Gjest et annet nå Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg har da aldri ment å være ekkel mot deg iallefall. Og jeg tar meg heller ikke nær av de personangrep du kommermed mot meg, jeg synes det bare er morsomt. Og jeg er helt enig med deg at på et forum som dette må folk tåle pepper- det er det som kjennetegner internettfora. Så de som tar seg nær for alt bør kanskje oppsøke andre steder. Så du kan iallefall ta det helt med ro når det gjelder meg. Jeg roper på deg fordi jeg synes dine innspill er morsomme og får meg til å le når jeg kjeder meg. Og så er det så gøy når du kommer da! Men er faktik litt plagsomt da at jeg er utpekt til DOL heksa, for 90 % av det jeg får skylda for har jeg ikke vært borti engang. Sikkert mange andre som blir frustrert når de får beskjed at DE er meg liksom. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/5/#findComment-1175611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Men er faktik litt plagsomt da at jeg er utpekt til DOL heksa, for 90 % av det jeg får skylda for har jeg ikke vært borti engang. Sikkert mange andre som blir frustrert når de får beskjed at DE er meg liksom. Hehe, ja, men det er jo deres problem. Og siden det er umulig å vite hvem som er hvem her inne, siden alle jo er anonyme, så blir det ren gjetning. Og det er jo litt av moroa, er det ikke? At vi ikke aner hvem du er, og at du heller ikke aner hvem vi er? Det er det som er bra med slike steder, at man kan være anonym, det synes iallefall jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/5/#findComment-1175674 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et annet nå Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hehe, ja, men det er jo deres problem. Og siden det er umulig å vite hvem som er hvem her inne, siden alle jo er anonyme, så blir det ren gjetning. Og det er jo litt av moroa, er det ikke? At vi ikke aner hvem du er, og at du heller ikke aner hvem vi er? Det er det som er bra med slike steder, at man kan være anonym, det synes iallefall jeg. Ja, anonymiteten er jo det som er cluet her inne. Men det betyr vel ikke at det er fritt frem å mobbe folk?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/5/#findComment-1175681 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ja, anonymiteten er jo det som er cluet her inne. Men det betyr vel ikke at det er fritt frem å mobbe folk?? Nei, jeg mener ikke det helle, og det gjør iallefall ikke jeg. Hvis du ser nedover er det heller jeg som blir mobbet, av h*n som "imiterer" nicket mitt hele tiden. Men jeg tar meg ikke nær av det i det hele tatt. Jeg tar internettfora for det det er, hvilket ofte dessverre innebærer useriøse personangrep, slik som denne personen kommer med til både meg og andre. Jeg prøver selv å svare alle med respekt, og derfor gidder jeg heller ikke la meg selv synke ned på slike personers nivå, og jeg velger å ikke svare med samme mynt, ei heller bry meg om hva de sier. Hva de driver med eller sier er meg totalt likegyldig, all den tid jeg er fornøyde med meg selv og mitt liv. Men jeg skjønner jo at andre kan bli såret- derfor prøver iallefall jeg å være saklig. Men folk må tåle å høre at andre er uenige med dem, og har relativt sterke meninger om de tingene som diskuteres. Det hadde heller ikke vært særlig morsomt å bare diskutere med folk som var fullstendig enig med meg f.eks. