært noen ulv, ikke i meg hvertfall. Hva andre gjør kan ikke jeg stå for da. Synes det har utartet seg til noe latterlig, men tydeligvis er mange her inne veldig hårsåre, også på andres vegne, og noen virker som ikke har annet å gjøre enn å "ta" slike som meg, pga av savr de ikke "liker". Dette gjør at forumet blir dårlig. At folk har sterke meninger som meg, og som står for dem, sier de rett ut og samtidig setter spørsmålstegn ved andres meninger, for virkelig å prøve å forstå hvordan andre tenker,synes jeg burde være lov. Folk har da ingen grunn til å ta det så personlig? Vil de ikke diskutere med meg, så er alt de trenger å gjøre å avstå fra å svare meg. De heller jo bare bensin på bålet ved å være ekkel mot meg, for da blir jeg ekkel tilbake. Forstår godt hva du mener, og jeg kan også til en viss grad forstå at du blir skikkelig provosert og at det går "en faen i deg".. som jeg skrev i forrige innlegg, synes jeg det du svarer (i utgangspunktet) er ting jeg er helt enig i.. Må si at når det gjelder "urskog" i underlivet, er det noe av det mest udelikate jeg ser (ikke at jeg har sett så mye, men en kan jo ikke unngå å legge merke til damer i felles dusj i svømmehall f.eks.). Jeg er også opptatt av å se ok ut, ikke bare "med å pynte meg" eller stelle hud og hår, men faktisk også at underlivet er "stelt" (høres sikkert dumt ut, men du forstår hva jeg mener). Likevel, - jeg respekterer at vi er forskjellige og at noe ikke bryr seg, eller trives best med hår - synd bare noen er så utrolig "hårsåre" (bokstavelig talt :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/4/#findComment-1175591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg mener aldri og har aldri ment noe "stygt" i utgangspunktet jeg. Men jeg sier det jeg mener uten innpakning rundt. Og det mener jeg det bør være takhøyde for på et sted som dette. Man er tross alt anonym og det jeg sier er ikke et personlig angrep, siden jeg jo ikke vet hvem personen er. Men når folk stadig skal trakassere meg, påstå at alle drittfolk her inne er meg, så går fanden i meg og jeg spiller med, bare for å terge disse folka ytterligere. DA blir det personlig! Hadde de ikke stadig ropt "ulv" så hadde det heller ikke vært noen ulv, ikke i meg hvertfall. Hva andre gjør kan ikke jeg stå for da. Synes det har utartet seg til noe latterlig, men tydeligvis er mange her inne veldig hårsåre, også på andres vegne, og noen virker som ikke har annet å gjøre enn å "ta" slike som meg, pga av savr de ikke "liker". Dette gjør at forumet blir dårlig. At folk har sterke meninger som meg, og som står for dem, sier de rett ut og samtidig setter spørsmålstegn ved andres meninger, for virkelig å prøve å forstå hvordan andre tenker,synes jeg burde være lov. Folk har da ingen grunn til å ta det så personlig? Vil de ikke diskutere med meg, så er alt de trenger å gjøre å avstå fra å svare meg. De heller jo bare bensin på bålet ved å være ekkel mot meg, for da blir jeg ekkel tilbake. Jeg har da aldri ment å være ekkel mot deg iallefall. Og jeg tar meg heller ikke nær av de personangrep du kommermed mot meg, jeg synes det bare er morsomt. Og jeg er helt enig med deg at på et forum som dette må folk tåle pepper- det er det som kjennetegner internettfora. Så de som tar seg nær for alt bør kanskje oppsøke andre steder. Så du kan iallefall ta det helt med ro når det gjelder meg. Jeg roper på deg fordi jeg synes dine innspill er morsomme og får meg til å le når jeg kjeder meg. Og så er det så gøy når du kommer da! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/4/#findComment-1175606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IiIIeva Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Forstår godt hva du mener, og jeg kan også til en viss grad forstå at du blir skikkelig provosert og at det går "en faen i deg".. som jeg skrev i forrige innlegg, synes jeg det du svarer (i utgangspunktet) er ting jeg er helt enig i.. Må si at når det gjelder "urskog" i underlivet, er det noe av det mest udelikate jeg ser (ikke at jeg har sett så mye, men en kan jo ikke unngå å legge merke til damer i felles dusj i svømmehall f.eks.). Jeg er også opptatt av å se ok ut, ikke bare "med å pynte meg" eller stelle hud og hår, men faktisk også at underlivet er "stelt" (høres sikkert dumt ut, men du forstår hva jeg mener). Likevel, - jeg respekterer at vi er forskjellige og at noe ikke bryr seg, eller trives best med hår - synd bare noen er så utrolig "hårsåre" (bokstavelig talt :-) Enig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/4/#findComment-1175609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.