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/5/#findComment-1175702 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et annet nå Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Nei, jeg mener ikke det helle, og det gjør iallefall ikke jeg. Hvis du ser nedover er det heller jeg som blir mobbet, av h*n som "imiterer" nicket mitt hele tiden. Men jeg tar meg ikke nær av det i det hele tatt. Jeg tar internettfora for det det er, hvilket ofte dessverre innebærer useriøse personangrep, slik som denne personen kommer med til både meg og andre. Jeg prøver selv å svare alle med respekt, og derfor gidder jeg heller ikke la meg selv synke ned på slike personers nivå, og jeg velger å ikke svare med samme mynt, ei heller bry meg om hva de sier. Hva de driver med eller sier er meg totalt likegyldig, all den tid jeg er fornøyde med meg selv og mitt liv. Men jeg skjønner jo at andre kan bli såret- derfor prøver iallefall jeg å være saklig. Men folk må tåle å høre at andre er uenige med dem, og har relativt sterke meninger om de tingene som diskuteres. Det hadde heller ikke vært særlig morsomt å bare diskutere med folk som var fullstendig enig med meg f.eks. "Nei, jeg mener ikke det helle, og det gjør iallefall ikke jeg. " Du er jo nettopp en av dem som har så moro av å påkalle meg da, det er jo reinspikka mobbing. Jeg er ikke sånn om ikke en av dere begynner, og hvorfor være så hårsår? "Hvis du ser nedover er det heller jeg som blir mobbet, av h*n som "imiterer" nicket mitt hele tiden. Men jeg tar meg ikke nær av det i det hele tatt." Det er jo meg du snakker til da, og såvidt jeg vet begynte faktisk du og noen andre å gjøre narr av meg i denne tråden, derfor personangrep på deg. "Jeg tar internettfora for det det er, hvilket ofte dessverre innebærer useriøse personangrep, slik som denne personen kommer med til både meg og andre." Igjen, hvis dere slutter å kommentere meg, prøve å gi meg skylden for alt her inne, så gir jeg meg jeg også. "Jeg prøver selv å svare alle med respekt, og derfor gidder jeg heller ikke la meg selv synke ned på slike personers nivå, og jeg velger å ikke svare med samme mynt, ei heller bry meg om hva de sier." Du svarer ikke med samme mynt, neida.. Nå lyver du faktisk, så dypt synker du... "Hva de driver med eller sier er meg totalt likegyldig, all den tid jeg er fornøyde med meg selv og mitt liv." Men hvorfor da mobbe andre? "Men jeg skjønner jo at andre kan bli såret- derfor prøver iallefall jeg å være saklig. Men folk må tåle å høre at andre er uenige med dem, og har relativt sterke meninger om de tingene som diskuteres." Nettopp, men dette gjelder selvsagt ikke meg eller? Jeg bør mene det dere som er sjefer her inne mener?? "Det hadde heller ikke vært særlig morsomt å bare diskutere med folk som var fullstendig enig med meg f.eks" Også enig, men det der driver med blir liksom bare for dumt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/5/#findComment-1175710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym for øyeblikket2.... Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 "Nei, jeg mener ikke det helle, og det gjør iallefall ikke jeg. " Du er jo nettopp en av dem som har så moro av å påkalle meg da, det er jo reinspikka mobbing. Jeg er ikke sånn om ikke en av dere begynner, og hvorfor være så hårsår? "Hvis du ser nedover er det heller jeg som blir mobbet, av h*n som "imiterer" nicket mitt hele tiden. Men jeg tar meg ikke nær av det i det hele tatt." Det er jo meg du snakker til da, og såvidt jeg vet begynte faktisk du og noen andre å gjøre narr av meg i denne tråden, derfor personangrep på deg. "Jeg tar internettfora for det det er, hvilket ofte dessverre innebærer useriøse personangrep, slik som denne personen kommer med til både meg og andre." Igjen, hvis dere slutter å kommentere meg, prøve å gi meg skylden for alt her inne, så gir jeg meg jeg også. "Jeg prøver selv å svare alle med respekt, og derfor gidder jeg heller ikke la meg selv synke ned på slike personers nivå, og jeg velger å ikke svare med samme mynt, ei heller bry meg om hva de sier." Du svarer ikke med samme mynt, neida.. Nå lyver du faktisk, så dypt synker du... "Hva de driver med eller sier er meg totalt likegyldig, all den tid jeg er fornøyde med meg selv og mitt liv." Men hvorfor da mobbe andre? "Men jeg skjønner jo at andre kan bli såret- derfor prøver iallefall jeg å være saklig. Men folk må tåle å høre at andre er uenige med dem, og har relativt sterke meninger om de tingene som diskuteres." Nettopp, men dette gjelder selvsagt ikke meg eller? Jeg bør mene det dere som er sjefer her inne mener?? "Det hadde heller ikke vært særlig morsomt å bare diskutere med folk som var fullstendig enig med meg f.eks" Også enig, men det der driver med blir liksom bare for dumt. Skjønner du blir provosert av alle disse "påkallingene".. Vel har du vel "gått på hoppet med hendene på lomma" noen ganger tidligere (som de hele tiden refererer til), men det er det mange andre som har gjort i diskusjoner tidligere også. Jeg synes at du er ærlig og dikrete med dine meninger - og føler nesten at du blir "presset" til å slenge dritt av endel her inne. stå på! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/5/#findComment-1175715 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 "Nei, jeg mener ikke det helle, og det gjør iallefall ikke jeg. " Du er jo nettopp en av dem som har så moro av å påkalle meg da, det er jo reinspikka mobbing. Jeg er ikke sånn om ikke en av dere begynner, og hvorfor være så hårsår? "Hvis du ser nedover er det heller jeg som blir mobbet, av h*n som "imiterer" nicket mitt hele tiden. Men jeg tar meg ikke nær av det i det hele tatt." Det er jo meg du snakker til da, og såvidt jeg vet begynte faktisk du og noen andre å gjøre narr av meg i denne tråden, derfor personangrep på deg. "Jeg tar internettfora for det det er, hvilket ofte dessverre innebærer useriøse personangrep, slik som denne personen kommer med til både meg og andre." Igjen, hvis dere slutter å kommentere meg, prøve å gi meg skylden for alt her inne, så gir jeg meg jeg også. "Jeg prøver selv å svare alle med respekt, og derfor gidder jeg heller ikke la meg selv synke ned på slike personers nivå, og jeg velger å ikke svare med samme mynt, ei heller bry meg om hva de sier." Du svarer ikke med samme mynt, neida.. Nå lyver du faktisk, så dypt synker du... "Hva de driver med eller sier er meg totalt likegyldig, all den tid jeg er fornøyde med meg selv og mitt liv." Men hvorfor da mobbe andre? "Men jeg skjønner jo at andre kan bli såret- derfor prøver iallefall jeg å være saklig. Men folk må tåle å høre at andre er uenige med dem, og har relativt sterke meninger om de tingene som diskuteres." Nettopp, men dette gjelder selvsagt ikke meg eller? Jeg bør mene det dere som er sjefer her inne mener?? "Det hadde heller ikke vært særlig morsomt å bare diskutere med folk som var fullstendig enig med meg f.eks" Også enig, men det der driver med blir liksom bare for dumt. Du skriver jo personangrep fordi du blir engasjert, og fordi du vil "trekke oss opp". Vi "påkaller" deg og svarer deg fordi vi blir engasjerte og fordi vi vil trekke deg litt opp. Ergo er vi av samme ulla. Hvis du synes det er slitsomt å bli påkalt, så ignorer oss. Hvis hva du sier hadde plaget meg, hadde jeg ignorert deg. Ikke verre enn det, og det er ingen grunn for noen av oss til å bli såra og vonbroten. Dette er et internettfora, åpent og anonymt. Du må tåle pepper når du sier så mye "slemt" til oss andre, akkurat som jeg f.eks må tåle pepper fra deg når jeg "plager" deg. That's life, tåler man ikke det kan man bare finne på noe annet. Som du så fint sa igår (selv om enkelte her visst nekter å tro det..); det finnes et liv utenom DOL også!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/5/#findComment-1175730 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et annet nå Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Skjønner du blir provosert av alle disse "påkallingene".. Vel har du vel "gått på hoppet med hendene på lomma" noen ganger tidligere (som de hele tiden refererer til), men det er det mange andre som har gjort i diskusjoner tidligere også. Jeg synes at du er ærlig og dikrete med dine meninger - og føler nesten at du blir "presset" til å slenge dritt av endel her inne. stå på! Enig i at jeg føler meg presset til å komme med dritt noen ganger.. Men nå begynner jeg å lure på om du er seriøs. Sjelden jeg får støtte her inne;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/5/#findComment-1175733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et annet nå Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Du skriver jo personangrep fordi du blir engasjert, og fordi du vil "trekke oss opp". Vi "påkaller" deg og svarer deg fordi vi blir engasjerte og fordi vi vil trekke deg litt opp. Ergo er vi av samme ulla. Hvis du synes det er slitsomt å bli påkalt, så ignorer oss. Hvis hva du sier hadde plaget meg, hadde jeg ignorert deg. Ikke verre enn det, og det er ingen grunn for noen av oss til å bli såra og vonbroten. Dette er et internettfora, åpent og anonymt. Du må tåle pepper når du sier så mye "slemt" til oss andre, akkurat som jeg f.eks må tåle pepper fra deg når jeg "plager" deg. That's life, tåler man ikke det kan man bare finne på noe annet. Som du så fint sa igår (selv om enkelte her visst nekter å tro det..); det finnes et liv utenom DOL også!! "Du skriver jo personangrep fordi du blir engasjert, og fordi du vil "trekke oss opp". Vi "påkaller" deg og svarer deg fordi vi blir engasjerte og fordi vi vil trekke deg litt opp." Veldig mange ganger har jeg ikke vært inne i den tråden dere driver med påkallingen engang før dere begynner å rope "ulv". Dere tar alle med sterke meninger for å være meg. DA blir jeg irritert. Dessuten kommer sjelden personangrepene før dere har ropt "ulv"... "Ergo er vi av samme ulla" Nope, jeg prøver ikke å mobbe en person, jeg bare tar dem som plager meg jeg. Dere går alle etter en, nemlig meg, selv om det ikke er mine innlegg dere tar for å være mine engang. "Hvis du synes det er slitsomt å bli påkalt, så ignorer oss. Hvis hva du sier hadde plaget meg, hadde jeg ignorert deg. Ikke verre enn det, og det er ingen grunn for noen av oss til å bli såra og vonbroten." Men så slutt da for helvete å tro at det er meg hele tiden da, jeg er ikke innom halvparten av trådene dere "tar" meg i engang. Dere er jo en mobbegjeng som er ute etter en person som oftest ikke er skyldig engang. SER du virkelig ikke forskjelle på meg og dere?? "Dette er et internettfora, åpent og anonymt. Du må tåle pepper når du sier så mye "slemt" til oss andre, akkurat som jeg f.eks må tåle pepper fra deg når jeg "plager" deg." Jamen jeg begynner jo ikke da, dere som framprovoserer det, igjen og igjen. Dere osm tydeligvis ikke tåler at jeg har mine meninger. "That's life, tåler man ikke det kan man bare finne på noe annet. Som du så fint sa igår (selv om enkelte her visst nekter å tro det..); det finnes et liv utenom DOL også!!:)" Ja, det burde dere prøve ut! Dere kan neppe forlate det her forumet særlig ofte, men leter med lys og lykter etter spor av meg, tom når det ikke er der. Greit at en skal tåle ting her inne, men grenser for mobbing dere driver med, det er ikke sånn det skal være!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/5/#findComment-1175742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym for øyeblikket2.... Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Enig i at jeg føler meg presset til å komme med dritt noen ganger.. Men nå begynner jeg å lure på om du er seriøs. Sjelden jeg får støtte her inne;) Ja, jeg er seriøs, - har lest det meste av denne tråden (+ div. Maiken tråder tidligere) - og mener virkelig det jeg skriver... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/5/#findComment-1175750 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 "Nei, jeg mener ikke det helle, og det gjør iallefall ikke jeg. " Du er jo nettopp en av dem som har så moro av å påkalle meg da, det er jo reinspikka mobbing. Jeg er ikke sånn om ikke en av dere begynner, og hvorfor være så hårsår? "Hvis du ser nedover er det heller jeg som blir mobbet, av h*n som "imiterer" nicket mitt hele tiden. Men jeg tar meg ikke nær av det i det hele tatt." Det er jo meg du snakker til da, og såvidt jeg vet begynte faktisk du og noen andre å gjøre narr av meg i denne tråden, derfor personangrep på deg. "Jeg tar internettfora for det det er, hvilket ofte dessverre innebærer useriøse personangrep, slik som denne personen kommer med til både meg og andre." Igjen, hvis dere slutter å kommentere meg, prøve å gi meg skylden for alt her inne, så gir jeg meg jeg også. "Jeg prøver selv å svare alle med respekt, og derfor gidder jeg heller ikke la meg selv synke ned på slike personers nivå, og jeg velger å ikke svare med samme mynt, ei heller bry meg om hva de sier." Du svarer ikke med samme mynt, neida.. Nå lyver du faktisk, så dypt synker du... "Hva de driver med eller sier er meg totalt likegyldig, all den tid jeg er fornøyde med meg selv og mitt liv." Men hvorfor da mobbe andre? "Men jeg skjønner jo at andre kan bli såret- derfor prøver iallefall jeg å være saklig. Men folk må tåle å høre at andre er uenige med dem, og har relativt sterke meninger om de tingene som diskuteres." Nettopp, men dette gjelder selvsagt ikke meg eller? Jeg bør mene det dere som er sjefer her inne mener?? "Det hadde heller ikke vært særlig morsomt å bare diskutere med folk som var fullstendig enig med meg f.eks" Også enig, men det der driver med blir liksom bare for dumt. Trudde ikke webbis er sså glad i at man bruker flere nick i samme tråd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/5/#findComment-1175759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 "Du skriver jo personangrep fordi du blir engasjert, og fordi du vil "trekke oss opp". Vi "påkaller" deg og svarer deg fordi vi blir engasjerte og fordi vi vil trekke deg litt opp." Veldig mange ganger har jeg ikke vært inne i den tråden dere driver med påkallingen engang før dere begynner å rope "ulv". Dere tar alle med sterke meninger for å være meg. DA blir jeg irritert. Dessuten kommer sjelden personangrepene før dere har ropt "ulv"... "Ergo er vi av samme ulla" Nope, jeg prøver ikke å mobbe en person, jeg bare tar dem som plager meg jeg. Dere går alle etter en, nemlig meg, selv om det ikke er mine innlegg dere tar for å være mine engang. "Hvis du synes det er slitsomt å bli påkalt, så ignorer oss. Hvis hva du sier hadde plaget meg, hadde jeg ignorert deg. Ikke verre enn det, og det er ingen grunn for noen av oss til å bli såra og vonbroten." Men så slutt da for helvete å tro at det er meg hele tiden da, jeg er ikke innom halvparten av trådene dere "tar" meg i engang. Dere er jo en mobbegjeng som er ute etter en person som oftest ikke er skyldig engang. SER du virkelig ikke forskjelle på meg og dere?? "Dette er et internettfora, åpent og anonymt. Du må tåle pepper når du sier så mye "slemt" til oss andre, akkurat som jeg f.eks må tåle pepper fra deg når jeg "plager" deg." Jamen jeg begynner jo ikke da, dere som framprovoserer det, igjen og igjen. Dere osm tydeligvis ikke tåler at jeg har mine meninger. "That's life, tåler man ikke det kan man bare finne på noe annet. Som du så fint sa igår (selv om enkelte her visst nekter å tro det..); det finnes et liv utenom DOL også!!:)" Ja, det burde dere prøve ut! Dere kan neppe forlate det her forumet særlig ofte, men leter med lys og lykter etter spor av meg, tom når det ikke er der. Greit at en skal tåle ting her inne, men grenser for mobbing dere driver med, det er ikke sånn det skal være!! Men du leter jo også med lys og lykte etter tråder som nevner deg? Uansett, når det gjelder "oss to" var det ikke jeg som begynte. Jeg kom med et nyansert svar til en som spurte om noe ang. våthet, og svarte som best jeg kunne ut fra egne erfaringer. Så kom du og kritiserte sexlivet mitt, kalte meg gammel, dum og inntørket, og i denne tråden gjentok du dette. Jeg begynte ikke i dette tilfellet. Hva de andre har gjort og sagt før, vet jeg ikke, jeg har bare vært her noen mnd. Men når du da kom med så sjikanerende utslag i den "gamle" tråden jeg snakker om her- jeg har så vidt jeg vet aldri vært borti deg før- så må du jo regne med reaksjoner. Det er ikke hyggelig å bli kalt slikt, aller minst av noen som ikke har peiling på hvordan jeg lever livet mitt. Og med så mye dritt som jeg fikk i den tråden, må du jo regne med at jeg husker deg. Men jeg tar meg som sagt ikke særlig nær av det. Men med alt du sa til meg, må du tåle litt mobbing tilbake. Forskjellen er vel at min "mobbing" kun er godmodig og ikke vondt ment i det hele tatt, mens du faktisk ser ut til å mene det seriøst- og at du gjør alt du kan for å såre meg. Jeg prøver derimot, som sagt IKKE å såre deg. Så det beklager jeg, om jeg mot formodning skulle ha gjort noe slikt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/5/#findComment-1175762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et annet nå Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Trudde ikke webbis er sså glad i at man bruker flere nick i samme tråd? Du, ikke heng deg opp i det her nå da, er jo nettopp den greia der som er blitt diskutert her. Som en avsporing. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/5/#findComment-1175764 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et annet nå Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Men du leter jo også med lys og lykte etter tråder som nevner deg? Uansett, når det gjelder "oss to" var det ikke jeg som begynte. Jeg kom med et nyansert svar til en som spurte om noe ang. våthet, og svarte som best jeg kunne ut fra egne erfaringer. Så kom du og kritiserte sexlivet mitt, kalte meg gammel, dum og inntørket, og i denne tråden gjentok du dette. Jeg begynte ikke i dette tilfellet. Hva de andre har gjort og sagt før, vet jeg ikke, jeg har bare vært her noen mnd. Men når du da kom med så sjikanerende utslag i den "gamle" tråden jeg snakker om her- jeg har så vidt jeg vet aldri vært borti deg før- så må du jo regne med reaksjoner. Det er ikke hyggelig å bli kalt slikt, aller minst av noen som ikke har peiling på hvordan jeg lever livet mitt. Og med så mye dritt som jeg fikk i den tråden, må du jo regne med at jeg husker deg. Men jeg tar meg som sagt ikke særlig nær av det. Men med alt du sa til meg, må du tåle litt mobbing tilbake. Forskjellen er vel at min "mobbing" kun er godmodig og ikke vondt ment i det hele tatt, mens du faktisk ser ut til å mene det seriøst- og at du gjør alt du kan for å såre meg. Jeg prøver derimot, som sagt IKKE å såre deg. Så det beklager jeg, om jeg mot formodning skulle ha gjort noe slikt. "Men du leter jo også med lys og lykte etter tråder som nevner deg?" Nei, men når dere med vilje skifter overskriften slik at jeg skal se det så reagerer jeg. Hvorfor dra fram meg hele tiden? Ser ikke vitsen jeg da? Dere er jo ikke slik mot andre? "Uansett, når det gjelder "oss to" var det ikke jeg som begynte. Jeg kom med et nyansert svar til en som spurte om noe ang. våthet, og svarte som best jeg kunne ut fra egne erfaringer. Så kom du og kritiserte sexlivet mitt, kalte meg gammel, dum og inntørket, og i denne tråden gjentok du dette." Hehe.. du husker som du vil hva? Jeg bare begynte med at jeg ikke forstod at yngre jenter trengte sånn utfra mine erfaringer som tilsier at det ikke er sånn. Etterhvert ble du så forærma at du begynte å bli ufin, og da svarte jeg, i tille fikk du støtte fra dine messøstre som ropte "ulv". "Jeg begynte ikke i dette tilfellet. Hva de andre har gjort og sagt før, vet jeg ikke, jeg har bare vært her noen mnd." Du begynte jo, hvorfor ellers skulle jeg angripe deg? Du kom med et innlegg hvor du henviste til slemme henne som kalte deg inntørket i en annen tråd. Og bla bla , surve surve.. For dumt spør du meg. At du ikke tar deg nær av ting som du jo hevder tror jeg ikke noe på, ellers hadde du ikke hatt behov for å dra frem sånt gammelt fra andre tråder. Du håpet vel på at noen skulle støtte deg og synes synd på deg. "Men når du da kom med så sjikanerende utslag i den "gamle" tråden jeg snakker om her- jeg har så vidt jeg vet aldri vært borti deg før- så må du jo regne med reaksjoner. Det er ikke hyggelig å bli kalt slikt, aller minst av noen som ikke har peiling på hvordan jeg lever livet mitt." Som sagt, så var du ganske så fint med å la opp til det i den tråden. Du tok deg så nær av det faktum at jeg ikke visste om noen som trengte det du trengte at du ble ufin. "Og med så mye dritt som jeg fikk i den tråden, må du jo regne med at jeg husker deg. Men jeg tar meg som sagt ikke særlig nær av det." nei, akkurat, derfor du stadig drar det fram... eh... "Men med alt du sa til meg, må du tåle litt mobbing tilbake. Forskjellen er vel at min "mobbing" kun er godmodig og ikke vondt ment i det hele tatt, mens du faktisk ser ut til å mene det seriøst- og at du gjør alt du kan for å såre meg. Jeg prøver derimot, som sagt IKKE å såre deg." Tror deg ikke, for hvorfor eller henge ut bare meg? Sikkert andre du har diskutert med også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/5/#findComment-1175774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 "Men du leter jo også med lys og lykte etter tråder som nevner deg?" Nei, men når dere med vilje skifter overskriften slik at jeg skal se det så reagerer jeg. Hvorfor dra fram meg hele tiden? Ser ikke vitsen jeg da? Dere er jo ikke slik mot andre? "Uansett, når det gjelder "oss to" var det ikke jeg som begynte. Jeg kom med et nyansert svar til en som spurte om noe ang. våthet, og svarte som best jeg kunne ut fra egne erfaringer. Så kom du og kritiserte sexlivet mitt, kalte meg gammel, dum og inntørket, og i denne tråden gjentok du dette." Hehe.. du husker som du vil hva? Jeg bare begynte med at jeg ikke forstod at yngre jenter trengte sånn utfra mine erfaringer som tilsier at det ikke er sånn. Etterhvert ble du så forærma at du begynte å bli ufin, og da svarte jeg, i tille fikk du støtte fra dine messøstre som ropte "ulv". "Jeg begynte ikke i dette tilfellet. Hva de andre har gjort og sagt før, vet jeg ikke, jeg har bare vært her noen mnd." Du begynte jo, hvorfor ellers skulle jeg angripe deg? Du kom med et innlegg hvor du henviste til slemme henne som kalte deg inntørket i en annen tråd. Og bla bla , surve surve.. For dumt spør du meg. At du ikke tar deg nær av ting som du jo hevder tror jeg ikke noe på, ellers hadde du ikke hatt behov for å dra frem sånt gammelt fra andre tråder. Du håpet vel på at noen skulle støtte deg og synes synd på deg. "Men når du da kom med så sjikanerende utslag i den "gamle" tråden jeg snakker om her- jeg har så vidt jeg vet aldri vært borti deg før- så må du jo regne med reaksjoner. Det er ikke hyggelig å bli kalt slikt, aller minst av noen som ikke har peiling på hvordan jeg lever livet mitt." Som sagt, så var du ganske så fint med å la opp til det i den tråden. Du tok deg så nær av det faktum at jeg ikke visste om noen som trengte det du trengte at du ble ufin. "Og med så mye dritt som jeg fikk i den tråden, må du jo regne med at jeg husker deg. Men jeg tar meg som sagt ikke særlig nær av det." nei, akkurat, derfor du stadig drar det fram... eh... "Men med alt du sa til meg, må du tåle litt mobbing tilbake. Forskjellen er vel at min "mobbing" kun er godmodig og ikke vondt ment i det hele tatt, mens du faktisk ser ut til å mene det seriøst- og at du gjør alt du kan for å såre meg. Jeg prøver derimot, som sagt IKKE å såre deg." Tror deg ikke, for hvorfor eller henge ut bare meg? Sikkert andre du har diskutert med også. Jaja, du får mene hva du vil, jeg har gitt deg opp for lenge siden. Dessuten skal jeg hjem til min kjære og kose meg. Du får ha en god helg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/5/#findComment-1175777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et annet nå Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jaja, du får mene hva du vil, jeg har gitt deg opp for lenge siden. Dessuten skal jeg hjem til min kjære og kose meg. Du får ha en god helg! Husk flaska med glidemiddel da;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/5/#findComment-1175779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Husk flaska med glidemiddel da;) Den ligger klar i lomma! Du må ikke glemme tørkepapir du da;) *s* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/5/#findComment-1175782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et annet nå Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Den ligger klar i lomma! Du må ikke glemme tørkepapir du da;) *s* Nei, det trengs det etter at han har gjort sitt;) God helg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/5/#findComment-1175789 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna21365380663 Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg er da ikke blitt hissig, er vel du som er det..? Jeg bare sier at du vet liksom ikke hva du går glipp av før du har prøvd. Har heller ikke sagt du er gammel, men mistenker deg jo selvsagt for å være en litt eldre generasjon da, siden du ikke barberer bikinilinjen engang, og også virker som du har et ganske anstrengt forhold til kropp og sånn. At lukta i hårene er gammel har jeg sagt, og det er jo fakta, men jeg har jo også sagt at om dere liker det sånn så bare fortsett. Er bare litt usikker på om dere faktisk liker det... Hehe.. Og vhorfor skal lukten være gammel da? Hvis man har dusjet for fire timer siden, og tisset en gang etter det? Forøvrig pleier jeg som oftest å dusje rett før sex, fordi jeg liker å være ren. Dessuten er det jo et genialt forspill i dusjen, da.. hehe.. Du skal få slippe å tvile mer, forresten.. du har både mitt og typen sitt ord på at vi liker det! Og gamle? Vi? Nei, vi er i begynnelsen av tyveårene, og kanskje av den generasjon der det er mest vanlig å barbere seg.. Men hvorfor være som "alle andre", når man ikke liker det "alle andre" liker? Hvis han tenner på at jeg har hår, hvorfor forandre det? Dèt kan du ikke svare på, tipper jeg.. I alle fall ikke når han sier at han IKKE tenner på barbert mus.. Og hvor får du det fra at jeg ikke barberer bikinilinjen?? Jeg skrev jo at jeg gjorde det, men selvsagt bare om sommeren, i bikinisesongen. Hvorfor holde på å barbere unødvendig? Kommer det noen hår ved trusekanten, klare faktisk ikke mannen min la være med å komme og tafse, så jeg synes det er like greit å la det være der.. ;o) Han tafser jo ikke når jeg har barbert bikinilinjen, pga at jeg har gjort det. Men jeg gjør det når vi skal være ute i "offentligheten", der andre, som du, kan føle seg støtt over at jeg ikke har tatt den. Ellers er den bare sjarmerende..!! Syns typen min. Og det er jo hans mening jeg bryr meg om. Noe annet ville vært for dumt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/5/#findComment-1175879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna21365380663 Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Ikke direkte urenslig for om det sitter gammel lukt i hårene, men jeg synes nå det er best å slippe det jeg da. MIN mening er at det er mer renslig uten hår enn med. Eksemplet med hår på hodet vs uten beskriver jo dette bra da. Lettere å holde hodebunnen ren uten håret som "suger" til seg skitten. Eh.. du må jo ha tvangstanker ang renslighet og hygiene! Har du shavet hodet også, eller? Haha..! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176040-stusse-med-hva/page/5/#findComment-1175887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.